Sākam biznesu: Grib izveidot biznesu, kas neprasa pieskatīšanu 

Niks Jansons un Nora Legzdiņa strādā pie interneta platformas Janson, kur tirgot izstrādājumus no kažokādām; ideālajā scenārijā tas ir autonoms bizness, kas strādā bez īpašas viņu pašu iesaistes

Anda Asere, 2017. gada 27. februāris plkst. 6:53

Šobrīd viņi piedāvā bērnu un pieaugušo bebrādas cimdus. Līdz šim jaunieši produkciju ir pārdevuši internetā, kā arī izmēģinājuši spēkus Latvijas Universitātes Inovāciju stendā t/c Riga Plaza. Tomēr Niks neslēpj, ka pagaidām apjoms ne tuvu nav tāds, kādu viņš vēlētos. Šobrīd tie ir vien 2 līdz 3% no vēlamā. «Zinām, ka internetā var pārdot, jo tas jau ir noticis, un zinām, ka var pārdot arī klātienē, taču mūsu fokuss būs internets, jo uzskatām, ka tā mūsdienās ir mums piemērotākā vide. Tagad visu var nopirkt, izmantojot telefonu, un arvien vairāk cilvēku tā iepērkas,» viņš stāsta. Niks prāto, ka preces, piemēram, kažokādas somiņas, varētu pārdot ar sociālo tīklu starpniecību, proti, ievietojot skaistas bildes Instagram un sasaistot tās ar iepirkšanās iespējām. Viņam ir doma zīmola piedāvātās lietas pozicionēt kā luksus preces. «Rīgā ir vairāki visai veiksmīgi veikali, kur tirgo kažokādas. Domāju, ka mēs internetā to varētu darīt labāk,» spriež Niks.

Pašreizējais jauno uzņēmēju mērķis ir pārdot divus līdz trīs produktus dienā.

Visu rakstu Grib izveidot biznesu, kas neprasa pieskatīšanu lasiet 27. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2017. gada 27. februāris plkst. 6:41

Valstis, kuras ietilpst pasaules «kodolieroču klubā»....

2017. gada 27. februāris plkst. 7:27

Patlaban savākti iedzīvotāju paraksti par tehniskās apskates veikšanu Latvijā ik pēc diviem...

2017. gada 27. februāris plkst. 6:35

Maksātnespējīgās Latvijas Krājbankas administratora «komandas» pārstāvis liecina...

2017. gada 24. februāris plkst. 11:39

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju, kurā kāds no uzņēmējdarbības...

2017. gada 24. februāris plkst. 9:20

«Esmu vietējais cilvēks, nevis ārzemnieks, kurš atbraucis uz šejieni, tikai lai...

Nepalaid garām

«Dažreiz vajadzīga cita perspektīva, kā uz lietām paskatīties,» par savu nesen gūto pieredzi...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

Izdevniecība Dienas bizness ar 12.novembri izdod iknedēļas biznesa žurnālu, kas aizstās laikrakstu...

«Man šķiet, ka šobrīd Baltija ir pats caurspīdīgākais finanšu tirgus dalībnieks visā...

Savu eko māju no salmu paneļiem Raiskuma pagastā būvē arī latviešu modele...

100 straujāk augošie uzņēmumi Latvijā pagājušajā gadā apgrozījuši 335,92 milj. eiro, un...

No šīs sadaļas
2017. gada 23. februāris plkst. 8:01

Uzvalku krāsu un audumu izvēles ziņā Latvijas iedzīvotāji ir kļuvuši mazāk konservatīvi...

2017. gada 22. februāris plkst. 9:45

Lielbritānijas uzņēmums Sorry as a Service, kura līdzīpašniece ir arī latviete Sabīne...

2017. gada 21. februāris plkst. 14:24

«Bieži vien tirgū pieejams labs dizains par nereāli augstu cenu, un to...

2017. gada 21. februāris plkst. 9:31

«Man stikls nozīmē daudz – tā ir mana kaislība, sirdslieta, un visa...

2017. gada 20. februāris plkst. 7:52

SIA Alina gatavo un pārdod māla piedevas ilgtspējīgu, videi un cilvēku veselībai...

2017. gada 16. februāris plkst. 8:56

Bērnu mēbeļu zīmols Tilibs&Lācis, sākot sērijveida ražošanu, mērķē uz tirdzniecības...

2017. gada 15. februāris plkst. 9:25

Digitālo produktu e-komercijas platforma Sellfy piecos darbības gados attīstījusies līdz 500 tūkstošu...

2017. gada 14. februāris plkst. 8:59

Laimīgus bērnus izaudzina laimīgi vecāki – lai sasniegtu šādu mērķi, apģērbu zīmola...

2017. gada 13. februāris plkst. 10:07

Tagad, kad Dream Room lampas iekarojušas Latvijas iedzīvotāju mājokļus, tās izgatavotāji...

2017. gada 09. februāris plkst. 8:43

Kafejnīcas MiiT īpašnieki iesoļo jaunā ar kafiju saistītā biznesā – ražo ēdamo...