Latvijas uzņēmums Sport Revolution stiprina savas pozīcijas ASV

2018. gada 17. janvāris plkst. 11:30
Sadaļa: Sports
Dalies ar šo rakstu

Sporta trenažieru ražotājs SIA Sport Revolution 2017. gadā apgrozīja 700 tūkst. eiro un šogad cer sasniegt miljona eiro robežu.

«2017. gads tika aizvadīts veiksmīgi, pieturoties pie izvirzītajiem mērķiem un sasniedzot plānotos finanšu rādītājus. Esam būtiski palielinājuši pārdotās produkcijas apjomus gan Hockey Revolution, gan My Floorboll trenažieriem, kā arī esam priecīgi, ka mums izdevās kāpināt mazumtirdzniecības apjomus,» biznesa portālam db.lv stāsta SIA Sport Revolution līdzīpašnieks Jānis Leitāns.

Nolūkā paātrināt ražošanas procesu un pilnveidot intelektuālā īpašuma aizsardzību 2017. gadā Sport Revolution uzņēmuma attīstībā ieguldīja vairāk nekā 70 tūkst. eiro. «Jaunie ražošanas procesi tiek organizēti, lai samazinātu atgriezumus un optimizētu ražošanas izmaksas. Ražošanas procesa paātrināšanai un modernizēšanai esam iegādājušies jaunas iekārtas un speciālās formas. Jau 2017. gada beigās būtiski izjutām uzlabojumus, kas ļāva ātri piegādāt produkciju ar zemākām izmaksām uz ASV un Kanādu, līdz ar to varējām apmierināt preču pieprasījumu Ziemassvētku laikā. Tāpat īpaši svarīgas ir investīcijas intelektuālā īpašuma aizsardzībai. 2017. gadā turpinājām esošo patentu pieteikumu reģistrēšanu, kā arī iesniedzām jaunus patenta pieteikumus, izstrādājot jaunos produktus. Šīs investīcijas mums ļauj justies drošāk par savu vietu tirgū un veikt lielākus ieguldījumus mārketingā,» atklāj J. Leitāns.

Šobrīd uzņēmums piedāvā 35 produktus, kas hokeja un florbola spēlētājiem palīdz gan mājas apstākļos, gan sporta iestādēs uzlabot nūjas tehniku, metienu pamata prasmes, reakcijas ātrumu, koordināciju, perifēro redzi, orientēšanās spēju, kā arī sekmē drosmes, gribas, noteiktības attīstību – tas nepieciešams gandrīz ikvienā sporta veidā, ne tikai hokejā vai florbolā. Trenažieri ir lietojami mājas apstākļos, ledus hallēs un sporta centros, apvienojumā ar mūsdienu tehnoloģijām – mobilo aplikāciju, kas sportistu sagatavošanā ļauj panākt efektīvāku, dinamiskāku un interesantāku treniņu procesu.

Pērn uzņēmums sāka piedāvāt arī sporta grīdas seguma plāksnes, kuras var lietot gan iekštelpās, gan ārā. «2018. gadā plānojam sadarboties ar Latvijas sporta organizācijām, piedāvājot tām mūsu ražoto sporta segumu skolām un sporta klubiem visā Latvijā. Tie, kuri 2017. gadā piedalījās Krastu mačā, noteikti izmēģināja mūsu ražoto segumu,» viņš turpina.

Eksports veido 95% no Sport Revolution apgrozījuma un 2017. gadā uzņēmums savu ražoto produkciju pārdeva 22 valstīs. 2017. gada populārākais eksporta produkts bija Hockey Revolution nūjas veiklības trenažieris My Enemy un tika pārdoti 3400 vienību. Visvairāk šo trenažieri Sport Revolution eksportēja uz Ziemeļameriku. «Pagājušajā gadā Ziemeļamerikā piedalījāmies divās izstādēs Kanādā un vienā izstādē ASV. Šogad plānojam aktīvi pārdot esošajos tirgos, kā arī attīstīt jaunus tirgus ar 2017. gada beigās izstrādātajiem produktiem,» atklāj J. Leitāns. Līdz šim uzņēmuma lielākais eksporta tirgus bija ASV, un J. Leitāns to skaidro ar kuplo hokeja spēlētāju skaitu šajā zemē. Šogad Sport Revolution iecerējis palielināt eksporta apjomu Kanādā, kur skaitliski hokeja spēlētāju ir vēl vairāk nekā ASV. Savukārt Eiropā viņš izceļ Zviedriju un Šveici, jo šajās valstīs ir lielākie pārdošanas apjomi. «Visvairāk mūsu produktus pērk mājas vajadzībām, tomēr, neskatoties uz to, arī vairākas sporta skolas Zviedrijā un Somijā ir iegādājušās mūsu trenažierus sporta skolas vajadzībām. 2017. gadā arī Liepājā tika izveidots ārpus ledus treniņu centrs hokejistiem Face off Liepāja. Tāpat mums izveidojās sadarbība ar Gheto Games, kas mūsu ražoto aprīkojumu izmanto savos pasākumos visā Latvijā. Savukārt svarīgs pagrieziena punkts Ziemeļamerikas iekarošanā bija fakts, ka 2016. gadā ar mūsu trenažieriem savu mājas arēnas sporta centru aprīkojis ASV hokeja klubs Pitsburgas Penguins,» atklāj J. Leitāns.

Dalies ar šo rakstu

Populārākās ziņas

Nepalaid garām