Iespēja jauniešiem: konkurss skolēniem un studentiem Bizness 24h 

Līdz 31.janvārim iespējams pieteikties ikgadējam biznesa simulāciju konkursam vidusskolēniem un studentiem "Bizness 24h", kura ietvaros dalībnieki var iegūt jaunas zināšanas vai pārbaudīt jau esošās par uzņēmējdarbību reālās simulācijās.

Lelde Petrāne, 09.1.2020

Foto: Publicitātes

Konkursu, kuru arī šogad atbalstīs "Dienas Bizness", organizē Banku augstskolas studējošo pašpārvalde sadarbībā ar Banku augstskolu, "Nordic Training International" un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru, "Swedbank" un "airBaltic".

Konkurss norisinās jau 12. reizi, sniedzot iespēju 1000 Latvijas jauniešiem vecumā no 16 līdz 25 gadiem izmēģināt spēkus un demonstrēt savas zināšanas dažādās biznesa simulācijās. Konkursa kopējais norises laiks sniedzas līdz 2 mēnešu robežai, kuru laikā ar dažādu uzdevumu palīdzību tiks atlasīti prasmīgākie jaunie uzņēmēji, lai konkursa finālā noskaidrotu komandu, kura iegūs "Biznesa Guru 2020" titulu.

Pirmā kārta norisināsies šā gada 5. februārī, pēc tās tiks noteiktas 66 veiksmīgās komandas jeb 200 dalībnieki, kuri turpinās cīņu konkursa pusfinālā. Tikai 25 prasmīgākās komandas mērosies spēkiem konkursa finālā. Konkursa nosaukums ietver "24h jeb 24 stundas" – tā nosaukums ir saglabājies vēsturiski, atgādinot, ka uzņēmējdarbība un darbošanās biznesā atgādina par sevi 24 stundas diennaktī, proti, biznesam nav darba laika, tas darbojas bez mitas.

Konkursa organizatori vēsta, ka vislielākās izmaiņas konkursa norisē šogad būs vērojamas tieši pirmās kārtas norisē. Katra dalībnieku komanda strādās pie "airBaltic" business case study jeb uzņēmuma gadījuma izpētes risināšanas. Komandai tiks piešķirts jautājums par uzņēmuma aktuālo problēmu. No komandām tiks sagaidīti reāli risinājumi problēmas atrisināšanai. Dalībniekiem būs nodrošināta unikāla iespēja - piedalīties konkursa pirmajā kārtā klātienē, Banku augstskolas telpās, vai attālināti, tādējādi padarot konkursu jauniešiem pieejamāku kā līdz šim. Neatkarīgi no izvēlētā dalības veida, komandas varēs konsultēties ar jomu profesionāļiem – mentoriem, pie kuriem vērsties pēc padoma risinājuma izstrādes laikā.

Konkursa kārtu ietvaros dalībnieki varēs pārbaudīt savus spēkus, darbojoties gan individuāli, gan kā vienota komanda. Konkursa mērķis ir radīt jauniešos vēlmi un saskatīt iespējas, kā attīstīt savas biznesa idejas, tāpēc 3.kārtas ietvaros, kuras ilgums ir aptuveni mēnesis, dalībniekiem tiks sniegta iespēja strādāt pie savu ideju attīstīšanas un konsultēties ar Latvijā atzītiem uzņēmējiem un pieredzējušiem pasniedzējiem, lai pēc iespējas labāk paveiktu fināla uzdevumu, kurš tiks turēts noslēpumā līdz tiks noskaidroti finālisti.

31. martā tiks paziņota komanda, kura iegūs "Biznesa Guru 2020" titulu un galvenās balvas no pasākuma atbalstītājiem – 800 EUR naudas balvu no "Swedbank", atlaidi studijām Banku augstskolā 1500 EUR apmērā, biznesa apmācības no "Nordic Training International", kā arī citas sponsoru balvas.

Pieteikšanās konkursam norisinās kopš 1.decembra un ilgs līdz 31.janvārim konkursa mājaslapā – http://bizness24h.lv/pieteikuma-anketa/.

Tevi varētu interesēt

Biznesa ideju konkursā "Ideju kauss 2019" šogad uzvarētāju vidū ir idejas ar potenciālu...

Šogad konkursā "Ideju kauss" saņemts ievērojami lielāks pieteikumu skaits; finālā iekļuvuši...

Ventspils Augstskolā norisinājies projekta "CREAzone 2.0." otrais apmācību posms "PITCH IN", kur...

Ar Eiropas atbalstu iegādājas iekārtas un paplašina sortimentu...

Lai gan līdzsvara dēļi ir specifisks nišas produkts, SIA Okrafts darbība liecina,...

Nepalaid garām

Akciju sabiedrība "Meridian Trade Bank" 22. janvārī ir mainījusi nosaukumu uz "Industra...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

2019. gada desmit lielāko nekustamā īpašuma darījumu sarakstā Rīgā un Pierīgā ir ne...

Tiesa noraidījusi nogalinātā maksātnespējas administratora Mārtiņa Bunkus brāļa prasību pret...

Ir būtiski runāt par privātās dzīves, interešu un plānu saskaņošanu ar darbu, nevis...

Skotijai ir viskijs, Somijai ir Nokia, Itālijai ir makaroni,Meksikai ir tekila, Karību...

Tiesvedību un to radīto sarežģījumu dēļ Lielupes apkaimē slēgtais restorāns "36.līnija" atsācis...

No šīs sadaļas

"Kurš ierīko veikalu ārpus civilizācijas robežām - gandrīz nekurienē? Citā laika joslā!...

Kafejnīcas - konditorejas “Hanna Anna” īpašniece Dace Minikoviča nolēmusi slēgt kafejnīcu,...

"Diegu Meistars" piedāvā mobilo lietotni, ar kuras palīdzību jebkādu bildi var pārvērst...

Rafaēla Terlici (Raffaele Terlizzi) ģimene jau piecus gadus par savām mājām sauc Latviju,...

"WolliMolli" biznesa nišu saskata termoregulējošā, hipoalerģiskā un ergonomiskā apģērbā...

Eiropas kafijas grauzdētāju sacensībās "Roast Master", kas pagājušās nedēļās nogalē risinājās...

Biznesa ideju konkursā "Ideju kauss 2019" šogad uzvarētāju vidū ir idejas ar potenciālu...

Dziedātāja Aija Andrejeva radījusi savu pirmo aksesuāru un apģērbu kolekciju "bum bum",...

Sociālais projekts "Parunāsim" mēnesī saņem 400 līdz 480 zvanus....

Aproces medniekiem, videi draudzīgs putekļu sūcējs, mēslojums kapsulās augiem - šīs un...