Ideja par pārtikas iegādi internetā ir dzīvotspējīga arī Latvijā 

«Internetā iegādātas pārtikas piegāde līdz pircēja durvīm ir mūsu interešu lokā,» sarunā ar Dienas Biznesu norāda SIA DPD Latvija valdes priekšsēdētājs Jānis Grants. Pēc viņa teiktā, igauņiem šajā jomā ejot labāk, un kaimiņiem izveidojies internetā iegādātas pārtikas piegādes tīkls un tradīcijas.

Egons Mudulis, 27.11.2017
1/2

Jānis Grants

Foto: LETA

Latvijā šis tirgus ir bērna autiņos, lai gan ir divi lieli spēlētāji (Maxima, Nuko).

Tā kā tirgus vēl tikai veidojas, uzņēmums ir atvērts sarunām ar potenciālajiem sadarbības partneriem, piedāvājot paku piegādes pakalpojumus. Pēc DPD un Kantar TNS šogad vasarā veiktās aptaujas tikai 6% e-pircēju Latvijā ir izmantojuši pārtikas piegādes, kas pēc Horvātijas ir otrais zemākais rādītājs Eiropā. Vidējais Eiropas rādītājs ir 14%, bet rekordiste ir Lielbritānija ar 27%. J. Grants gan uzskata, ka ideja par pārtikas iegādi internetā ir dzīvotspējīga arī Latvijā. Lielākais izaicinājums pārtikas tirgotājiem patlaban ir izveidot klientiem pieņemamu un kvalitatīvu saskarni internetā.

Kopumā aktīvākie e-komercijas pakalpojumu izmantotāji Latvijā ir sievietes vecumā no 18 līdz 34 gadiem. Visbiežāk internetveikalos pērk elektroniku, skaistumkopšanas līdzekļus, zāles, taču cilvēki internetā arvien biežāk iegādājas arī balto tehniku, proti, ledusskapjus, veļasmašīnas.

Visu rakstu Bez automatizācijas un robotizācijas neiztikt lasiet 27. novembra laikrakstā Dienas Bizness.

No šīs sadaļas

Tirdzniecības centrā «RAF centrs» atklāts desmitais «Lindex» veikals Latvijā. Veikala atvēršana...

Kesko Senukai piektdien, 24.novembrī Daugavpilī atklāja jaunās koncepcijas tīkla iepirkšanās...

Lietuvas mazumtirdzniecības uzņēmums Maxima Grupe parakstījis investīciju vienošanos, lai iegādātos...

Melnās piektdienas jeb Black Friday dzimtene ir ASV, kur to tirgotāji pirmo...

PVN likmes samazinājums Latvijai raksturīgajiem augļiem un dārzeņiem būs jūtams ikvienam....

Igaunijas valdība ceturtdienas sēdē nolēmusi, ka akcīzes nodokļa palielinājums alkoholam nākamgad...

Viesojoties RīgaTV 24 raidījumā «Ārsts.lv kopā ar Pēteri Apini», Rīgas Austrumu klīniskās...

Pasaulē slavenais zīmols Nestle SA patlaban Āzijā zaudē Indonēzijas kafijas zīmolam, savukārt...

«Rimi Latvia» veikalu tīklā būtiskākais fokuss pašlaik ir hipermārketu modernizācijas projekts,...

Ceturtdien līdz ar divu veikalu atklāšanu tirdzniecības centros «Rīga Plaza» un «Alfa» aktīvu...