Kamēr citi tirgotāji, cīnoties ar krīzi, slēdz veikalus un atlaiž darbiniekus, Zviedrijas apģērbu veikalu tīkls H&M 2009. gadā plāno atvērt 225 jaunus veikalus visā pasaulē, tādējādi izveidojot no 6 000 līdz 7 000 jaunu darba vietu, ziņo BBC.
H&M visa 2008. gada peļņa, salīdzinot ar 2007. gadu, palielinājās par 11% līdz 2.6 miljardiem ASV dolāru.
Kompānija paredz, ka janvāra pārdošanas apjomi palielināsies par 8%.
Db.lv jau ziņoja, ka mazumtirdzniecības kompānija Woolworths, kas savu pirmo veikalu atvēra 1909. gadā Liverpūlē, savus pēdējos 200 veikalus uz visiem laikiem slēdza šī gada 6. janvārī.
Tāpat arī Db.lv vēstīja, ka ASV mazumtirdzniecības gigants Wal-Mart koncentrējies uz zemo cenu veikalu paplašināšanu, jo krīzes laikā cilvēki visbiežāk izvēlas lētākos iespējamos variantus. Tāpēc Wal-Mart meitas uzņēmums ASDA paziņojis par plāniem 2009. gada laikā izveidot 7 000 jaunas darbavietas. ASDA 2009. gada laikā plāno paplašināt 15 jau esošos veikalus, kā arī atvērt 14 jaunus veikalus Lielbritānijā.