H&M meties uz vienu roku ar dizaina leģendu Donatellu Versači, lai radītu Zviedrijas mazumtirgotāja speciālo 2011.gada rudens kolekciju, vēsta thelocal.se.
«Es esmu saviļņota par iespēju sadarboties ar H&M un iespēju sasniegt viņu plašo auditoriju,» paziņojumā norādījusi Versače.
Kolekcija, kurā ietilps «āda, druka, krāsa un ekskluzīvi materiāli», pārdošanā nonāks 19.novembrī aptuveni 300 H&M veikalos visā pasaulē.
«Versače ir viens no pēdējā laika nozīmīgākajiem zīmoliem, un viņu kolekcija, kas domāta H&M, būs krāšņa un ekstravaganta,» teikusi H&M padomniece Margareta van den Boša.
H&M sadarbība ar Versači iezīmē pirmo reizi, kad ekskluzīvā kolekcijā ietilps mājas piederumi, piemēram, dīvānu spilveni un gultu pārklāji, kas papildinās vīriešu un sieviešu apģērbus.
H&M ir pasaulē trešā lielākā apģērbu grupa aiz Spānijas Inditex, kam pieder Zara, un Gap no ASV.
H&M pirmoreiz ar vadošu modes dizaineri sadarbojās 2004.gadā, kad, pateicoties Karlam Lagerfeldam, pārdošanas apjomi strauji pieauga.
H&M dibināta Zviedrijā 1947.gadā. 2010.gada beigās kompānijai bija 2206 veikali un 59440 darbinieki.