Citas ziņas

Media House jauns direktors

Dace Preisa,05.03.2003

Jaunākais izdevums

Pēc apgrozījuma pērn lielākajā mediju agentūrā Media House Latvija mainījusies vadība. Par direktoru kļuvis līdzšinējais kompānijas klientu servisa direktors Juris Liepiņš. Izmaiņas notikušas līdz ar Baltijas lielākā mediju tīkla Media House Baltic izveidi. Par tā vadītāju iecelts līdzšinējais Media House Latvija direktors Armands Slokenbergs.

Enerģētika

VID panākums tiesā norāda uz versiju par Lūša un Aišpura nogalināšanu

Lato Lapsa kopā ar Kristīni Jančevsku, Baltic Screen, speciāli Db,06.08.2008

Jelgavas gaļas kombināta vadības pārstāvji tiesībsargus vairākkārt informēja, ka ar Grupa Media saistītas personas cenšas piespiest uzņēmumu pārskaitīt arestētos līdzekļus kādai trešajai personai. Pašlaik gan nav zināms, cik nopietni izmeklētāji Aigara Lūša (attēlā) slepkavību saista ar naudas atmazgātāju mēģinājumiem jebkādā veidā atgūt savus līdzekļus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Finanšu policijas panākumi, Latgales priekšpilsētas tiesai par naudas atmazgāšanu notiesājot SIA Grupa Media valdes locekli Ernestu Jansonu, netieši norāda uz versiju par iemesliem, kuru dēļ pagājušā gada septembrī un šā gada janvārī tika nogalināti uzņēmēji Gatis Aišpurs un Aigars Lūsis.

Notiesā par atmazgāšanu

Šā gada 27. jūnijā Rīgas Latgales priekšpilsētas tiesa mazpazīstamās SIA Grupa Media – 2005. gadā dibinātas kompānijas ar minimālo 2000 latu pamatkapitālu un Panama ofšorā Goldbeam Trading Inc. noslēptiem īpašniekiem – valdes loceklim Ernestam Jansonam piesprieda nosacītu piecu gadu cietumsodu un 8 000 latu naudassodu.

Šis spriedums tika pasludināts, tiesai 1974. gadā dzimušo E. Jansonu atzīstot par vainīgu pēc Krimināllikuma 218. panta otrās daļas un 195. panta trešās daļas – par izvairīšanos no nodokļu nomaksas un par noziedzīgi iegūtu finanšu līdzekļu legalizēšanu lielā apmērā vai organizētā grupā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai uzzinātu, kā un ar kādiem instrumentiem vēlēšanās startējošie politiskie spēki plāno risināt valstiski svarīgus jautājumus, Dienas Bizness uz sarunu aicināja 14. Saeimas vēlēšanās startējošo partiju un to apvienību sarakstu izvirzītos Ministru prezidenta amata kandidātus.

Dienas Bizness visiem piedāvāja trīs pamatjautājumus, kas atainoti uzskatāmos grafikos:

  1. Par iedzīvotāju skaita samazināšanos, kas novērota pēdējo 30 gadu laikā.
  2. Par uzņēmumos nodarbināto skaita sarukumu, kas īpaši izteikti vērojams 2020. - 2021. gadā.
  3. Pēdējā laikā nepieredzēti augstā inflācija, kura pārsniegusi 21%, kaut arī eirozonā, kurā ir arī Latvija, tā ir tikai nepilnu 9% līmenī.

Dienas Biznesa jautājumi aicina nevis kritizēt esošo, bet piedāvāt risinājumus situācijai, aicina atbildēt uz svarīgāko - ko darīt, lai palielinātu iedzīvotāju skaitu valstī, būtu vairāk darba vietu un inflācija atgrieztos «saprātīgos rāmjos».

Citas ziņas

755 miljoni eiro Eiropas kino industrijai

,13.02.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā programma MEDIA 2007 turpmāko septiņu gadu laikā nodrošinās 755 miljonus eiro Eiropas kino industrijas sekmēšanai, Db.lv informēja Eiropas Komisijas pārstāvniecība Latvijā.

Gandrīz 65% kopējā budžeta tiks izmantoti, lai vienkāršotu Eiropas kino produkcijas apriti Eiropas valstīs un visā pasaulē. MEDIA 2007, jo īpaši maziem un vidējiem uzņēmumiem, atvieglina piekļuvi finansējumam un paredz plašāku ciparu tehnoloģiju izmantojumu, lai Eiropas audiovizuālā nozare kļūtu konkurētspējīgāka.

ES komisāre informācijas sabiedrības un saziņas līdzekļu jautājumos Viviāna Rēdinga akcentēja: "Ciparu tehnoloģijas pēc būtības pārveido kino nozares darbību. Lai nodrošinātu panākumus, ir jāsper nozīmīgs solis uz priekšu digitalizācijas virzienā, apmācot nozares profesionāļus, modernizējot kinoteātrus un izstrādājot jaunus izplatīšanas līdzekļus. MEDIA 2007 nodrošina pareizos instrumentus, lai Eiropas kino industrija varētu virzīties uz šo mērķi."

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Videolekciju cikls Latvijas mežu sertifikācijas padomes Meža programmas 2024 ietvaros, sabiedrības informētības, kā arī mežu īpašnieku zināšanu un izpratnes par meža nozares ilgtspējīgu attīstību veicināšanai.

Videolekcijas publicētas portālā https://www.lmsp.lv/latvijas-meza-programma/531 ar neierobežotu piekļuvi visiem interesentiem, ar laiku vismaz uz 12 mēnešiem vai līdz izmaiņām nozarē, kas būtiski var ietekmēt satura precizitāti vai aktualitāti.

Lekciju cikls organizēts sadarbībā ar Latvijas Meža attīstības fondu.

06.12.2024., Talsi

Meža dzīvnieku populācijas un to kontrole. Plēsēju medības. Invazīvās sugas Latvijā

Haralds Barviks, Latvijas Mednieku asociācijas (LATMA) valdes priekšsēdētājs

Lekcijas tēma: Meža dzīvnieku populācijas pieauguma izmaiņas Latvijā, plēsēju un invazīvo sugu īpatsvara izmaiņas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no uzņēmēju vidū lasītākajiem laikrakstiem Dienas Bizness no šodienas piedzīvo jaunas izmaiņas un gatavs būt uz viļņa arī šajā pārmaiņu laikā.

emDienas Bizness/em mainās To Db vadība uzsvēra uzņēmuma rīkotajās brokastīs ar sadarbības partneriem - mediju aģentūrām. Tikšanās laikā reklāmas nodaļas vadītājs Juris Rožkalns apbalvoja 2008. gada labākos Dienas Biznesa sadarbības partnerus, kuru Reklāmas aģentūru TOP 3 iekļuvuši Media House, Omnicom Media Group (OMG Latvia, OMD Latvia PHD Latvia) un MMS Communications (Starcom, Zenithoptimedia, Reactive). Tāpat viņš atzinīgi novērtēja veiksmīgu sadarbību ar vadošajām Reklāmas aģentūrām: Media Scope, Inspired Communicatins, Mediacom Latvia, Carat, Media Bridge, Creative Media Services, Media Pool, Media Planning Group, Reklāmas līnija L un L.

Pakalpojumi

Papildināta - Providence MTG Baltijas biznesu pārsauc par All Media Baltics

LETA,18.10.2017

Viasat vadītājs Baltijā Antons Dzjubenko (no kreisās), All Media Baltics vadītāja Latvijā Baiba Zuzēna un All Media Baltics valdes priekšsēdētājs Pjērs Danons.

Foto: Edijs Pālens/ LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien noslēgusies Zviedrijas mediju koncerna «Modern Times Group» (MTG) Baltijas biznesa pārdošana starptautiskajai aktīvu pārvaldīšanas kompānijai «Providence Equity Partners» («Providence»). Turpmāk nu jau bijušie MTG uzņēmumi Baltijā darbosies kā viena organizācija, kuras nosaukums būs «All Media Baltics», trešdien informēja uzņēmuma vadītājs Pjērs Danons.

Pievienota 7.-9.rindkopa un 15.-19.rindkopa

Darījuma noslēgšanai saņemtas visu Baltijas valstu regulatoru, tostarp Latvijas Konkurences padomes atļaujas.

Darījums paredz, ka «Providence» iegādājas visu Zviedrijas mediju grupas MTG Baltijas biznesu – visus televīzijas (TV) kanālus, bezmaksas un maksas TV pakalpojumus, kā arī radio un digitālos aktīvus.

Darījums pilnībā noslēgts šodien, 18.oktobrī, un jaunais uzņēmums ar nosaukumu «All Media Baltics» turpmāk apvienos visus Baltijā līdz šim reģistrētos MTG uzņēmumus, tostarp TV3, LNT, «Viasat», «Star FM» un «Smart AD».

Turpmākā «All Media Baltics» izaugsme tiks veidota, apvienojot vietējo un starptautisko nozares pieredzi un ekspertīzi. «Tā kā plānojam investēt jaunajās tehnoloģijās – HD (augstas izšķirtspējas) un VOD (video pēc pieprasījuma) platformu attīstībā, es ticu, ka mana lielā pieredze telekomunikāciju industrijā būs vērtīgs pienesums,» uzsvēra Danons.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lekciju cikls vispārējas sabiedrības informētības, kā arī mežu īpašnieku zināšanu un izpratnes par meža nozares ilgtspējīgu attīstību veicināšanai, sabiedrības informēšanas un meža īpašnieku izglītošanas un apmācības programmas ietvaros. Lekciju cikls organizēts sadarbībā ar Meža attīstības fondu.

Videolekcija “Meža un zemes resursu apsaimniekošanas sociālekonomiskie aspekti un izmaiņas Eiropas Savienības jaunās vides politikas apstākļos”

Lekcijas datums un vieta: 18.10.2023., Jelgava

Referents: Māris Liopa, Latvijas Mežu sertifikācijas padomes priekšsēdētājs, LR Zemkopības Ministra padomnieks meža resursu ilgtspējīgas pārvaldības un izmantošanas jautājumos

Lekcijas tēma: Meža un zemes resursu apsaimniekošana aptver neskaitāmas apakšnozares, kurām veiksmīgas apsaimniekošanas gadījumā būtu jāfunkcionē kā vienotam organismam.

Videolekcija “Purvu un kūdras nozīme jaunajā globālajā situācijā”

Citas ziņas

IDEA House jaunieši Aizputes gadatirgū demonstrēs ķermeņa apgleznošanas mākslu

Vēsma Lēvalde, Db,10.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sestdien, 11.oktobrī, Aizputes lielā gadatirgus laikā jauniešu centra IDEA House jaunieši, līdzās vietējiem uzņēmējiem, māksliniekiem un tirgotājiem, izveidos savu tirgus placi, kur pilsētas iedzīvotājam un viesim ļaus novērtēt BodyArt darbnīcā iegūtās prasmes.

Ikvienam gadatirgus apmeklētājam jauniešu vadībā būs iespējams pašam izmēģināt ķermeņa apgleznošanas tehniku. Projektu IDEA House īsteno biedrība NEXT sadarbībā ar Aizputes pilsētas domi, Sorosa fondu – Latvija un Ziemeļu Ministru padomes biroju Latvijā.

Aizputes IDEA House ķermeņa apgleznošanas darbnīcu vada BodyArt māksliniece Inga Gedoviusa.

„Veicot Aizputes jauniešu aptauju, secinājām, ka vēlmju, interešu un ideju ir ļoti daudz, taču ne vienmēr tās ir tik vienkārši realizējamas dzīvē. Nolēmām īstenot dažus no jauniešu minētajiem sapņiem. Aizputes IDEA House izveidojām darbnīcu, kuras ietvaros iespējams iepazīties ar BodyArt mākslas pamatprincipiem. Ķermeņa apgleznošana Latvijā ir samērā jauns pašizteiksmes veids un, iespējams, tieši tādēļ ieguvis tik lielu jauniešu uzmanību. Šonedēļ nolēmām padižoties ar padarīto un arī pārējos pilsētas iedzīvotājus un gadatirgus apmeklētājus iepazīstināt ar saviem darbiem un ķermeņa apgleznošanas mākslu," stāsta IDEA House vadītāja Ance Zemžāne.

Mazumtirdzniecība

Kriminālprocesā par piesavināšanos iepirkšanās portālā Cherry figurē 15 cietušie

LETA,24.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts policijas (VP) izmeklētajā kriminālprocesā par piesavināšanos kolektīvās iepirkšanās portālā Cherry figurē 15 cietušās personas.

Pagājušā gada vasarā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) paziņoja, ka ir saskatījis noziedzīga nodarījuma pazīmes kolektīvās iepirkšanās portāla SIA Cherry Media darbībās un vērsies VP.

Pēc darbības pārtraukšanas Cherry Media PTAC sniegusi ziņas par 221 pakalpojumu sniedzēju, kuru kuponi kopš 2015.gada decembra pārdoti kolektīvās iepirkšanās portālos cherry.lv un citylife.lv. No uzņēmuma sniegtās informācijas izriet, ka apmēram par 4452 kuponiem par kopējo summa 113 118 eiro Cherry Media nav pārskaitījusi pārdevējiem un pakalpojumu sniedzējiem no patērētājiem saņemto naudu.

VP preses pārstāvis Dairis Anučins apstiprināja, ka pēc informācijas pārbaudes tika sākts kriminālprocess aizdomās par piesavināšanos lielā apmērā, un šobrīd policija turpina izmeklēšanu. Patlaban šajā kriminālprocesā par cietušajām atzītas 15 personas, taču aizdomās turētā statuss nevienai personai nav noteikts.

Būvniecība un īpašums

New Hanza City tuvākajos piecos gados ieguldīs 160 miljonus eiro

LETA,09.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

New Hanza City teritorijas attīstībā starp Hanzas, Skanstes, Pulkveža Brieža un Sporta ielām nākamo piecu gadu laikā plānotās investīcijas sasniegs aptuveni 160 miljonus eiro, sacīja ABLV grupas nekustamo īpašumu uzņēmuma Pillar izpilddirektore Ieva Valtere.

Jau šoruden plānots sākt inženierkomunikāciju un pagaidu ielu izbūvi, nākamgad - divu biroju ēku celtniecību. Plānots, ka līdz 2021.gadam teritorijā būs uzbūvēta 16.stāvu ABLV Bank centrālā ēka, sešstāvu biroju ēka, Laikmetīgās mākslas muzejs, pilsētas parks, ekskluzīvu «park house» tipa māju kvartāls un vidējās klases dzīvojamo māju kvartāls, informēja Pillar vadītāja.

«Ja projektu saskaņošana veiksies, tā kā plānots, tad būvdarbus plānots sākt šī gada rudenī. Ņemot vērā to, ka New Hanza City teritorijā nav nekādu inženierkomunikāciju, pirmā projekta realizācijas kārta paredz inženierkomunikāciju un pagaidu ielu izbūvi. Plānojam, ka nākamā gada pavasarī darbi būs pavirzījušies jau tik tālu, ka varēsim sākt arī ēku būvniecību,» sacīja Valtere.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lauma Panova un Jānis Lēģeris uzskata, ka pankūkas garšo visiem, tādēļ pirms gada Cēsīs, Piebalgas ielas sākumā izveidota kafejnīca «Pancake House». Pankūku pagatavošanas metode aizgūta Francijā, kur tās pazīst kā Crepes.

«Pancake House» ideja radās nejauši, kad, atgriežoties dzimtajā pusē, jaunieši gribēja radīt kaut ko tādu, kas Cēsīs vēl nav. Jānis ir no Cēsīm un Lauma ir no Priekuļiem. Padzīvojot dažus gadus Rīgā, viņi saprata, ka tomēr vēlas pārcelties atpakaļ uz dzimto pusi. «Pēc vidusskolas domājām, ka jābrauc uz Rīgu, kur ir daudz iespēju. Taču, nodzīvojot pāris gadus tur, sapratām, ka ir jānāk atpakaļ uz Cēsīm,» atzīst J. Lēģeris.

«Cēsīs kafejnīcu netrūkst, to patiesībā ir daudz, bet pankūku piedāvājuma nebija. Tas bija viens no aspektiem, kas mūs iedrošināja. Gribējām radīt vietu, kas pašiem patiktu, cerībā, ka tā patiks arī citiem. No sākuma gan bija satraukums, vai kāds uz šo vietu vispār nāks. Gatavot pankūkas mums ieteica ģimene. Viens gan uzreiz bija skaidrs - gribam koncentrēties uz «saldas kafejnīcas» izveidi. Cēsīs pirms kāda laika tika veikta aptauja, kurā tika noskaidrots, kāda kafejnīca šeit pietrūkst, un lielāko pārsvaru ieguva tieši pankūkas. Tā radās mūsu kafejnīca,» informē L. Panova.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Golden Hammer festivāla trīs galvenās balvas draudzīgi sadalītas starp Baltijas valstīm, kas ir nebijis gadījums festivāla vēsturē.

„Austrumu Eiropas valstis ir labākas inovatīvajā reklāmā, tomēr Rietumu valstis joprojām apsteidz austrumus tradicionālajā reklāmā” – komentēja Amir Kassaei. Tendences, kuras ir vērojamas šogad festivālā Golden Hammer parāda to, ka Latvijas reklāmas tirgus un Austrumu tirgus kopumā, ir ne tikai perspektīvs inovācijas jomās, bet arī pietiekami radošs.

Kopumā, 7 kategorijās, Radošā žūrija piešķīra:

64 diplomus (darbi iekļuva šortlista sarakstā), no tiem:

22 Sudraba Āmurus,

12 Zelta Āmurus, un, visbeidzot,

3 Grand Prix:

Man skinBBDO Russia, Krievija;

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Policija atklājusi uzņēmēju Aigara Lūša, Gata Aišpura un Genadija Peredeļska pasūtījuma slepkavību sēriju, kā arī VID Muitas kriminālpārvaldes šefa Vladimira Vaškeviča spridzināšanas lietu un apcietinājusi divus Lietuvas un vienu Latvijas pilsoni.

2007. un 2008.gadā Latvijā tika izdarīta uzņēmēju pasūtījuma slepkavību sērija, radot lielu sabiedrisko rezonansi. 2007.gada februārī, Rīgā, kādā Slokas ielas mājas pagalmā ar vairākiem šāvieniem tika nogalināts 47 gadus vecais uzņēmējs Genādijs Peredeļskis, 2007.gada septembrī, Jēkabpilī, Rīgas ielā netālu no darba vietas nošāva 1970. gadā dzimušo Gati Aišpuru, savukārt, 2008.gada janvārī Garkalnes novada Priedkalnē tika nošauts Cēsu gaļas kombināta Ruks un a/s Jelgavas gaļas kombināts vadītājs Aigars Lūsis.

Garkalnē nogalinātais 1981. gadā dzimušais Aigars Lūsis no tēva mantoja kapitāldaļas vairākos uzņēmumos – gaļas pārstrādes a/s Jelgavas gaļas kombināts (un a/s Ruks Cēsu gaļas kombināts, SIA Džuta (tirdzniecība un nekustamie īpašumi), saimniecībās SIA Jaunpūpoli, SIA Šķaunes bekons un SIA Cirmas bekons, kā arī atkritumu pārstrādes SIA Markat. Nogalinātajam piederēja 100% uzņēmuma Sidrabene daļas un SIA Rīgas gaļas pārstrādes sabiedrības 25 % kapitāldaļu. Pēc Db un Baltic Screen datiem, pateicoties tieši apjomīgajam mantojumam, A. Lūsis bija iekļuvis arī Latvijas miljonāru sarakstā.

Tehnoloģijas

CityLife.lv un Cherry.lv īpašnieks šogad cer sasniegt 26-29 milj. eiro apgrozījumu

Sanita Igaune,19.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2012. gada pirmajā pusgadā kolektīvās iepirkšanās uzņēmums Cherry Media, kurā ietilpst portāli CityLife.lv un Cherry.lv Latvijā, dubultojis apgrozījumu – no 5,85 milj. eiro (4,1 milj. Ls) pērnā gada pirmajos sešos mēnešos līdz 12,48 milj. eiro (8,8 milj. Ls) šā gada pirmajā pusē.

Tādējādi Cherry Media ir kļuvis par lielāko e-komercijas uzņēmumu visā Baltijā, Db norāda CityLife.lv mārketinga vadītāja Ance Rancāne. Cherry Media grupā bez CityLife.lv un Cherry.lv, ietilpst Beta.lt un Grupinis.lt Lietuvā, kā arī Cherry.ee Igaunijā.

«Mēs paredzam, ka 2012. gada kopējais apgrozījums būs 26–29 milijonu eiro robežās,» prognozē Cherry Media grupas vadītājs Aldas Kirvaitis.

Kopš gada sākuma kolektīvās iepirkšanās portālu apmeklētāji iegādājušies teju 1,2 milj. kuponu Cherry Media grupas portālos Baltijā. Šā gada otrajā ceturksnī Cherry Media grupa pārdeva kuponus produktiem un pakalpojumiem 6,7 milj. eiro vērtībā; tas ir par 17% vairāk nekā pirmajā ceturksnī.

Karjera

Ilggadējā TV3 vadītāja Zūzena atstās darbu All Media Latvia vadībā

LETA,04.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ilggadējā televīzijas programmas «TV3» vadītāja Baiba Zūzena atstās darbu mediju grupas SIA «All Media Latvia» vadībā, un viņu nomainīs pašreizējais grupas «All Media Baltics» valdes priekšsēdētājs Kristians Antings.

Kā aģentūru LETA informēja uzņēmumā, šodien mediju grupa «All Media Baltics» paziņoja par izmaiņām vadības komandā. Zūzena, kura uzņēmumu Latvijā vada jau 10 gadus, SIA «All Media Latvia» strādās līdz šī gada 31.augustam. SIA «All Media Latvia» padomes sastāvs tiks precizēts tuvākajā laikā.

Darba attiecības tika beigtas, pamatojoties uz abpusēju vienošanos, savukārt vienošanās detaļas netiek izpaustas.

Antings pateicās Zūzenai par ieguldījumu, vadot dažādus «All Media Baltics» uzņēmumus. Antings sola nodrošināt stratēģisko mērķu sasniegšanu visās «All Media Baltics» biznesa jomās Latvijā, turpinot koncentrēties uz galvenajām prioritātēm - TV biznesa vides stiprināšanu, vadošo vietējo video straumēšanas pakalpojumu veidošanu un vietējās satura ražošanas iespēju paplašināšanu.

Tirdzniecība un pakalpojumi

E-komercijas grupa Cherry Media sasniedz 27,5 miljonu eiro apgrozījumu, tomēr peļņu neatklāj

Gunta Kursiša,09.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cherry Media grupa 2012. gada laikā pārdevusi preces un pakalpojumus 27,5 miljonu eiro vērtībā, tādējādi dubultojot 2011. gada apgrozījuma rādītājus un kļūstot par lielāko e-komercijas grupu Baltijas valstīs. Tomēr Cherry Media pārstāvji neatklāj grupas peļņas rādītājus.

Cherry grupas pārdošanas apjoms 2012. gadā ir pieaudzis par 84%. «Cherry Media akcionāri ir apmierināti ar grupas finanšu rādītājiem, tomēr Cherry Media grupa pašlaik neatklāj detaļas par 2012. gada finanšu rādītājiem, jo tie pašlaik vēl nav auditēti,» Db.lv norādīja Cherry Media izpilddirektors Aldas Kirvaitis.

Piecos no 12 mēnešiem tika sasniegti pārdošanas apjomu rekordi, un Cherry Media klienti gada laikā kopā veica 1,4 miljonus pirkumu, norādīts uzņēmuma paziņojumā. Ar Cherry starpniecību 2012. gada laikā tika piedāvāti vairāk nekā 20 tūkstoši pakalpojumu un preču.

Citas ziņas

2008. gadu vairāki reklāmas nozares pārstāvji atzīst par veiksmīgāko savā vēsturē

Dace Skreija, Db,05.11.2009

«Šobrīd tirgū novērojama īstermiņa risinājumu dominēšana pār tēla kampaņām, visi mēģina izdzīvot, un vieglākais ceļš ir uz peļņas rēķina piedāvāt vairāk un lētāk, nekā to dara konkurents,» tā mediju aģentūras Mindshare direktore Kristīne Kalniņa – Ūsele. (Foto: Vitālijs Stīpnieks, DB)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tomēr šis gads un prognozes par turpmākajiem var izšķirt aģentūru «būt vai nebūt». TOP 10 lielākās mediju aģentūras pērn apgrozījušas 64.42 milj. Ls, 9 no tām spējušas to palielināt amplitūdā no 5 % līdz 38 %. Tikai vienai - SIA Creative Media Services samazinājies apgrozījums par 5.17 %.

Tāpat kā pērn reklāmas aģentūru TOP līderpozīcijas ir saglabājusi SIA Alpha Baltic, strādājot ar 16.01 milj. Ls lielu kapitalizēto apgrozījumu. SIA Alpha Baltic valdes priekšsēdētājs Lauris Špillers skaidro, ka kapitalizētais apgrozījums jāskata kontekstā ar darbinieku skaitu un apgrozījumu. Uzņēmums pērn nodarbināja 52 speciālistus, līdz ar to apgrozījumā lielāku daļu veido pašu speciālistu veikums, mazāk izmaksas trešajām pusēm.

Otro vietu sarakstā ieņem SIA DDB Worldwide Latvia. SIA DDB Worldwide Latvia izpilddirektors Andris Rubīns atzīst, ka 2008. gads bijis visu laiku veiksmīgākais gads uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē, tas ieies aģentūras vēsturē ar pirmo izcīnīto balvu prestižākajā pasaules reklāmas festivālā Cannes Lions.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Media House secinājusi, ka visstraujākais pieaugums Latvijā gaidāms interaktīvo mediju reklāmas tirgus daļā, tai pat laikā atsevišķu mediju tirgus daļa var ievērojami samazināties. Interaktīvā vide esot saistīta ar strauju augstāko tehnoloģiju attīstību, kas reklāmas devējiem paver iespējas izmantot jaunas radošas idejas daudz efektīvāk.

SIA Media House valdes loceklis Juris Liepiņš informēja, ka kompānija veikusi pētījumu par prognozēm reklāmas tirgū interaktīvajā vidē. Pētījuma rezultāti esot pārsteidzoši, jo secināts, ka visstraujākais pieaugums Latvijā gaidāms interaktīvo mediju tirgus daļā, tai pat laikā atsevišķu mediju reklāmas tirgus daļa var ievērojami samazināties.

Laika posmā līdz 2009. gadam, interaktīvo mediju reklāmas tirgus Latvijā pieaugšot līdz pat 4 reizēm.

Pieaugums rēķināts, salīdzinot ar 2006. gada reklāmas rādītājiem. Ja pērn interaktīvo mediju tirgus daļa bija 4, 3%, tad līdz 2009. gadam tā pieaugs līdz 8, 6%.

"Tas nozīmē, ka līdz 2009. gadam prognozējams reklāmas tirgus apjoma pieaugums interaktīvajā vidē līdz pat 12 miljoniem latu, kas ir nedaudz vairāk nekā žurnālu reklāmas ieņēmumi 2006. gadā," skaidro J. Liepiņš.

Citas ziņas

Media House: Latvijā interneta reklāmas pieaugums tuvāko trīs gadu laikā būs 4 reizes

,11.04.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopumā, salīdzinot ar 2006. gadu, reklāmas tirgus Latvijā pieaugs 2 reizes.

SIA Media House valdes loceklis Juris Liepiņš informē, ka kompānija veikusi pētījumu par prognozēm reklāmas tirgū interaktīvajā vidē. Pētījuma rezultāti esot pārsteidzoši, jo secināts, ka visstraujākais pieaugums Latvijā gaidāms interaktīvo mediju tirgus daļā, tai pat laikā atsevišķu mediju reklāmas tirgus daļa var ievērojami samazināties. "Pašlaik apkopojam rezultātus par prognozēm pārējo mediju reklāmas tirgus jomā, kurus publiskosim tuvāko divu nedēļu laikā," saka Juris Liepiņš.

Laika posmā līdz 2009. gadam, interaktīvo mediju reklāmas tirgus Latvijā pieaugs līdz pat 4 reizēm.

Pieaugums rēķināts, salīdzinot ar 2006. gada reklāmas rādītājiem. Ja pērn interaktīvo mediju tirgus daļa bija 4, 3%, tad līdz 2009. gadam tas pieaugs līdz 8, 6%.

Citas ziņas

Iegūst globālās mediju aģentūras nosaukumu

,07.05.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju aģentūras Media House sadarbības partneris Mediaedge:cia ieguvis 2006. gada globālās mediju aģentūras nosaukumu, informē Media House Sabiedrisko attiecību konsultante Iveta Antonišķe

Divi lielākie pasaules līmeņa profesionālie reklāmas izdevumi Advertising Age un Adweek par pērnā gada globālo mediju aģentūru nosaukuši mediju aģentūras Media House sadarbības partneri Mediaedge:cia.

Media House Baltic un Mediaedge:cia Baltic valdes loceklis Armands Slokenbergs uzskata, ka Mediaedge:cia balvas saņēmusi vairāku iemeslu dēļ - kompānijai bijusi ļoti veiksmīga biznesa izaugsme, kā arī tā ir sevi veiksmīgi parādījusi kā progresīvu un strauji augošu uzņēmumu.

Viņš arī norāda, ka Mediaedge:cia ir strukturāli attīstījusies trīs virzienos: reklāma tirdzniecības vidē, notikumu un izklaides mārketings un interaktīvās vides izmantošana, kas kā galvenos elementus ietver digitālo saturu, meklēšanas mārketingu internetā un mobilo mārketingu.

Citas ziņas

Latvijas otrās lielākās mediju aģentūras "Media House Latvia" neto apgrozījums pieaudzis par 7%

Andris Zeļenkovs [email protected],08.03.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrās lielākās mediju aģentūras Latvijā — "Media House Latvia" (SIA "Media House") neto apgrozījums 2004.gadā bijis 4,066 miljoni latu. 2003.gadā kompānijas neto apgrozījums bija 3,8 miljoni Ls. Pērn "Media House Latvia" neto apgrozījums pieaudzis par apmēram 7%. Kā "Dienas bizness" 2005.g.2.martā rakstīja, kompānijas kopējais apkalpotais apgrozījums Latvijā (ko veido neto apgrozījums un klientu tiešie mediju darījumi kopā) ir izaudzis no 4,6 miljoniem latu (2003.gadā) līdz 4,83 miljoniem latu 2004.gadā. Kopējā apgrozījuma pieaugums veido aptuveni 5%. "Media House Latvia" kā galvenos sadarbības partnerus ir norādījusi reklāmas agentūras "Adell Saatchi & Saatchi" (SIA "Reklāmas agentūra "Adell"") un "Bates / Red Cell", kā ari sabiedrisko attiecību kompāniju "Hill and Knowlton Latvia".

Citas ziņas

Reklāmai Latvijas medijos tērēs 200 miljonus

,17.04.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Media House prognozē, ka ieguldījumi reklāmā Latvijas medijos 2009. gadā sasniegs 200 miljonus eiro, taču līdz ar reklāmas apjoma pieaugumu interaktīvajos medijos būtiski samazināsies laikrakstu tirgus daļa.

Media House vadītājs Juris Liepiņš uzskata, ka daļa ieguldījumu no laikrakstiem pārceļos uz interneta vidi, kā rezultātā arī drukāto mediju izdevēji paplašinās savu piedāvājumu interneta vidē.

Tirgus daļas samazinājums gaidāms arī radio un žurnālos, taču naudas izteiksmē šiem tirgus segmentiem tiek prognozēts pieaugums pat līdz 75%, salīdzinot ar 2006. gadu. Media House pētījuma rezultāti rāda, ka reklāmas apjomi televīzijā pieaugs līdz pat divām reizēm.

Laika posmā līdz 2009. gadam visstraujāk pieaugšo interaktīvo mediju reklāmas tirgus - līdz pat 4 reizēm. Pieaugums rēķināts, salīdzinot ar 2006. gada reklāmas rādītājiem. Ja pērn interaktīvo mediju tirgus daļa bija 4, 3%, tad līdz 2009. gadam tas pieaugs līdz 8, 6%.

Citas ziņas

Golden Hammer 2007 apbalvojumus iegūst Latvijas un Lietuvas aģentūras

Lelde Petrāne kopā ar Valdi Vikmani,24.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Golden Hammer festivāla laikā augstākos apbalvojumus saņēmušas aģentūras no Baltijas.

21.septembrī Sapņu Fabrikā notika starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer 2007 noslēguma ceremonija, kuras laikā apbalvoja labākos festivālam iesniegtos darbus.

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Golden Hammer festivāla laikā augstākos apbalvojumus saņēmušas aģentūras no Baltijas - Creativity Case* radošo kategoriju balvu ieguva Latvijas reklāmas aģentūra Zoom!, savukārt balvu Media Folder** par labāko mediju pielietojumu saņēma Lietuvas aģentūra Lowe Age, Db.lv informēja festivāla Golden Hammer projekta vadītāja Viktorija Puriņa.

Grand Prix ieguvēji šogad Interaktīvo mediju kategorijā bija McCann Erickson Prague (Čehija), ar darbu Lidice Total Burn-Out un Sociālo reklāmu kategorijā Latvijas aģentūra Zoom! ar darbu Shock songs.

Citas ziņas

Media House jauns valdes loceklis – lietuvietis Domas Ūselis

Gunta Kursiša,30.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Notikušas izmaiņas SIA Media House valdē - uzņēmuma valdes locekļa pienākumus beidzis pildīt Juris Liepiņš un viņa vietā turpmāk darbosies lietuvietis Domas Ūselis, liecina Lursoft dati.

J. Liepiņš SIA Media House valdē darbojās kopš 2007. gada, bet 'vel pirms tam – pildīja uzņēmuma direktora amata pienākumus.

Savukārt jaunais valdes loceklis D. Ūselis laika posmā no 2003. gada līdz 2005. gadam bijia SIA Baltijas Media Simbols valdes loceklis.

SIA Media House īpašniece ir igauņu kompānija Media Trading Group OU. Uzņēmums reģistrēts 1994. gada 22. novembrī. Pērn uzņēmums apgrozīja 6,2 milj. eiro (4,3 milj. Ls), bet tā peļņa pēc nodokļu nomaksas veidoja 84,4 tūkst. eiro (59,3 tūkst. Ls).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Meža un saistīto nozaru ekspertu lekcijas Latvijas mežu sertifikācijas padomes Meža programmas 2022 ietvaros.

Lekciju cikls vispārējas sabiedrības informētības, kā arī mežu īpašnieku zināšanu un izpratnes par meža nozares ilgtspējīgu attīstību veicināšanai, sabiedrības informēšanas un meža īpašnieku izglītošanas un apmācības programmas ietvaros. Lekciju cikls organizēts sadarbībā ar Meža attīstības fondu.

Videolekcija: “Aktualitātes meža sertifikācijā jaunajā situācijā”

Referents: Jānis Švirksts, LMSP sertifikācijas eksperts, "BM Certification" izpildirektors

Lekcijas tēma: FSC apstiprinātais standarts Latvijai un MK apstiprinātie noteikumi (saskaņā ar RED II direktīvu) par prasību pierādīt CSA izmantojamās dedzināmās koksnes ilgtspēju.