Foto: LETA

42% iedzīvotāju reti apmeklē restorānus, bārus vai kafejnīcas 

Vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju jeb 67% uz bāriem, restorāniem vai kafejnīcām dodas tādēļ, lai tajos satiktos ar draugiem un ģimenes locekļiem, un piektā daļa (22%) to dara regulāri – vienu līdz trīs reizes mēnesī –, liecina starptautisko bārmeņu konkursa World Class 2018 un pētījumu kompānijas SKDS sabiedriskās domas aptauja.

Dienas Bizness, 2018. gada 02. februāris plkst. 17:20

Pētījums arī atklāj, ka lielākā daļa aptaujāto jeb 42% iedzīvotāju reti apmeklē restorānus, bārus vai kafejnīcas – vienu vai vairākas reizes gadā. Liela daļa (31%) uz tiem dodas retāk nekā vienu reizi gadā vai neiet vispār, bet tikai 5% aptaujāto to dara bieži - vienu vai vairākas reizes nedēļā.

Kā biežāko bāru, kafejnīcu un restorānu apmeklēšanas iemeslu 39% aptaujāto norādīja vēlmi pavadīt brīvo laiku, 15% tajos satiekas ar biznesa partneriem, bet 7% respondentu kā iemeslu minēja vēlmi padejot.

«Aptaujas rezultāti liecina, ka bāru apmeklēšanas kultūra Latvijā mainās. Arvien vairāk cilvēku izmanto tos ne tikai kā vietas, kur baudīt dažādus dzērienus, bet arī lai satiktos ar draugiem vai biznesa partneriem. Turklāt Latvijas iedzīvotājiem ir svarīgi gan pasniegtie dzērieni, gan apkalpošanas kultūra un citas nianses,» skaidro World Class vēstnieks Latvijā Edgars Eldbergs.

Pētījums arī atklāj, ka mazāk nekā puse jeb 42% respondentu priekšroku dod alkoholiskajiem kokteiļiem. Kā populārāko alkoholisko kokteiļu veidu aptaujātie visbiežāk (56%) minēja saldos kokteiļus, teju uz pusi mazāk jeb 26% izvēlas burbuļus saturošus kokteiļus, kuru sastāvā ir vai nu gāzēti bezalkoholiskie dzērieni, vai dzirkstošais vīns, rūgtos dzērienus labprāt bauda 19% bāru apmeklētāju, bet 18% atzina, ka ir skābas garšas cienītāji.

«Lielākā daļa Latvijas bāru apmeklētāju vēlas baudīt tādus dzērienus, kuri ir ne tikai labi, bet arī ātri pagatavoti. Jo ātrāk un labāk bārmeņi mācēs uztaisīt apmeklētāju iecienītos kokteiļus, jo augstāku cenu viņi par tiem būs gatavi maksāt,» pieredzē dalās populārais DJ un nakts pasākumu organizators Bogdans Tarans.

Nepalaid garām

Mēbeļu veikals–noliktava Likvy LV Jūrkalnes tehnoloģiskajā parkā ir atvērts tikai izpārdošanas...

Rīgā plānots ieviest jaunu aplikāciju Flipix, kas apmaiņā pret reklāmu noskatīšanos sniegs...

Akciju tirgus galvenā ziņa janvārī – pasaules gals nav iestājies. Tie, kas neseko...

Kamēr lielajiem uzņēmumiem uzrādīt strauju izaugsmi ir salīdzinoši grūti, mazāki uzņēmumi,...

Vēl pirms diviem gadiem Pārdaugavā, Robežu ielas koka namā, čakli strādāja vietējais...

No šīs sadaļas

Izstādes laikā vairāk nekā 850 uzņēmumi prezentēs tūrisma un atpūtas piedāvājumus.

Db.lv turpina aizsākto tradīciju, piedāvājot rubriku Fotonedēļa - uzmanību piesaistošu fotogrāfiju izlasi.

50% gadījumu, kad lidmašīna galamērķī ierodas ar nokavēšanos, pie vainas parasti ir aviokompānijas.

Ventspils zinātnes un inovāciju centra būvniecību, kas izmaksās nepilnus 20 miljonus eiro, plānots sākt 2019.gada sākumā.

Starptautisko bārmeņu sacensību World Class treneris un tiesnesis no Taivānas Niku Vu (Nick Wu)...

«Pagājušā gada pavasarī Dziesmu un deju svētku padomē tika izskatīta un izdiskutēta ielūgumu...

Alūksnes novads, ko mēdz dēvēt arī par Ziemeļvidzemes Šveici, pēdējos gados izdarījis gana daudz, lai šo nosaukumu attaisnotu.

Sestdien Siguldas pilsdrupās norisinājās otrais ziemas garšu festivāls, kurā dažādus gardumus galdā cēla astoņi ēdinātāji.

Db.lv turpina aizsākto tradīciju, piedāvājot rubriku Fotonedēļa - uzmanību piesaistošu fotogrāfiju izlasi.

Būvdarbi topošajā Rīgas Nacionālā Zooloģiskā dārza ekspozīcijā «Āfrikas savanna» norit...