Pētījums rāda, ka meža nozare ir būtiski saistīta ar transporta nozari, turklāt iekšzemes pārvadājumos koksne un tās izstrādājumi aizņem 46 %. «Koksne un tās izstrādājumi ir iekšzemes pārvadājumu balsts, kā arī mazās ostas, kur 91 % no pārkrautajām kravām ir koksne un tās izstrādājumi,» uzsver Meža un saistīto nozaru nacionālās programmas vadītājs Harijs Jordāns. Viņš arī norāda, ka koksne un tās izstrādājumi ir būtiskas kravas Rīgas ostā ar 26 % un Liepājā ar 21 % no pārkrautajām kravām. Koksne Latvijā tiek ievesta pa dzelzceļu un ar autotransportu, bet eksportēta galvenokārt ar kuģiem un ar autotransportu. Diemžēl meža un ar to saistīto nozaru attīstību negatīvi ietekmē svara ierobežojumi (40 t un ar atļaujām līdz 52 t). Liedzot lielas kravnesības autovilcienu izmantošanu, pieaug 1 m3 koksnes pārvadāšanas izmaksas, kas pašreizējos konkurences apstākļos ir būtisks faktors konkurētspējas samazināšanā,skaidro Meža un saistīto nozaru nacionālās programmas vadītājs Harijs Jordāns