Latvijas balzamam, īstenojot demo jeb īstermiņa veikalu konceptu Latvijā, jaunās LB Vodkas pārdošanas rādītāji pieauguši vairāk nekā par trešdaļu, salīdzinot ar maiju.
Par to ziņo kompānija. Ja salīdzina vienas dienas LB Vodkas pārdošanas rezultātus ikdienas veikalā ar analogu periodu īstermiņa veikalā, demo tirdzniecības vietā pārdošanas apjomi bijuši desmit reizes lielāki. Savukārt, salīdzinot kopējos rezultātus jūnijā, kad darbojās īstermiņa veikali, ar maiju, LB Vodkas realizācijas apjoms pieaudzis par 38%.
Vislielākā pircēju aktivitāte tika novērota pēdējās dienās pirms Jāņiem. Šajā laikā jaunā LB Vodka tika pārdota pusotru reizi vairāk nekā pēc Jāņiem. Vispieprasītākās bija 0,5 litru LB Vodkas pudeles - to pārdošanas apjoms veido 44% no visas demo veikalu laikā realizētās produkcijas.
SIA AV&D mārketinga direktore Tatjana Voitenko uzsver: «Esam pārliecinājušies, ka īstermiņa veikals ir efektīvs veids, kā veicināt jaunas preces ienākšanu tirgū. Tādēļ, ņemot vērā pozitīvos tirdzniecības rādītājus, nopietni izvērtēsim šī koncepta izmantošanu sabiedrības iepazīstināšanai arī ar citiem jaunajiem Latvijas balzama produktiem.»
LB bija pirmais, kas Latvijā izveidoja īstermiņa veikalu alkoholiskās produkcijas tirdzniecībai. Īstermiņa jeb demo veikalu būtība – tie darbojās tikai īsu laika posmu un iepazīstināja patērētājus ar jaunu produktu. Citviet pasaulē šādi veikali esot ļoti populāri.