Neviens no operatoriem nav zvanījis un piedāvājis esošo pieslēgumu pārslēgt uz izdevīgāku tarifu plānu, Db.lv aptaujā par mobilajiem sakariem sūdzējās vairāki lietotāji. Vienīgais izņēmums ir gadījumos, kad lietotājs vēlas pārtraukt sadarbību ar esošo operatoru, lai pārietu pie cita.
Jau vēstīts, ka Db.lv aicināja lietotājus dalīties ar savu pieredzi par mobilo sakaru pakalpojumiem. Db lūdza sniegt operatoriem savu skaidrojumu.
«Jā, diemžēl šāda prakse tirgū ir un tas ir nepareizi. Cilvēkiem nevajag pieļaut un akceptēt situāciju, kad operators labāku un piemērotāku tarifu plānu piedāvā tikai tad, kad klients iet prom,» atzīmē Bite Latvija Klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča.
Vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju ir izvēlējušies Tele2 par savu mobilo sakaru operatoru, un mēs turpinām klientus savlaicīgi informēt par jaunākajiem Tele2 piedāvājumiem mūsu mājas lapā internetā un klientu apkalpošanas centros, kā arī ar reklāmas palīdzību medijos, norāda Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis.
«Šim apgalvojumam nepiekrītu. LMT ļoti lielu uzmanību pievērš klientu servisam, regulāri monitorējam situāciju tīklā, analizējam klientu paradumus, izmantotos pakalpojumus un sazināmies ar saviem klientiem, lai izteiktu labākus, izdevīgākus piedāvājumus pamainīt pieslēguma, izmantoto pakalpojumu veidus atbilstoši viņu tā brīža vajadzībām. Ik mēnesī apzinām vairākus desmitus tūkstošu savu klientu, kuriem izsakām labākus piedāvājumus,» skaidro LMT Klientu apkalpošanas dienesta direktors Viktors Locāns.