Vēl divas nedēļas - līdz 22. februārim, ilgs Finanšu ministrijas izsludinātais konkurss par logotipu (logo) un lozungu, kuri tiks izmantoti sabiedrības informēšanas kampaņā par vienotās Eiropas valūtas - eiro, ieviešanu Latvijā, Db.lv informēja Finanšu ministrija.
Vienota logo un lozunga izstrāde iecerēta, lai popularizētu eiro kā maksāšanas līdzekli un veicinātu sabiedrības informētību par eiro ieviešanas procesa norisēm. Logo un lozungs tiks lietots eiro ieviešanas kampaņas materiālos - bukletos un cita veida publikācijās, reklāmās, kā arī internetā.
Konkursu Finanšu ministrija izsludināja pērn, 20. decembrī. Tajā ir aicināta piedalīties ikviena juridiska vai fiziska persona vai personu grupa. Saskaņā ar konkursa noteikumiem konkursa dalībnieks drīkst iesniegt ne vairāk kā piecus piedāvājumus, kuri atbilst darba uzdevuma prasībām. Lai piedalītos konkursā, pretendentiem jāiesniedz logo skice un lozungs, pievienojot aprakstu par to, kā logo kopā ar lozungu atspoguļo eiro ieviešanu Latvijā un Eiropas Savienības (ES) ieguldījumu vienotās eiro zonas stabilitātē un attīstībā.
Izstrādātie logo priekšlikumi jāiesniedz Finanšu ministrijā, Smilšu ielā 1, 221.kabinetā, līdz 2007.gada 22.februāra plkst.16.00. Papildu informācija, kā arī ar visi ar konkursu saistītie dokumenti pieejami Finanšu ministrijas mājas lapā: http://www.fm.gov.lv/page.php?id=2925
Konkursā iesniegtos darbus izvērtēs Finanšu ministrijas izveidota komisija, kura sākotnēji noteiks, vai iesniegtie darbi atbilst konkursa noteikumiem un darba uzdevumam, kā arī vērtēs idejas oriģinalitāti un profesionālo izpildījumu.
Finanšu ministrija pilda eiro ieviešanas projekta vadošās institūcijas funkcijas, un tā plāno izstrādāt un īstenot informācijas un publicitātes kampaņu, kur viens no pirmajiem veicamajiem uzdevumiem ir izstrādāt Latvijai vienotu eiro ieviešanas dizainu (logo) un lozungu. Turpmāk logo un lozungu izmantos komunikācijas stratēģijas realizēšanā visi iesaistītie partneri, veidojot vienotu Latvijas eiro ieviešanas tēlu un veicinot tā plašu atpazīstamību sabiedrībā.