Interneta veikals 220.lv datu regulai gatavojies pusotru gadu 

Interneta veikala «220.lv» darbības piemērošana atbilstoši jaunajai datu aizsardzības regulai prasījusi laiku un cilvēkresursus.

Laura Mazbērziņa, 25.5.2018

Foto: LETA

Uzņēmumam sagatavošanās process jaunajiem nosacījumiem ir aizņēmis vairāk nekā pusotru gadu. Speciāli izveidotajā vispārīgās datu regulas ieviešanas komandā strādāja 7 cilvēki, kas pārmaiņu procesus vadīja centralizēti visās trīs Baltijas valstīs, kur strādā uzņēmums.

«Nenoliedzami šīs ir lielas pārmaiņas datu aizsardzības jomā, kas prasa sagatavošanos gan biznesa videi, gan arī privātpersonām. Tomēr e-komercija ir viena no nozarēm, kurā datu politika, datu izmantošana un drošība ir bijusi kritiski svarīga nepārtraukti, vēl pirms jaunās regulas stāšanās spēkā. Uzņēmums izmanto datu kriptēšanas opciju, kas nozīmē, ka, ja kādu iemeslu dēļ ir notikusi datu noplūde, tos nav iespējams atšifrēt un personu identitāte ir nosargāta,» informē Laila Snidzāne, interneta veikala «220.lv» valdes locekle.

«220.lv» arī uzsver, ka regula ir nesusi vairākas pozitīvas pārmaiņas. L.Snidzāne skaidro: «Pirmkārt, šis ir bijis stimuls uz datiem paskatīties kā uz vērtību. Pieņemu, ka ne tikai no biznesa, bet arī privātpersonu skatu punkta. Vienlaikus datu regulas aktualitāte dod iespēju saprast savas tiesības, kā arī pievērsties jautājumiem, kas nereti ir atlikti, identificējot riskus datu glabāšanā un iespējamajā noplūdē.»

Tevi varētu interesēt

Stājoties spējā Vispārīgajai datu aizsardzības regulai, var pasliktināties kredītrisku vērtēšanas...

Var celt paniku par Vispārīgo datu aizsardzības regulu, bet var ar vēsu...

Kredītu menedžmenta pakalpojumu sniegšanas uzņēmuma «Intrum» apkopotie dati «European Payment...

Sociālā tīkla «Facebook» vadītājs Marks Zakerbergs, tiekoties ar Eiropas Parlamenta(EP) deputātiem,...

«Pasaules zirnekļtīklu» gaida lielas pārmaiņas. 25. maijā stājas spēkā Eiropas Parlamenta un...

Nepalaid garām

LR Ģenerālprokuratūra, izmeklējot lietu par it kā 50 miljonu eiro naudas atmazgāšanas...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Saziņas aplikācija «WhatsApp» līdz 16 gadiem palielinājusi minimālo vecumu lietotājiem Eiropas...

Šonedēļ sabiedrības iniciatīvu platforma «ManaBalss.lv» atzīmē vēsturisku notikumu, kopējam...

Par saviem globālajiem panākumiem video straumēšanas kompānijai Netflix ir jāpasakās netradicionālajai...

Facebook sāk krist ārā no investoru dažu pašu mīlētāko tehnoloģiju akciju vienādojuma...

Pārtikas interneta veikals e-Maxima.lv no 11.aprīļa maina zīmolu, pievienojoties pārtikas e-tirdzniecības...

«Playful.tv», kas ir viens no «Draugiem Group» projektiem, dažu dienu laikā piesaistījis...

Parīzes Tirdzniecības tiesa ir likusi Lielbritānijas tiešsaistes tūrisma aģentūrai «lastminute.com»...

Uzņēmums «Facebook» trešdien paziņoja, ka Lielbritānijas politisko konsultāciju uzņēmumam...

Kompānija «Facebook» vēlas, lai vēlēšanas Latvijā būtu caurskatāmas, turklāt kompānijas...

Izveidots jauns digitālais rīks agroplatforma.lv graudu tirdzniecībai internetā, kas ir pirmais Baltijā,...