Mainoties komunikāciju efektivitātes novērtēšanas un biznesa izlūkošanas kompānijas Observer Group stratēģijai, kompānija netiks pārstāvēta Latvijā un Igaunijā. Uzņēmums Latvijā darbojies veiksmīgi, audzējot apgrozījumu, taču jaunā Observer grupas globālā vadība tikko pēc iecelšanas janvārī pieņēmusi šādu lēmumu, sacīja Observer Latvia vadītājs Andrejs Sergejevs. «Pašlaik kompānijā notiek reorganizācija visā Ziemeļvalstu un Baltijas reģionā. Diemžēl, neskatoties uz veiksmīgo biznesa darbību Latvijā, mūsu klientu uzticību un augsto novērtējumu, tika pieņemts lēmums koncentrēt uzmanību lielākos tirgos,» sūkstījās Sergejevs. Observer Latvija darbojās kopš 1999. gada un bija komunikāciju efektivitātes novērtēšanas un biznesa izlūkošanas nozares pionieris Latvijā. Kompānija palīdzēja organizācijām pētīt un analizēt konkurentu stratēģijas, tirgus un nozares, organizāciju komunikāciju efektivitāti, pozicionēšanos un reputāciju.