«Man nav izglītības modes jomā. Taču vēsturiski daudzi pasaules slavenie grandi ienākuši modes biznesā ap četrdesmit gadiem pilnīgi no citas jomas,» intervijā žurnālam Una izteikusies dizainere Inese Ozola, naktsveļas un apakšveļas zīmola Amoralle radītāja.
«Neviena izglītība nesniedz garantiju, ka kāds pirks to, ko tu radi. Bet pārdotais apjoms ir vērā ņemama mēraukla,» viņa norādījusi.
Stāstot par savu darbu, I. Ozola skaidrojusi: «Es vadu uzņēmumu, taču interesantākā sadaļa ir tērpu izdomāšana un kolekcijas radīšana. Arī pati sev faktiski nepērku drēbes. Piemēram, saku šuvējai - vajag melnu tērpu, apakšā septiņu centimetru platumā piešujam baltu mežģīni. Piedurknes tādas. Viņa uztaisa, saku - viss labi, bet piedurknes vajag pārtaisīt. Un šaurākus plecus. Septiņi centimetri jāsamazina līdz pieciem. Tā tas notiek... Es neprotu zīmēt. Līdz ar to vispirms tiek radīts reāls tērps, un tad to mainām, līdz nonākam pie rezultāta. Mēs ar kolēģēm esam tā sastrādājušās, ka varam koriģēt pat pa telefonu, mums ir savi apzīmējumi. Ceru, ka kādreiz iemācīšos zīmēt, jo tagad nav laika. Nē, nevar teikt - ja es ļoti gribētu, atrastu brīvu brīdi. Acīmredzot man vēl nav pietiekami lielas motivācijas. Tā kā uzņēmums ir būvēts no nulles, man esot klāt katru mīļu brīdi, darbs, kā jau teicu, ir daļa no manis, tāpēc tas viss ir ļoti interesanti. Uzņēmums ir tapis kā pūznis pa vienam mazam zariņam. Un atnest vienu zariņu jau nemaz nav tik grūti.»
«Mūsu lielais panākums ir veikals Saūda Arābijā. Ir virkne ar veikaliem dažādās valstīs - Austrālijā, Taivānā, arī Eiropā, kas pārdod daļu mūsu produkcijas starp citiem zīmoliem. Man šķiet, ka zīmols ir sanācis pietiekami interesants, lai varētu mēģināt spert nozīmīgāku soli. Jāgaida brīdis, kad būsim gatavi,» atklājusi I. Ozola.
Jautāta, kāpēc zeķes un naktstērpi ir tik dārgi, viņa atbildējusi: «Tāpēc, ka smalks materiāls, perfekti nostrādāts, izsmalcināts. Tāpēc, ka nav nekā līdzīga. Roku darbs. Tās ir luksusa preces īpašiem gadījumiem, īpašiem klientiem.»