FOTO: Pasaules vērtīgāko zīmolu topā līderpozīcijās izvirzās Amazon

2018. gada 01. februāris plkst. 16:59
Db.lv
Dalies ar šo rakstu

Gada laikā Amazon zīmola vērtība augusi par 42% līdz 150,8 miljardiem dolāru, apsteidzot Apple un Google, liecina jaunākais Brand Finance Global 500 ziņojums. Google zaudējusi savas līdera pozīcijas, nogāžoties uz trešo vietu.

Pirmo reizi kopš saraksta izveides, visas piecas pirmās vietas ieņēmuši tehnoloģiju un interneta kompāniju zīmoli. Tāpat aizvien nozīmīgāku lomu sarakstā iekaro Ķīnas uzņēmumi.

Par pasaules spēcīgāko zīmolu kļuvusi kompānija Disney, saņemot 92,3 punktus, salīdzinot ar iepriekš saņemtajiem 91,3 punktiem.

Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri ir pasaules vērtīgākie zīmoli!

Dalies ar šo rakstu
Atslēgvārds

Populārākās ziņas

Nepalaid garām