Tirdzniecības centru attīstības tendences Latvijā — Latvijas patērētāji aizvien lielāku uzmanību pievērš preču, pakalpojumu kvalitātei. Cenas faktors ir nozīmīgs, bet kļūs mazāk dominējošs izvēlē. — Straujā modes preču tirgus attīstība ātri maina patērētāju izpratni par mūsdienīgu veikalu. — Nozīmīgs kļūst laika taupīšanas faktors — patērētāji izvēlas izdarīt vairāk pirkumu vienā vietā. — Patērētāji dod priekšroku veikaliem ar pārdomātu koncepciju. — Patērētājiem veidojas izpratne par zīmola pievienoto vērtību. — Strauji attīstās bērnu preču segments. — Vīriešu pircēju auditorija kļūst arvien nozīmīgāka. — Tuvākā gada laikā Latvijas tirgū ienāks daudz jaunu pasaules modes apģērbu zīmolu, kas veicina konkurences pieaugumu apģērba segmentā. Tas skaidrojams ar ekonomiskā riska samazināšanos, uzticības pieaugumam banku sistēmai un legālai videi. — Iepirkšanās apmierina ne tikai patērētāju praktiskās un funkcionālās vajadzības. Tirdzniecības centrs kļūst par atpūtas un izklaides vietu ģimenei. Avots: Domina Shopping



























