Pakalpojumi

Double Coffee apsver iespēju aiziet no Lietuvas tirgus

nozare.lv, 19.08.2010

Jaunākais izdevums

Latvijas uzņēmums DC Holding, kam pieder zīmols Double Coffee, sācis biznesa restrukturizāciju Lietuvā un apsver iespēju par aiziešanu no šī tirgus.

Patlaban Lietuvā darbojas pieci Double Coffee restorāni, un restrukturizācijas mērķis ir padarīt restorānu darbību rentablu.

DC Holding valdes priekšsēdētājs Andrejs Nilovs atzīst, ka uzņēmums veicis "rūpīgu darbu" Latvijas tirgū, iegūstot pozitīvus finansiālos rādītājus, nu pienācis laiks sakārtot biznesu Lietuvā. "Lietuvā strādājam kopš 2003.gada un esam investējuši vairāk nekā sešus miljonus ASV dolāru (3,3 miljonus latu).

Saprotam, ka tālākam veiksmīgam darbam nepieciešams iespējami ātri īstenot biznesa restrukturizāciju. Izstrādāti vairāki situācijas attīstības scenāriji, arī bankrota variants," norādīja Nilovs.

Nilovs neprognozē, pēc kāda varianta noritēs restrukturizācija, taču neizslēdz variantu, ka tiek piesaistīti vietējie franšīzes partneri. Viņš norādīja, ka iedziļināties gaidāmās restrukturizācijas detaļās un publiski apspriest šo menedžmenta lēmumu pašlaik nav iespējams.

Tajā pašā laikā "DC Holding" turpinās attīstīt franšīzes programmu, paplašinoties Krievijā. Papildus Sočiem parakstīta vienošanās ar partneriem no Maskavas, parakstīšanas stadijā ir līgums par Dušanbe. "Risinām sarunas par iziešanu tirgos vēl virknē valstu - sīkāk informēsim līdz ar līgumu noslēgšanu," teica Nilovs.

Tāpat tiek izskatīti varianti par jaunu restorānu atvēršanu Rīgā. "Latvijā, neraugoties uz sabiedriskās ēdināšanas jomai nelabvēlīgo ekonomisko situāciju, mums ir izdevies stabilizēt stāvokli. Obligāti turpināsim ieguldīt līdzekļus mūsu restorānu rekonstrukcijā un mārketingā," apgalvoja Nilovs.

AS "DC Holding" dibināta 2002.gadā un ir zīmola "Double Coffee" īpašniece, tās pamatkapitālu veido 750 000 latu. "Double Coffee" tīklā ir vairāk nekā 30 restorānu, kas atrodas piecās valstīs. Latvijā arī darbojas 15 "DC Holding" meitasuzņēmuma "DC Restorāni" iestādes.

Atkarībā no sezonas Latvijas "Double Coffee" ik mēnesi apmeklē līdz 140 000 cilvēku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto & Video

Kā top?: Laša steiks Double Coffee cehā

Žanete Hāka, 22.07.2016

Zivis un gaļu uzņēmumam piegādā pamīšus – ik pa divām dienām, tādēļ nav nepieciešams veidot lielus pārtikas produktu uzkrājumus, stāsta kompānijas šefpavārs Jānis Riekstiņš.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ielūkoties restorānu tīkla Double Coffee ražošanas cehā.

Kompānija Double Coffee strādā kopš 2002.gada, kad darbu sāka tikai viena kafejnīca Stabu ielā, kas piedāvāja viesiem kafiju, dzērienus un desertu. Ņemot vērā pieprasījumu, uzņēmuma īpašnieki nolēma atvērt vēl trīs kafejnīcas, kas veicināja pilnīgu koncepta maiņu, kļūstot par restorānu tīklu. Vēlāk Double Coffee tīkls atvēra pirmos franšīzes restorānus ārvalstīs. Patlaban tīklu veido 11 Rīgas Double Coffee restorāni, viena franšīze un 7 franšīzes restorāni ārpus Latvijas.

Pilnveidojot receptes un meklējot iespējas samazināt klientu gaidīšanas laiku, 2013.gadā tika nolemts atvērt kompānijas pusfabrikātu cehu, un 2014. gadā šis plāns tika īstenots. Patlaban cehs mēnesī pārstrādā aptuveni 1000 kilogramu gaļas un 900 kilogramu zivju atkarībā no sezonas. Cehs apstrādā un ražo tikai tik daudz produktu, cik Double Coffee tīkla restorāni pasūta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Kafejnīcu tīkls: Rīdzinieki «pārceļas» uz kafejnīcām tirdzniecības centros

LETA, 15.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējo divu gadu laikā novērots, ka rīdzinieki arvien vairāk sākuši apmeklēt tirdzniecības centrus un tajos esošās kafejnīcas, stāsta kafejnīcu tīkla Double Coffee pārvaldītājas SIA DC restorāni valdes loceklis Sergejs Plotņikovs.

Viņš norāda, ka tāpēc nolūkā noturēt esošos un piesaistīt jaunus klientus Double Coffee no 2014.gada sāka vairāk uzmanības veltīt rīdzinieku pieprasījuma un vēlmju apmierināšanai.

«Būtībā mūsu fokuss kopš tā laika ir tieši rīdzinieki. Tā kā rīdzinieki ir ļoti prasīga publika, tad cenšamies ar viņiem strādāt ļoti uzmanīgi. Tas nozīmē, ka jāveic ieguldījumi telpu uzlabojumos, rekonstrukcijās, kā arī jaunu vietu atvēršanai tieši tirdzniecības centros,» atzīst DC restorānu valdes loceklis.

Par to, ka rīdzinieki apmeklē vairāk tirdzniecības centru kafejnīcas, nevis kafejnīcas ārpus tiem, liecina arī darbības rādītāji. Proti, pēdējo divu gadu laikā apgrozījums visvairāk pieaug tieši tirdzniecības centros, atzīmē Plotņikovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kafejnīcu tīkls Double Coffee saskāries ar iebildumiem pret jauna restorāna izveidi.

Pagājušajā nedēļā Maskavas aizsardzības koalīcijas biedri un Tveras bulvāra 17. nama, kurā iecerēts atvērt jauno kafejnīcu, iedzīvotāji jaunizveidotās durvis nama fasādē «aizlēja» ar celtniecības putām, tā protestējot pret ēkas pārveidi un restorāna izveidi, vēsta Kas Jauns, atsaucoties uz Večerņaja Moskva. Tveras bulvāra 17 pirmo stāvu plānots pārbūvēt par restorānu, bet, pēc vietējo iedzīvotāju domām, tas nav pieļaujams. Ēka ir 19. gadsimta arhitektūras piemineklis un tā pārveidei neesot saņemtas visas nepieciešamās atļaujas. Bez būvatļaujas arī esot izkaltas durvis uz restorānu bijušā loga vietā. Vietējie iedzīvotāji esot vērsušies vietējā pašvaldībā, bet tā neesot aizkavējusi restorāna būvdarbus. Tad nu iedzīvotāji paši nolēma rīkoties uz savu roku un jaunizkaltās durvis aizlēja ar celtniecības putām, tādējādi nobloķējot ieeju Double Coffee jaunajās telpās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Baltic Coffee Holding saņēmusi 6,5 miljonu eiro aizdevumu Lietuvas uzņēmuma iegādei

Žanete Hāka, 01.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB banka ir piešķīrusi ilgtermiņa aizdevumu 6,5 miljonu eiro apmērā Latvijas uzņēmumam SIA Baltic Coffee Holding, lai finansētu Lietuvas uzņēmuma UAB Pardavimo Automatai iegādes darījumu.

Šī darījuma mērķis ir nostiprināt SIA Baltic Coffee Holding un tai piederošo uzņēmumu līderpozīcijas Lietuvas un Baltijas tirgos. SIA Baltic Coffee Holding, kam pieder uzņēmumi SIA Coffee Address, UAB Coffee Address un OU Coffee Address, nodarbojas ar kafijas automātu un pašapkalpošanās tirdzniecības automātu nomu, tirdzniecību, remontu un apkalpošanu. Uzņēmumu grupai ir līderpozīcijas savā tirgus nišā Baltijas tirgū.

Lietuvas uzņēmums Pardavimo Automatai bizness ir saistīts ar pašapkalpošanās tirdzniecības automātu un kafijas automātu nomu un servisu. SIA Baltic Coffee Holding valdes priekšsēdētāja Viktorija Meikšāne: «Šis darījums ir vēl viens solis uz priekšu mūsu biznesa stratēģijas mērķu īstenošanā – būt neapšaubāmam Baltijas tirgus līderim kafijas automātu tirdzniecības un servisa jomā. Tas ir augošs tirgus, jo arī Baltijas reģionā aizvien vairāk cilvēku novērtē kvalitatīvu kafiju un tās patērēšana kļūst par ikdienas sastāvdaļu. Augstu novērtējam SEB bankas uzticību mūsu biznesa stratēģijai un profesionalitāti, par ko esam pārliecinājušies iepriekšējos kopīgi īstenotajos projektos.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kalve coffee domā arī par kotēšanos biržā

Db.lv, 06.09.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafijas grauzdētava Kalve Coffee ceļā uz ilgtspējas izcilību ieguvusi B Corp sertifikātu. Uzņēmuma nākotnes plāni saistās arī ar kotēšanos biržā.

Kalve Coffee līdzdibinātājs Gatis Zēmanis stāsta, ka ceļš uz B Corp nav bijis viegls, prasot intensīvas pūles un rūpīgu dokumentāciju un pat fotogrāfiskus pierādījumus tam, ka specializētās (speciality) kafijas grauzdētāji Kalve Coffee ir patiesi ilgtspējīgs uzņēmums: “Man personīgais spīts jau no sākta gala bija tas, ka man daudzi teica, ka nav iespējams izveidot veiksmīgu biznesu ar pamatīgiem ilgtspējas procesiem, tad manī parādījās liels spīts pierādīt, ka to var izdarīt”.

Jaunākajā kafejnīcā Kalve Coffee investē 75 000 eiro 

SIA Kalve Coffee ieguldījusi aptuveni 75 000 eiro, lai galvaspilsētas ielas papildinātu...

"Mēs priecājamies redzēt Kalve Coffee pievienošanos B Corp kopienai un ceram atbalstīt viņu nepārtrauktu pilnveidošanās ceļu, esot līderiem Baltijā," saka Sāra Garsija, B Lab Europe tirgus attīstības daļas vadītāja.

B Corp ir sertifikācija, kas novērtē uzņēmumu ne tikai no vides perspektīvas, bet arī ņemot vērā pārvaldības stilu, darbinieku labbūtību, kopienu, kā arī attiecības ar klientiem. “B Corp sertifikāta ieviešana nekad nav bijis pašmērķis, dibinot Kalve Coffee mēs neskatījāmies kā ieviest ilgtspējas standartus, mēs vienkārši apzināti gribējām izveidot biznesu ar pozitīvu ietekmi uz pasauli,” stāsta Zēmanis.

Lai kļūtu par sertificētu B Corp uzņēmumu, katram uzņēmuma ir jādemonstrē ļoti augsts sociālais un B Impact Assessment rezulāts ar vismaz 80 punktiem. Vidējais rādītājs uzņēmumiem, kuri aizpilda B Corp pieteikumu, ir 50.9 punkti. Kalve Coffee ieguva 91.8 punktus.

"Uzņēmējdarbība ir sacensība ne tikai ar konkurentiem, bet arī pašam ar sevi. B Corp punktu sistēma rada azartu - protams, ka mēs nākamreiz vēlamies iegūt vairāk punktu. Mēs skatāmies, kas ir mums tuvākais līdzīgais konkurents, redzam cik viņiem ir punktu, tad mūsu mērķis ir viņus pārspēt. Tas ir veselīgs azarts. Tas dzen uz priekšu," saka Zēmanis.

Viņš aicina arī citus uzņēmējus raudzīties atbildīgas un ilgtspējīgas uzņēmējdarbības virzienā: “Protams, ir liels darbs jāizdara, lai tiktu pie B Corp sertifikāta, taču es ticu, ka tiem, kas to darbu būs izdarījuši ātrāk, būs ļoti lieli ieguvumi jau tuvākajā nākotnē. Skaidrs, ka arī tas, kas notiek Eiropas Parlamentā - taksācijas politika, ar 2026. gadu uzņēmumiem būs jāsniedz vides ietekmes pārskats un tamlīdzīgi, visticamāk, ka tas ietekmēs arī nodokļu politiku. Tāpēc jo ātrāk uzņēmumi šo sakārtos, jo vieglāk un labāk būs vēlāk.”

Viena no Kalve pamatvērtībām ir pieejamība, kas iekļauj produkta, finansiālu un vides pieejamību, Kalve šos svarīgos pīlārus vēlas paplašināt arī ar kotēšanos biržā. “Tādējādi mēs gribam kļūt vēl pieejamāki un dot visiem iespēju piedalīties lēmumu pieņemšanā Kalve Coffee, kā arī piesaistīt papildus resursus attīstībā,” skaidro Gatis.

SIA "Kalve Coffee" ir Latvijas uzņēmums ar kafijas grauzdētavu Jaunmārupē, kā arī vairākām kafejnīcām-veikaliem Rīgā - Stabu ielā, Baznīcas ielā un Āgenskalna tirgū. Kalve Coffee apgrozījums 2022.gadā sasniedzis 2 121 427 eiro, kas ir gandrīz divreiz vairāk nekā gadu iepriekš.

Kalve Coffee" 2021.gadā strādāja ar 1,153 eiro apgrozījumu, kas ir par 28,8% vairāk nekā gadu iepriekš, bet uzņēmuma peļņa pieauga par 34,2% un sasniedza 54 025 eiro.

"Kalve Coffee" reģistrēts 2017.gada janvārī, un uzņēmuma pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmuma īpašnieki ir Gatis Zēmanis (51%), Karlīne Egle (25%), Raimonds Selga (20%) un Jānis Andersons (4%).

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Trīs biznesa inkubatoru dalībnieku pieredze uzņēmējdarbībā

Zane Atlāce - Bistere, 19.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrā (LIAA) turpinās biznesa inkubatoru 2020.gada pavasara uzņemšana, kuros var pieteikties jaunie uzņēmēji un biznesa ideju autori pirmsinkubācijas vai inkubācijas programmai.

Iedrošinot uzņēmējus un biznesa ideju autorus, savā uzņēmējdarbības pieredzē dalās trīs LIAA biznesa inkubatoru inkubācijas programmas dalībnieki - "Coffee Pixels", Laima Jurča un "Gizzo".

Coffee Pixels - batoniņi veselīgākai kafijas patērēšanai

Strādājot kafijas industrijā, SIA "Solid Coffee" līdzdibinātājs Raivis Vaitekūns uzzināja, cik atkritumu rada kafijas piegādes ķēde - no kafijas audzētavas fermā līdz pat kafijas dzērienam tasītē. Tad arī tika uzsākti meklējumi labākajam risinājumam, kas varētu novērst kafijas nozares radīto piesārņojumu vismaz lietotāja posmā. Tā kā uzņēmuma komandai bija labas zināšanas par kafiju, arī kvalitātes standarti bija augsti. Iepriekš iegūtā kompetence kafijas jomā ļāva radīt produktu, kas ir ne tikai videi draudzīgs, bet arī kvalitatīvāks par alternatīvām tirgū. Uzņēmums sāka saņemt komplimentus no cilvēkiem par produkta kvalitāti, un "Coffee Pixels" komanda saprata, ka idejai ir labs potenciāls, turklāt ļoti lielā nozarē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot aptuveni 50 000 eiro, SIA “Kalve Coffee” Rīgā atklājusi jaunu kafejnīcu un konditoreju Kalve Espresso Room Nr. 2, informē uzņēmumā.

Jaunākā SIA “Kalve Coffee” kafejnīca Baznīcas ielā ir ar kopējo platību 35 m2 un tikpat lielu labiekārtotu pagrabstāvu, kur nākotnē notiks īpašas kafijas meistarklases. Kafejnīca nodrošinās 5 jaunas darbavietas.

"Kalve Espresso Room Nr. 2 pieejamas astoņas dažādas augstas pievienotās vērtības kafijas, kas grauzdētas pēc augstākajiem starptautiskiem standartiem. Kafijas pupiņas piedāvājam arī iegādāties bez iepakojuma vai uzpildīt svaigi maltu kafiju “Kalve” atkārtoti lietojamajās bundžās,” uzsver Gatis Zēmanis, SIA “Kalve Coffee” līdzdibinātājs.

FOTO, VIDEO: Kā top?Kalve coffee kafija 

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju vērot, kā tiek...

"Augot pieprasījumam pēc dažādiem našķiem, izveidota sava konditoreja, kurā visu produkciju – našķus, sviestmaizes un kūkas – gatavojam paši,” papildina SIA “Kalve Coffee” līdzdibinātājs Raimonds Selga.

Kalves produktu un interjera dizainu veido viens no uzņēmuma partneriem Jānis Andersons (field.lv). "Domājot par ciemiņu drošību šajos pandēmijas laikos, Kalve Espresso Room Nr. 2 orientējas uz līdzi ņemamu produkciju," piebilst G.Zēmanis.

FOTO,VIDEO: Kalve coffee atver Espresso room 

Investējot aptuveni 50 tūkstošus eiro, kafijas grauzdētava Kalve coffee atvērusi Espresso room....

Jaunās kafejnīcas atrašanās vieta Baznīcas ielā reizē ir arī “Kalve Coffee” biroja mājvieta, jo pati kafijas grauzdētava ir pārcelta no “VEF” teritorijas uz Jaunmārupi.

SIA “Kalve Coffee” ir pilnībā vietējais Latvijas uzņēmums, kura īpašumā ir kafijas grauzdētava Jaunmārupē un divi veikali-kafejnīcas.

Latvijas kafijas grauzdētava Kalve Coffee atzīta par otro labāko Eiropā 

Eiropas kafijas grauzdētāju sacensībās "Roast Master", kas pagājušās nedēļās nogalē risinājās...

“Kalve Coffee” ir sudraba godalgas īpašnieki “Roast Masters 2019” sacensībās, “Alliance for Coffee Excellence” un “Specialty Coffee Association” biedri, kā arī “Direct Trade” kafijas pupiņu iepircēji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Pabeidz Costa Coffee zīmola ieviešanu Latvijā

Sandra Dieziņa, 30.03.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Costa Coffee kafejnīcas atvēršanu t/c Domina, Rīgā tiek pabeigta Coffee Nation zīmola maiņa uz Costa Coffee.

Kopumā Rīgā ir atvērtas septiņas Costa Coffee kafejnīcas, informē Costa sabiedrisko attiecību pārstāvis Latvijā Silvestrs Savickis.

Kā iepriekš ziņots, saskaņā ar 2010. gada februārī notikušo pārņemšanas darījumu starp Costa un Cofeeheaven, Lielbritānijas lielākais kafejnīcu tīkls Costa Coffee savā īpašumā ieguva SIA Coffee Nation kafejnīcas Latvijā. 2011. gada decembrī tika atvērta pirmā Costa Coffee kafejnīca Zelta boulinga un skvoša centrā, bet 2011. gada janvārī – t/c Spice.

Savukārt šā gada februārī un martā notika pakāpeniska zīmola maiņa, kuras laikā Coffee Nation kafejnīcas Rīgā tika pārveidotas par Costa Coffee. Divas kafejnīcas Starptautiskajā lidostā Rīga pagaidām turpina darboties ar Coffee Nation zīmolu. Kā Db jau iepriekš vēstīja, Costa Coffee plāno attīstību Baltijā. Costa Krievijas un starptautiskā tirgus pārraudzības un plānošanas daļas vadītājs Marks Kitsons (Mark Kitson) iepriekš uzsvēra, ka šobrīd ir īstais laiks, lai ienāktu Latvijā un attīstītos

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls db.lv veica eksperimentu, lai noskaidrotu, vai kafijas tirdzniecības vietas Rīgas centrā atbalsta dzēriena iegādi, ja klients to vēlas savā līdzpaņemtajā krūzē.

Apmeklētajās 10 tirdzniecības vietās Rīgā cenas par vienu standarta «latte» ir, sākot no diviem līdz pat vairāk nekā četriem eiro.

Ierodoties ar savu līdzpaņemto krūzi, vairumā kafijas tirdzniecības vietu atlaide netiek piešķirta, tomēr uzņēmumos - «Costa Coffee»,«Coffee Tower» un «Miit Coffee» atlaide tiek piešķirta 20 centu un 5% apmērā.

«Double Coffee» barista Strēlnieku ielā 1 pastāstīja, ka db.lv ir pirmie, kas kafiju vēlas iegādāties ar savu līdzpaņemto krūzi, un uz šādu jautājumu raudzījās skeptiski. «Mums ir savas krūzes ar zīmolu, un tas ir reklāmas mārketings, kurš reklamē kafijas uzņēmumu. Mēs par to maksājam naudu, tāpēc mēs lejam kafiju tikai tajās krūzēs. Pagaidām neplānojam klientiem piešķirt atlaidi, ja kafija tiek iegādāta ar savu krūzi,» skaidroja uzņēmuma «Double Coffee» pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Jaunā grauzdētavā Jaunmārupē Kalve Coffee investē 200 000 eiro

Db.lv, 22.06.2021

SIA "Kalve Coffee" līdzdibinātāji Raimonds Selga (no kreisās) un Gatis Zēmanis.

Foto: Ritvars Skuja/Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums SIA "Kalve Coffee", ieguldot aptuveni 200 000 eiro, pārcēlis tā kafijas grauzdētavu no VEF kvartāla uz Jaunmārupi Mazcenu alejā, informē uzņēmums.

Grauzdētava un noliktava kopumā 700 m2 platībā nodrošinās 7 darba vietas, izmantojot automatizētu iekārtu atbalstu. Jaunās grauzdētavas mājvieta nodrošina plašākas telpas, atvieglo loģistiku un līdz ar to stimulēs "KALVE" zīmola tālāko attīstību.

"Grauzdētavas pārcelšana ir stāsts par augstvērtīgas "speciality" kafijas padarīšanu pieejamāku ikvienam. Tā ir mūsu misija un mēs ejam uz to ar ambicioza mērķa sasniegšanu - ja iepriekš vienā maiņā spējām uzgrauzdēt 5 tonnas kafiju, tad šobrīd šo esam divpadsmitkārtojuši, grauzdējot 60 tonnas vienā maiņā," skaidro Gatis Zēmanis SIA "Kalve Coffee" līdzdibinātājs.

Latvijā attīstās kafijas grauzdēšanas bizness  

Latvijā turpina augt vietējo kafijas grauzdētāju skaits, tiek paplašinātas ražotnes, atvērtas...

"Lai gan mūsu pirmā grauzdētava Ūnijas ielā vienmēr paliks siltās atmiņās, tomēr, augot pieprasījumam pēc "KALVE" grauzdētās kafijas, nācās meklēt plašākas telpas. Jaunmārupē atradām vietu, kas gan atbilda mūsu komercdarbības kodam un vajadzībām, gan apmierināja finansiāli. Pie tam meža klātbūtne un labi kaimiņi ir lielisks bonuss! Kas ir ne mazāk būtiski, jaunās telpas palīdzēs mums sertificēt vairākus biznesa procesus. Piemēram, pat fakts, ka telpas nav caurstaigājamas ļauj mums iegūt starptautisku biznesa procesu sertifikāciju," atklāj Raimonds Selga, SIA "Kalve Coffee" līdzdibinātājs.

Jaunā kafejnīcā un konditorejā Kalve Coffee investē 50 000 eiro 

Investējot aptuveni 50 000 eiro, SIA “Kalve Coffee” Rīgā atklājusi jaunu kafejnīcu...

Ilgtspēja ir viena no uzņēmuma "Kalve Coffee" pamatvērtībām. Viens no veidiem kā tas tiek iedzīvināts ir, piemēram, grauzdētavas atkritumu samazināšana līdz absolūtam minimumam. Ja tie rodas, tos šķiro tālākai pārstrādei. Papildus tam ir ieviesti LEAN biznesa darbības principi, kas ļauj uzlabot darbību ritmu un ietaupīt laika un darba resursus un padarīt efektīvāku kolektīva darbību. Tāpat "Kalve Coffee" ir ieguvusi bioloģisko sertifikāciju, kas nozīmē, ka uzņēmumam dota oficiāla atļauja strādāt ar BIO/Organic marķētiem produktiem. Paralēli tam tiek strādāts arī pie vairāku sertifikāciju un standartu ieviešanas, kas nākotnē vēl vairāk atspoguļosies zaļās uzņēmējdarbības principos.

"Kalve" ir privātais kafijas zīmols ar mērķi attīstīt un nostiprināt kafijas ražošanas, sagatavošanas un garšas baudīšanas kultūru videi draudzīgā veidā. SIA "Kalve Coffee" ir pilnībā vietējais Latvijas uzņēmums, kura īpašumā ir kafijas grauzdētava Jaunmārupē un divi veikali-kafejnīcas Stabu ielā un Baznīcas ielā, Rīgā.

"Kalve Coffee" ir sudraba godalgas īpašnieki "Roast Masters 2019" sacensībās, "Alliance for Coffee Excellence" un daļa uzņēmuma komandas ir "Specialty Coffee Association" biedri, kā arī iepērk zaļo kafiju pēc tiešās tirdzniecības ("Direct Trade") principiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Coffee Inn kafejnīcu tīkls Baltijā darbojas ar 28 kafejnīcām Lietuvā, 11 Latvijā un trīs kafejnīcām Igaunijā, kopumā Baltijas valstīs nodarbinot ap 200 darbinieku. Kafejnīcu tīkla Coffee Inn paplašināšanā šogad, atverot trīs līdz četras jaunas kafejnīcas Rīgā, plānots investēt ap 300 000 eiro, stāsta Coffee Inn līdzīpašnieks Nids Kiuberis.

Tāpat viņš norāda, ka Coffee Inn turpina meklēt iespējas kafejnīcu tīkla paplašināšanai arī ārpus Rīgas, taču, visticamāk, šogad jaunas kafejnīcas ārpus Rīgas vēl netiks atvērtas.

Coffee Inn Latvijā ienāca pirms pieciem gadiem, turpinot 2007.gadā sākto darbību Lietuvā, kur Coffee Inn izveidoja četri kafijas entuziasti. Kopumā Baltijā Coffee Inn tīklā patlaban ir 42 kafejnīcas. Latvijā atrodas 11 kafejnīcas, kurās strādā 65 darbinieki.

Kā liecina Firmas.lv informācija, Coffee Inn 2014.gadā apgrozīja 1,61 miljonu eiro, kas ir par 52% vairāk nekā 2013.gadā, kad uzņēmums apgrozīja 1,06 miljonus eiro. 2014.gadā uzņēmums samazināja zaudējumus - no 183 250 eiro 2013.gadā līdz 107 435 eiro 2014.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafejnīcu tīkls Coffee Inn plāno būtiski paplašināt darbību ne tikai Latvijā, bet arī iziet ārpus Baltijas valstīm. Šogad Coffee Inn atvērs četras jaunas kafejnīcas Rīgā, investīciju kopējam apjomam piecu gadu laikā Latvijā sasniedzot ap 1 miljonu eiro.

Coffee Inn līdzīpašnieks Nidas Kiuberis skaidro: «Pirms pieciem gadiem, atverot pirmo Coffee Inn Latvijā, mēs kļuvām par vienu no jaunas kafijas kultūras aizsācējiem Rīgā ar jaunu kafejnīcu konceptu, kas specializējas uz «takeaway coffee» jeb kvalitatīvu kafiju līdzņemšanai. Pateicoties atšķirīgajam konceptam, Coffee Inn kafejnīcas Rīgā ir kļuvušas par daļu no pilsētas sociālās un kultūras dzīves.»

«Šogad Rīgā durvis vērs četras jaunas Coffee Inn. Tāpat mēs plānojam šogad būtiski paplašināt savu darbību, izvēršot kafejnīcu tīklu ārpus Baltijas valstīm,» saka N.Kiuberis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Double Coffee izveido restorānu Vernisāžā

Sandra Dieziņa, 03.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Double Coffee, ieguldot 170 tūkstošus eiro, ēku kompleksā Vernisāža izveidojusi restorānu Double Coffee Manhattan.

Restorāns ir Double Coffee pirmais franšīzes uzņēmums Latvijā. Manhattan franšīzi iegādājusies par 25 tūkstošiem eiro.

Restorāna kopējā platība ir 310m2 un restorāna dizainu veidojusi arhitekte Gunta Lapiņa. Šobrīd restorānā strādā 20 darbinieki. Franšīzes noteikumi ļāvuši Manhattan veidot par restorānu ar pilnīgi atšķirīgu ēdienkarti nekā Double Coffee. Piektdienās un sestdienās Manhattan skanēs dzīvā mūzika.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas pārtikas tehnoloģiju uzņēmums SIA Solid Coffee ar savu ēdamkafijas tāfelīti Coffee Pixel Cascara ® ieguvis Labākā Jaunā Produkta balvu pārtikas kategorijā pasaules kafijas industrijas lielākajā pasākumā World of Coffee izstādē Amsterdamā, informē SIA Solid Coffee.

«Coffee Pixel Cascara ®» ir 10g viegla kafijas tāfelīte, kas izgatavota no bioloģiska kakao sviesta, smalki maltas Etiopijas Arabikas kafijas un kaskaras - kafijas ķirša. Tā satur tikpat daudz kofeīna kā tase espresso, kā arī antioksidantus.

Žūrija balvas pretendentus vērtēja pēc sekojošiem kritērijiem: jauninājums, produkta dizains, izglītība un kafijas zinātne, agro-ekoloģija. «World of Coffee» ir pasaulē nozīmīgākais, ikgadējais kafijas industrijas pasākums, kas pulcina nozares pārstāvjus – no kafijas audzētājiem līdz iekārtu ražotājiem un patērētāju zīmoliem.

SIA «Solid Coffee» ir vietējā kapitāla pārtikas tehnoloģiju uzņēmums, kas ražo ēdamkafijas tāfelītes «Coffee Pixel Cascara ®» un «Coffee Pixel Milk ®». Uzņēmums darbībā koncentrējas uz eksporta tirgiem, un produkciju piegādā klientiem Japānā, Somijā, Igaunijā, Austrālijā un citur.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mēģinājums tiesā panākt, ka marihuānas tirdzniecības vietās Māstrihtā, Nīderlandē var iepirkties arī citu valstu iedzīvotāji, cietis sakāvi. Eiropas Savienības tiesa atzinusi, ka ierobežojumi ir pamatoti.

«Šis ierobežojums ir attaisnots ar mērķi apkarot narkotūrismu un tā izraisītos traucējumus. Šis mērķis ir saistīts ar sabiedriskās kārtības uzturēšanu un ar pilsoņu veselības aizsardzību gan dalībvalstu, gan Savienības līmenī,» teikts EST spriedumā.

Saskaņā ar 1976. gada likumu par narkotiskajām vielām Nīderlandē ir aizliegta narkotisko vielu, tostarp kanabisa glabāšana, tirdzniecība, audzēšana, pārvadāšana, ražošana, importēšana un eksportēšana. Tomēr šī valsts visā Eiropā ir pazīstama ar to, ka uz kanabisu jeb tā dēvēto «zālīti» tiek piemērota iecietības politika. Tas nozīmē to, ka veikaliņos, kas pazīstami ar nosaukumu coffee – shops, blakus bezalkoholiskajiem dzērieniem un pārtikas precēm legāli var iegādāties arī vieglās narkotikas. Šāda veikala izveidošanai nepieciešama vien pašvaldības izdota atļauja, kas tiek sniegta, ja tiek ievērota virkne kritēriju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Attēls: Unsplash.com

Kafijas pupiņu pasaulē katrs reģions piedāvā unikālu garšas pieredzi. Šodien mēs dosimies ceļojumā uz diviem aizraujošiem galamērķiem – Zambiju un Panamu – lai atklātu to kafijas pupiņu noslēpumus un palīdzētu jums izvēlēties sev piemērotākās.

Galvenās atšķirības starp Zambijas un Panamas kafijas pupiņām:

Audzēšanas apstākļi

  • Zambija: Lielākā daļa Zambijas kafijas tiek audzēta Mumbas provincē, augstumā no 1200 līdz 1800 metriem virs jūras līmeņa. Šeit valda silts, tropisks klimats ar mitriem vasaras mēnešiem un sausiem ziemas mēnešiem. Augsnes kalnu reģionos kafijas koki bauda vēsāku temperatūru, kas ietekmē garšas nianses.
  • Panama: Panamas kafijas audzēšanas apstākļi ir dažādi, sākot no Boquete reģiona ar vulkānisko augsni līdz Chiriquí reģiona vēsajiem kalniem. Šīs būtiskās audzēšanas apstākļu atšķirības ietekmē kafijs pupiņu garšu profilus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pierīgā, Piņķos tapusi vēl viena kafijas bodīte "Coffee Stop", informē uzņēmuma īpašnieki Uģis Pinete un Mārtiņš Rozenbergs.

Kafijas namiņu Piņķos viņi plānoja atvērt jau vairāk nekā gadu. Pagājušajā pavasarī uzņēmēji nespēja ideju realizēt līdz galam, tādēļ šogad uzskatīja to par prioritāti.

"Piņķus jau no pašas idejas sākuma uzskatām par ļoti piemērotu vietu mūsu konceptam, priecājamies, ka arī vietējie iedzīvotāji novērtē mūsu kvalitāti," pauž uzņēmēji.

Coffee Stop paplašinās Rīgas mikrorajonā 

Iļģuciemā, Vecajā Buļļu ielā atvērta kafijas bodīte "Coffee Stop", biznesa portālam Db.lv...

Kafijas namiņa koncepts un izskats Piņķos ir palicis nemainīgs - tas izskatās tieši tāpat kā Mārupē. Iļģuciema projektā vizuālais izskats mazliet atšķiras, taču piedāvājums visās četrās vietās ir identisks. Arī "Coffee Stop" mērķauditorija ir palikusi nemainīga - cilvēki, kuri savu darba ikdienu grib papildināt ar kafiju, ģimenes ar bērniem, kā arī ikviens, kas savā brīvajā laikā, pastaigā, izbraucienā vēlas sevi palutināt ar dzērienu vai desertu.

Šobrīd darbojas četri "Coffee Stop" kafijas namiņi - Mārupē - Rožu ielā un Lielā ielā, Piņķos - Rīgas ielā un Iļģuciemā - Vecā Buļļu ielā.

"Protams, rādītāji katrā vietā atšķiras, lielu lomu spēlē laika apstākļi un citas nianses. Taču priecājamies, ka spējam noturēt gan pastāvīgos klientus, gan katru dienu piesaistīt kādu jaunu kafijas baudītāju. Tālākie plāni un redzējums mums, protams, ir! Ir pieprasījums no klientiem dažādās Rīgas un Pierīgas vietās, taču mūsu mērķis ir nezaudēt produkta un apkalpošanas kvalitāti, lai cilvēki vienmēr būtu priecīgi iegriezties pie mums. Šis noteikti nav pēdējais "Coffee Stop"," atklāj uzņēmēji.

Pirmo kafijas namiņu "Coffee Stop" M. Rozenbergs ar draugu Uģi Pineti atvēra 2018.gada rudenī Mārupē. Iepriekš M.Rozenbergam piederēja uzņēmums "Boldžas kafija" Bolderājā. Savukārt otra kafijas bodīte "Coffee Stop" Mārupē tika atvērta 2019.gada rudenī.

Db.lv jau rakstīja par M.Rozenberga izveidoto kafijas bodīti "Boldžas kafija" Bolderājā, kuras darbība ugunsgrēka dēļ 2018.gada vasarā tika apturēta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Coffee Nation izkļuvis no zaudējumiem

Žanete Hāka, 16.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Coffee Nation pērn izdevies izkļūt no zaudējumiem, kas uzņēmuma bija radušies 2013. gadā, liecina Lursoft dati.

Pagājušo gadu Coffee Nation noslēdza ar 116,126 tūkstošu eiro peļņu pēc nodokļu nomaksas. Coffee Nation 2014. gadā izdevās palielināt apgrozījumu, kas gada nogalē sasniedza 3,261 miljonus eiro. Līdz ar to pērn Coffee Nation rentabilitātes rādītājs pieauga līdz 11,61.

Coffee Nation kopš 2011. gada strādā ar preču zīmes Costa Coffee koncepciju un turpina to īstenot saskaņā ar Costa starptautiskajiem standartiem. 2014. gadā uzņēmums pārvaldīja 12 kafejnīcas.

Uzņēmuma vadība savā ziņojumā norāda, ka, lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi un piesaistītu jaunus klientus, 2015. gadā uzņēmums plāno Latvijā popularizēt Costa Coffee zīmolu un īstenot visus Costa Coffee jauno produktu un akcijas reklāmu pasākumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielveikalu plauktos pieejamajam kafijas piedāvājumam līdzās stājas vietējo kafijas grauzdētavu produkcija

Pēdējos gados darbu sākušas vairākas vietējās kafijas grauzdētavas, tostarp ir Andrito Coffee Roastery, Kalve Coffee, Strada, Stars Coffee, Tīrs Miers, Curonia Coffee Roasters, Rocket Bean Roastery. Jaunākie pieejamie Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati liecina, ka 2017. gadā tējas un kafijas pārstrādē darbojās 25 uzņēmumi, kas nodarbināja 196 cilvēkus. Salīdzinājumam – 2013. gadā šajā jomā darbojās 18 uzņēmumi, kas nodarbināja 167 cilvēkus. CSP sabiedrisko attiecību speciāliste Sanda Rieksta norāda, ka kafija ir ļoti iecienīta importa un eksporta prece jebkurā valstī, un Latvija nav izņēmums. Katru minūti Latvijā importē vairāk nekā 19 kg kafijas, bet eksportē teju 9 kg kafijas. Pēdējos gados vairāk nekā pusi no kopējā kafijas daudzuma ieved no Lietuvas, Polijas un Vācijas. Pavisam kafiju importē no 30 valstīm, starp tām arī no Brazīlijas, Kostarikas, Indijas, Meksikas, Peru, Ugandas. Lielākā daļa ir ES valstis. Kafijas eksportēšana no Latvijas ir tā saucamais reeksports jeb Latvijā ievestas kafijas izvešana uz citām valstīm. Lielāko daudzumu kafijas Latvijas uzņēmumi eksportē uz Lietuvu – vairāk nekā pusi no tās kopējā eksporta apjoma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Coffee Inn kafejnīcu ķēde svin pirmo desmitgadi Baltijas valstīs - 2007. gada 27. martā Lietuvas galvaspilsētā Viļņā tika atvērta pirmā Coffee Inn kafejnīca. Tagad visos noietu tirgos tiek ieviests jauns zīmols - turpmāk Coffee Inn darbosies kā Caffeine Roasters.

Visām Coffee Inn kafejnicām, tostarp arī Latvijā, tiks nomainīts nosaukums, un rebrendingu tiek plānots pabeigt trīs mēnešu laikā. Tas nozīmē, ka vasaras vidū Rīgā visas vietas darbosies ar jauno nosaukumu.

Līdzīpašnieks Vigantas Maksele norāda: «Atjaunojot mūsu zīmolu un pārejot uz vienotu Caffeine Roasters zīmolu visos tirgos, tostarp arī Latvijā, mēs vēl vairāk izceļam savu būtību un uzņēmuma politiku. Līdz ar zīmola maiņu efektīvāka kļūs arī mārketinga un komunikācijas politika.»

Latvijā pirmā Coffee Inn kafejnīca tika atvērta 2010. gada 1. jūlijā Audēju ielā 15, Rīgā, un darbojas vēl joprojām.

Šobrīd Coffee Inn ir 60 kafejnīcas Baltijas valstīs. Kafejnīcu ķēde ir uzsākusi darbību arī pāri Atlantijas okeānam, verot pirmo kafejnīcu ASV.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijā attīstās kafijas grauzdēšanas bizness

Monta Šķupele, 31.05.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā turpina augt vietējo kafijas grauzdētāju skaits, tiek paplašinātas ražotnes, atvērtas kafejnīcas un stiprinātas pozīcijas arī ārvalstu tirgū. Visiem ir viens kopīgs mērķis – parādīt un pierādīt, ka Latvijā grauzdēta kafija var būt tikpat kvalitatīva un pat vēl kvalitatīvāka par importēto.

SIA Kalve Coffee nupat pārcēluši ražotni no VEF teritorijas Rīgā uz Jaunmārupi un plāno ar Latvijā grauzdētu kafiju turpināt iepazīstināt ne vien Latvijas, bet arī pasaules iedzīvotājus. Arī Kalve Coffee šis laiks ir izaicinošs, bet uzņēmums attīstās, neskatoties uz to, ka pārstāv nozari, kas ir būtiski cietusi. Iepriekš uzņēmums darbojās 250 kvadrātmetru plašās telpās VEF teritorijā, kur atradās Kalve Coffee ražošana, kafejnīca un treniņu centrs kafijas profesionāļiem, taču tur kļuva par šauru. Ja līdz šim Kalve Coffee lielākais kafijas grauzdētājs bija 15 kilogramu ietilpīgs, tad jaunajā grauzdētājā satilpst 120 kilogrami kafijas pupiņu, kas uzņēmumam ļauj sagrauzdēt 60 tonnas kafijas pupiņu mēnesī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvāko trīs mēnešu laikā kafejnīcu tīkla Coffee Nation kafejnīcas Rīgā kļūs par Lielbritānijas kafijas veikalu tīkla Costa Coffee kafejnīcām.

To ceturtdien pastāstīja Coffee Nation valdes locekle Olga Denisova. Šobrīd pavisam Rīgā ir septiņas Coffee Nation un divas Costa Coffee, bet drīzumā notiks zīmolu maiņa. Izmaiņas saistītas ar to, ka Costa Coffee īpašnieki Whitbread iegādājušies Coffee Nation īpašnieku Coffeeheaven.

O. Denisova uzskata, ka notikušais dos jaunu pavērsienu Latvijas tirgū un ieguvēji būs patērētāji. Costa Krievijas un starptautiskā tirgus pārraudzības un plānošanas daļas vadītājs Marks Kitsons (Mark Kitson)uzsver, ka šobrīd ir īstais laiks, lai ienāktu Latvijā un attīstītos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafijas pakalpojumu sniedzējs SIA Coffee Address Holding ir sekmīgi piesaistījis finansējumu no SEB bankas – 17,5 miljonus eiro, lai turpinātu īstenot uzņēmuma izaugsmes stratēģiju – būt par lielāko kafijas pakalpojumu sniedzēju Baltijas valstīs, nodrošinot kafijas risinājumus dažādām uzņēmējdarbības nozarēm.

Kopējais finansējuma apjoms sasniedz 17,5 miljonus eiro un tas ietver gan ilgtermiņa kredītu, gan overdraftu. Finansējums paredz gan aizdevumu, gan VIVA obligāciju refinansēšanu, un tas palīdzēs uzņēmumam turpināt attīstīties Baltijas valstīs.

“Refinansēšana ļauj uzņēmumam saglabāt sabalansētu finansējuma struktūru, kas ir būtiski izaugsmes stratēģijas turpināšanai. Šobrīd uzņēmums fokusējas uz iekārtu parka modernizēšanu, jaunu un interesantu kafijas risinājumu piedāvājumu klientiem, jauniem un esošiem digitalizācijas projektiem, klientu lojalitātes aplikācijas attīstību un citiem risinājumiem, kas paredz veikt ieguldījumus klientu piesaistē un servisā,” norāda Coffee Address Holding valdes priekšsēdētāja Viktorija Meikšāne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mārupē atvērta vēl viena kafijas bodīte Coffee Stop, biznesa portālu Db.lv informē uzņēmuma līdzīpašnieks Mārtiņš Rozenbergs.

Brīdī, kad uzņēmums nolēma paplašināties un atvērt vēl vienu kafijas bodīti «Coffee Stop», tika izskatītas dažādas lokācijas vietas Rīgas rajonā. Pēc vairāku apstākļu noskaidrošanas, uzņēmēji Mārtiņš Rozenbergs un Uģis Pinete izvēlējās turpināt darbu Mārupē, galvenokārt klientu pieprasījuma dēļ un tādējādi arī izvairoties no sava veida konkurences. Pēc nepilniem diviem nostrādātiem mēnešiem uzņēmēji novērojuši, ka 80% ir jauni klienti.

«Mūsu «Coffee Stop» koncepts un nosaukums ir palicis nemainīgs, tādā virzienā arī turpināsim darboties. Nākamnedēļ aprit gads, kopš atvērām pirmo kafijas namiņu, un šā gada laikā esam apzinājuši savu mērķauditoriju, papildinājuši piedāvājumu un attīstījušies paši. Saprotam, ka strādājošo cilvēku ikdiena ir salīdzinoši noslogota, tāpēc mūsu mērķis ir būt ērti pieejamiem ikvienam Mārupes iedzīvotājam. Mēs esam padomājuši par dažādām gaumēm, piedāvājot gan vairāku veidu pienus, piemēram, mandeļu, kokosa, sojas un bezlaktozes, gan bezkofeīna kafiju. Arī gardumi, kas tiek pagatavoti speciāli «Coffee Stop» un piegādāti trīs reizes nedēļā, ir iemantojuši klientu atzinību,» pastāstīja M.Rozenbergs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pārstāvētā kafejnīcu tīkla “Costa Coffee” darbību pārņēmis starptautisks lidostu un dzelzceļa staciju mazumtirdzniecības uzņēmums “Lagardère Travel Retail”, tādējādi uzsākot savu darbību Latvijas tirgū.

Uzņēmums plāno līdz 2024. gada beigām investēt 500 000 eiro Latvijas “Costa Coffee” franšīzes attīstībā, tostarp jaunu kafejnīcu atvēršanā. Akcentējot Baltijas valstu nozīmi starptautiskajā Eiropas un pasaules tirgū, “Lagardère Travel Retail” nākamo piecu gadu laikā uzstādījis mērķi attīstīties kā Latvijā, tā kaimiņvalstīs.

Darījuma ietvaros “Lagardère Travel Retail” kopumā iegādājies 142 “Costa Coffee” kafejnīcas, kas atrodas Latvijā un Polijā.

Uzņēmums plāno paplašināt savu darbību, ne tikai attīstot esošo kafejnīcu tīklu, bet arī atverot cita veida tirdzniecības vietas.

“Šīs pārmaiņas iezīmē aizraujošu posmu mūsu uzņēmuma attīstībā. Tajā skaitā – paverot jaunus apvāršņus pozitīvām pārmaiņām un izaugsmei. Līdz 2024. gada beigām “Costa Coffee” attīstībā Latvijā plānots ieguldīt līdz pat 500 000 eiro. Pirmais solis tiks sperts jau pavisam drīz, verot jaunas kafejnīcas durvis tirdzniecības centrā “Akropole Alfa”, pauž "Costa Coffee" Latvijā uzņēmuma vadītāja un valdes locekle Aiva Strazdiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru