Saistībā ar Konkurences padomes ierosināto pārbaudi par bezmaksas laikraksta Rītdiena abonēšanu Preses izdevēju asociācijas valdes priekšsēdētājs Aivars Rudzinskis spriedis, ka Rītdienas piedāvāto abonēšanas pakalpojumu nemaz nevar nosaukt par darījumu, jo šo jēdzienu var attiecināt tikai uz pakalpojumiem, kuriem ir cena. Viņš uzsvēra, ka laikraksts maldina reklāmdevējus, laikraksta pasē nenorādot, ka tā tirāža ir par bezmaksas eksemplāriem, jo ne vienmēr reklāmdevējiem skaidra atšķirība starp bezmaksas un maksas laikrakstu efektivitāti auditorijas sasniegšanā. LPIA valdes secinājumi tiks nosūtīti KP. LPIA arī lūgs Latvijas Pastu ikmēneša datos par abonēšanu neiekļaut Rītdienas rādītājus, jo tie var mulsināt sabiedrību un reklāmdevējus, sacīja Rudzinskis. No saraksta būtu jāizņem arī Unibankas bezmaksas klientu žurnāls STYLE UP. Kā risinājumu situācijai viņš redz īpaša abonēšanas datu saraksta izveidošanu bezmaksas izdevumiem.