Atvērts jauno dizaineru pop - up veikals 

Latvijas Mākslas akadēmijas (LMA) Modes mākslas katedra sadarbībā ar Galeriju Centrs un dizaineru apvienību Butterman atklājusi pirmo studentu pop-up veikalu, kurā varēs iepazīties ar jauno modes dizaineru jaunākajiem darbiem.

Monta Glumane, 10.6.2019
1/7

Foto: publicitātes

Pop-up veikala mērķis ir izveidot neatkarīgu reprezentācijas platformu, atklāt jaunus reprezentēšanas rīkus un aspektus, kā arī attīstīt sadarbības un mākslinieciskās jaunrades iespējas.

«Pēdējā desmitgadē modes un mākslas industrija ir strauji mainījusies. Tradicionālais ceļš no mākslinieka līdz patērētāju ar trade-show palīdzību zaudē aktualitāti, jo lielu auditoriju ātrāk un ērtāk var uzrunāt interneta vidē. Jaunajā pieejā trūkst iespējas dizainu un mākslu redzēt klātienē, kas ir īpaši būtiski, iepazīstot vēl nezināmu autoru darbus no jaunas un radošas valsts. Jaunajiem dizaineriem un māksliniekiem Latvijā ir īpaši problemātiski uzsākt radošo darbību, jo ir lielas izmaksas un lēna atdeve. Mazajiem zīmoliem un jaunajiem māksliniekiem grūti atrast noieta tirgu, ne tikai vietējā tirgus mazā apjoma dēļ, bet arī tādēļ, ka nav pietiekami attīstījusies specializēta attieksme sadarbībā ar jaunajiem dizaineriem, jo tiem nepieciešama īpaša pieeja darbu reprezentēšanā, kā arī jāveido dialogs ar apmeklētājiem,» norādīja veikala izveidotāji.

Veikalā aplūkojami arī jauno gleznotāju, grafiķu un videomākslinieku darbi.

LMA Modes mākslas katedras pop-up projektā piedalās Laima Jurča, Dita Enikova, Karlīne Anete Nagliņa, Elīna Grīnberga, Una Bērziņa, Dana Jasinkeviča, Marta Mielava, Liene Bite, Reinis Krūmiņš, apvienības Butterman dizaineri, Monta Pētersone, Anna Elizabete Kasparsone, Vitālijs Kondraščuks, gleznotājas Paula Zvane, Agate Bernāne, māksliniece Līga Spunde un daudzi citi jaunie mākslinieki.

Tevi varētu interesēt

Nekustamo īpašumu investīciju fonds Baltic Horizon Fund iegādājies Norvēģijas uzņēmumam Linstow...

Diemžēl t/c Galerija Centrs bieži notiekošās evakuācijas stipri negatīvi ietekmē ne vien...

Tirdzniecības centri, ja tie tiek profesionāli pārvaldīti, tiem ir nodrošināts optimāls...

Galactico piecu tirdzniecības centru Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs apsaimniekotājs...

Galactico piecu tirdzniecības centru Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs apsaimniekotājs...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Modes māksliniece Natālija Jansone radījusi apģērbu līniju degvielas tirgotāja Virši - A...

Acu aprūpes uzņēmuma OC VISION pamati likti deviņdesmito gadu sākumā un tas joprojām...

Vācijas mazumtirgotājs Aldi piektdien atvēris pirmos divus veikalus Ķīnā....

Biļešu tirdzniecības uzņēmums SIA «Biļešu paradīze», par kura īpašnieku šonedēļ kļuvis...

No šī gada 1.septembra tiks pārtraukta Galactico alianse, kas nozīmē, ka iespējas...

«Manuprāt, šobrīd būtu svarīgi samazināt alkohola akcīzi tieši tāpēc, ka igauņu galvenais...

Veikala Bergs (SIA Mode Pluss) īpašniece Ilze Priede-Kļaviņa biznesu vada racionāli un...

Lietuvā no novembra būs aizliegts ražot un tirgot bērnu šampanieti, kā arī...

Neviens vasaras izklaides pasākums nav iedomājams bez vēderpriekiem; ēdinātājiem dalība festivālā...

Tirdziņu organizatoru mērķis nav gūt milzu peļņu...