Mana pieredze: Piedāvā to, ko bankas pašas iekšienē izstrādās tikai pēc gada

2018. gada 24. janvāris plkst. 8:49
Autors: Anda Asere
Sadaļa: Fin-tech
Dalies ar šo rakstu

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums Crassula piedāvā maksājumu risinājumus citiem finanšu tehnoloģiju uzņēmumiem, maksājumu iestādēm, kā arī bankām, lai tām pašām nebūtu jālauza galva par tiem

Crassula darbu sāka 2015. gadā kā maksājumu risinājums, kas nodrošina tirgotājiem un e-veikaliem iespēju norēķināties ar maksājumu kartēm un alternatīvām maksājumu metodēm.

«Vienā brīdī daži mūsu klienti jautāja, vai varam izstrādāt risinājumu, lai viņi varētu veidot paši savu maksājumu sistēmu. 2016. gadā īstenojām savu pirmo projektu, kur izstrādājām produktu klientam ar viņu zīmolu, t.s. white label. Šis projekts bija veiksmīgs, un klients sāka mūs rekomendēt citiem. Tā sākām audzēt savu klientu bāzi un pievērsties tieši šim biznesa virzienam. Ja uzņēmumiem ir īpašas vajadzības un prasības, piedāvājam arī individuāli pielāgotus risinājumus,» stāsta Darja Dubiņina, Crassula (Cratech OÜ) līdzdibinātāja. Iepriekš uzņēmuma zīmols bija Payment Ninja, bet līdz ar jauno virzienu tika izveidots jauns zīmols Crassula.

2017. gada pavasarī Crassula kopā ar partneriem sāka veidot kontu vadības sistēmu ar iespēju turēt daudzvalūtu kontus, izdot kartes, veikt starptautiskus pārskaitījumus. Līdz ar to šobrīd uzņēmumam ir divi galvenie produkti – e-komercijas risinājums Crassula Ecomerce, kas ļauj kompānijām veidot savu maksājumu sistēmu, un Crassula Simple Banking, kas ļauj bankām un citiem uzņēmumiem saviem klientiem piedāvāt modernākus pakalpojumus.

«Iepriekš mūsu risinājumi bija lielākoties domāti biznesa klientiem. Taču banku pakalpojumus neizmanto tikai biznesa klienti, bet arī privātpersonas. Kopš veidojam produktus, kas vairāk orientēti uz patērētājiem, sākām veidot arī mobilos risinājumus. Dažos mēnešos piedāvāsim mobilo lietotni, kas būs kaut kas līdzīgs nākamās paaudzes bankām, kā, piemēram, Revolut vai N26. Bankas cenšas sekot līdzi aktuālajām tendencēm un ieviest jaunus risinājumus, jo citādi tās atpaliktu no tirgus un nebūtu spējīgas piedāvāt klientiem pievilcīgus pakalpojumus. Ne visi uzticas finanšu tehnoloģiju jaunuzņēmumu piedāvātajiem risinājumiem, savukārt citiem ir ilga attiecību vēsture ar bankām, kur viņi glabā savu naudu, un viņiem ir ērtāk turpināt sadarbību ar tām. Mēs uzņēmumā zinām gan to, kā veidot skaistu saskarni, gan arī to, kā to tehniski paveikt. Visi vēlas uzbūvēt nākamo Revolut vai N26, bet ne visi to var izdarīt tā, kā tam vajadzētu būt. Tas maksā dārgi un prasa daudz laika. Ja bankas pusotru gadu taisīs mobilo lietotni, tā būs novecojusi. Mūsu kompānijas pluss ir tas, ka jau tagad piedāvājam to, ko bankas pašas iekšienē izstrādās tikai pēc gada,» uzsver Darja.

Visu rakstu Palīgs norēķinos lasiet 24. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu