Jaunākais izdevums

«Barbora.lv» šogad izvirzījusi dabai draudzīgu mērķi – samazināt plastmasas patēriņu par 20%. Lai īstenotu plānoto, iedzīvotājiem veicot pasūtījumu internetā, uzņēmums aicina kā iepakojuma veidu izvēlēties papīra maisiņu.

«Mēs uzskatām, ka vides kvalitāte un ilgtspējīgi risinājumi ir svarīgi ne vien mūsu uzņēmumam, bet arī mūsu klientiem – Latvijas iedzīvotājiem. Piemēram, piegādāt preces vairākām mājsaimniecībām viena brauciena laikā ir dabai krietni draudzīgāk, nekā gadījumā, ja iedzīvotāji uz veikalu dodas katrs ar savu personīgo automobili. Mēs strādājam pie vēl efektīvākas preču izvadāšanas, lai ievērojami samazinātu dabas piesārņojumu,» paskaidro Sanita Bērziņa, pārtikas interneta veikala «Barbora.lv» valdes locekle.

Lai samazinātu plastmasas patēriņu un veicinātu papīra maisiņu ieviešanu, «Barbora.lv» veikusi vairākus izpētes pasākumus. Uzņēmumā pārskatīta esošo procesu efektivitāte, tajā skaitā analizēts iepakojumu kopējais patēriņš. Rezultātā kā mērķis izvirzīts samazināt ne vien piegādes preču iepakojumu daudzumu, bet arī plastmasas izmantošanu, iepakojot atsevišķas preces.

«Barbora.lv», konsultējoties un sadarbojoties ar Pārtikas un veterināro dienestu, meklē veiksmīgākos risinājumus higiēnas, pakalpojumu kopējās kvalitātes, kā arī vides prasību uzlabošanai.

Pārtikas interneta veikals «Barbora.lv» apkalpo katru ceturto Rīgas un tās apkārtnes mājsaimniecību. Tas veic piegādes Rīgā, Jūrmalā, Salaspilī, kā arī Rīgas apkaimēs – Baložos, Dreiliņos, Sauriešos, Babītē, Carnikavā, Garkalnē, Ķekavā, Mārupē, Olainē, Stopiņos, Gaujā, Kadagā un Siguļos. Pērn «Barbora.lv» par 48% palielināja apgrozījumu attiecībā pret 2017. gadu.

«Barbora.lv» ir daļa no uzņēmuma «Radas», kas Lietuvā pārvalda interneta veikalu «Barbora». Uzņēmuma «Radas» pamatnodarbošanās ir elektroniskās tirdzniecības risinājumu radīšana un īstenošana.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas interneta veikals Barbora.lv pērn sasniedzis 4,7 miljonus eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 48% vairāk nekā 2017.gadā, informē uzņēmumā.

Pagājušajā gadā Barbora.lv apgrozījuma palielināšanos veicināja vairāki faktori, tai skaitā, ērtāki piegādes laiki ar iespēju produktus saņemt tajā pašā dienā, vieglāk lietojama mājaslapa. Tāpat tika izvērsta kopējā interneta veikala darbība Latvijā, atklājot divus jaunus komplektēšanas centrus, to kopējam skaitam pieaugot līdz trim – Grostonas ielā 1, Biķernieku ielā 143 un Slokas ielā 115.

Balstoties uz klientu augsto pieprasījumu un interneta veikala nemitīgo attīstību, Barbora.lv ir ievērojami paplašinājis savu autoparku un palielinājis darbinieku skaitu par 60%.

«Pagājušais gads ir bijis mūsu panākumu gads. Pilnveidojam un attīstām pārtikas interneta veikalu kopējo tirgu. Sasniegtie rezultāti parādījuši, cik veiksmīgi esam izkopuši savu pieredzi pārtikas preču komplektēšanā un piegādē uz mājām visā Baltijā,» komentē Sanita Bērziņa, veikala «Barbora» vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Barbora.lv piedāvā pasūtīt produktus internetā arī Latgalē

Lelde Petrāne, 08.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un sadzīves preču interneta veikals "Barbora.lv" kļuvis pieejams arī Latgales iedzīvotājiem.

"Barbora.lv" atver pirkumu saņemšanas punktus Daugavpilī, Balvos, Jēkabpilī, Līvānos, Ludzā, Preiļos, Rēzeknē un Dagdā, nodrošinot pārtikas iegādi internetā arī Latvijas reģionu iedzīvotājiem.

Piedāvāt attālinātas preču pasūtīšanas pakalpojumus reģionos "Barbora.lv" plānojusi jau ilgāku laiku, un pēdējo nedēļu notikumi saistībā ar koronavīrusu un izsludināto ārkārtas situāciju valstī ir pasteidzinājuši šo idejas īstenošanu.

Attīstību reģionos "Barbora.lv" veic ciešā sadarbībā ar mazumtirdzniecības tīklu "Maxima".

Latgalē produktu saņemšanas punkti atrodas – Daugavpilī – Strādnieku ielā 103 ("Maxima X" veikalā), Balvos – Bērzpils ielā 15 ("Maxima X" veikalā), Jēkabpilī – Brīvības ielā 108 ("Maxima XX" veikalā), Līvānos – Domes ielā 4 ("Maxima XX" veikalā), Ludzā – Latgales ielā 61 ("Maxima X" veikalā), Preiļos ­– Rēzeknes ielā 4A ("Maxima X" veikalā), Rēzeknē – Atbrīvošanas alejā 141 ("Maxima XX" veikalā), Dagdā – Daugavpils ielā 8A ("Maxima X" veikalā).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pielāgojoties apstākļiem ārkārtējās situācijas laikā, pārtikas un sadzīves preču interneta veikals "Barbora.lv" nedēļas laikā atvēris 33 produktu saņemšanas punktus "Maxima" veikalos visos Latvijas reģionos – Rīgā, Vidzemē, Zemgalē, Kurzemē un Latgalē.

Tādējādi produktu iegāde internetā tagad pieejama visā Latvijā.

Vienlaikus tirgū sevi pieteicis jauns pārtikas veikals internetā "Deliv.lv", kura mērķis ir mest izaicinājumu lielajiem spēlētājiem, kļūstot par vienu no šobrīd diviem piegādātājiem Latvijā, kas pārtiku nogādā ne tikai pie pircējiem Rīgā, bet arī Latvijas novados.

"Mūsu nākotnes plānos bija darbības izvēršana ārpus Rīgas un tās apkārtnes reģioniem, bet, ņemot vērā izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, mēs pieņēmām lēmumu, ka droša un ērta pirkumu saņemšana Latvijas reģionu iedzīvotājiem jānodrošina pēc iespējas ātrāk. Kopā ar sadarbības partneriem mēs izstrādājām plānu, kā paaugstinātas dinamikas apstākļos nedēļas laikā varam padarīt e-tirdzniecību pieejamu Latvijas reģionos. Šobrīd esam atvēruši 33 produktu saņemšanas punktus visā Latvijā," skaidro Sanita Bērziņa, interneta veikala "Barbora.lv" vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un sadzīves preču interneta veikals "Barbora.lv" 26 Latvijas pilsētu un mazpilsētu "Maxima" veikalos tuvākajā laikā plāno ierīkot pirkumu saņemšanas punktus, informē uzņēmumā.

Mērķis izvērsties reģionos "Barbora.lv" bijis jau sen, un pēdējo nedēļu notikumi saistībā ar koronavīrusu un izsludināto ārkārtas situāciju valstī ir pasteidzinājuši šīs idejas īstenošanu.

"Mūsu darbības attīstība Latvijas mazākajās pilsētās vienmēr ir bijusi viena no mūsu uzņēmējdarbības stratēģijām, taču līdz šim mūsu fokuss bija pakalpojumu kvalitātes un iepirkšanās pieredzes pilnveidošana vietās, kur "Barbora.lv" jau ilgtermiņā veiksmīgi strādā. Tomēr šī brīža situācijā, kad iepirkšanās internetā cilvēkiem ļauj izvairīties no papildu riska un ievērot ieteicamos drošības un preventīvos pasākumus, mūsu plānoto attīstību reģionos pasteidzinājām," skaidro Sanita Bērziņa, veikala Barbora.lv vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēki, kuri pārtikas iegādi internetā sākotnēji veica piespiedu kārtā, ir novērtējuši komfortu un arī turpmāk kaut kādā mērā izmantos interneta veikalu pakalpojumus, tomēr kopumā interese ir mazinājusies, biznesa portālam db.lv apliecināja tirdzniecības uzņēmumi.

"Kopš valstī tika izsludināta ārkārtējā situācija, jutām ievērojami lielāku interesi par mūsu pakalpojumu – pieprasījums palielinājās līdz pat četrām reizēm. Jau pirmajā ārkārtējās situācijas dienā, 12. martā, mūsu serverim bija pārslodze, tādēļ, ņemot vērā augsto pieprasījumu, mēs palielinājām darbinieku skaitu, būtiski palielinot gan komplektētāju, gan kurjeru skaitu. Šobrīd situācija ir stabilizējusies, kā arī ir sākusies vasara, kas interneta pārtikas veikaliem tiek uzskatīta par nesezonu, jo cilvēki dodas atvaļinājumos, ārpus Rīgas un pēc straujā pieprasījuma kāpuma vērojams lēzens kritums," stāstīja interneta veikala "Barbora.lv" pārstāve Jekaterina Pukinska.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par klientu augstāk novērtētajiem internetveikaliem dažādās kategorijās šogad atzīti "Rdveikals.lv", "JanisRoze.lv", "lensor.eu", "Barbora.lv", "Douglas.lv", "Weekendshoes.lv", "220.lv" un "drogas.lv".

Šā gada oktobrī digitālā mārketinga aģentūrā "iMarketings.lv " sadarbībā ar "Kantar/TNS" veica pētījumu, lai noskaidrotu pircēju visaugstāk novērtētos Latvijas interneta veikalus. Kopumā pētījumā piedalījās vairāk nekā tūkstoš respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases kritērijiem, piemēram, piegādes laika, drošības, reputācijas, preces atgriešanas iespējam, klientu apkalpošanas utt.

Interneta veikali tika vērtēti desmit kategorijās. Elektronikas kategorijā bija izvirzīti "1a.lv", "220.lv" un "Rdveikals.lv". Šī gada patērētāju iecienītākais internetveikals šajā kategorijā, tāpat kā pērn, ir "Rdveikals.lv".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būtiski pieaugot pieprasījumam pēc pārtikas piegādei uz mājām, pārtikas tirgotāji "Rimi Latvia" un "Barbora.lv" meklē risinājumus, lai palielinātu šī pakalpojuma kapacitāti, pastāstīja abu tirgotāju pārstāvji.

Interneta pārtikas tirgotāja "Barbora.lv" mārketinga un pārdošanas vadītāja Jekaterina Pukinska norādīja, ka pašlaik uzņēmums strādā, lai palielinātu apkalpošanas jaudu, meklējot jaunus darbiniekus - preču komplektētājus un kurjerus. "Tādēļ aicinām pievienoties mūsu komandai arī tos cilvēkus, kuri šajā ārkārtas situācijā ir palikuši bez naudas iegūšanas avotiem, vai atrodas bezalgas atvaļinājumā," viņa aicināja.

Pukinska uzsvēra, ka "Barbora.lv" cilvēki strādā virsstundas, kā arī tirgotājs dod iespēju klientiem veikt vairāk pasūtījumu, ja redz, ka var to izpildīt.

Pieprasījums pēc mājas piegādes pakalpojuma ir lielāks nekā ierasti, tāpēc arī pasūtījumu rezervācijas laiki ir ierobežoti. Lai nodrošinātu piegādes procesu un drošību, nav iespējams veikt pasūtījumu vairāk nekā četras dienas uz priekšu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 17.martu, "Maxima" veikalos visā Latvijā pakāpeniski un pēc iespējas operatīvi uzstāda organiskā stikla barjeras kasēs vīrusa izplatības ierobežošanai un darbinieku papildu aizsardzībai.

"Mēs rūpīgi sekojam līdzi situācijai valstī un atbilstoši ieviešam arvien jaunus papildu risinājumus, lai nodrošinātu ne tikai pircēju, bet arī mūsu darbinieku drošību. Apzinoties savu lomu pārtikas un pirmās nepieciešamības preču nodrošināšanai Latvijas iedzīvotājiem, šobrīd pēc pašu iniciatīvas sākam ieviest arī organiskā stikla aizsargjoslas. Tas ir tehniski laikietilpīgāks process nekā citas iniciatīvas, ko ieviešam, tāpēc plānojam visos veikalos to ieviest līdz nedēļas beigām," stāsta "Maxima Latvija" vadītājs Viktors Troicins.

Sākot ar 16.martu, "Maxima" administrācijā un veikalos ievieš papildus būtiskus sociālās distancēšanās ierobežojumus - kasu, sveramo vitrīnu, dārzeņu un augļu, kā arī citās veikala zonās tiek novilktas robežas 2m rādiusā, ierobežojot distanci.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2018.gadā «Maxima Grupe» apgrozījums ir pieaudzis par 22,1%, salīdzinot ar 2017.gadu, sasniedzot 3,451 miljardus eiro. Operatīvais rezultāts (peļņa pirms nodokļiem un amortizācijas (EBITDA))sasniedza 223,6 miljonus eiro, informē uzņēmumā.

Uzņēmums pērn ir veicis vērienīgas investīcijas un atvēris vairāk nekā 100 jaunus veikalus visos darbības tirgos, kopumā ieguldot vairāk nekā 88 miljonus eiro.

Latvijā «Maxima» izaugsme 2018.gadā ir bijusi visstraujākā visā Baltijā, apgrozījumam pieaugot par 6,4%, līdz 776,6 miljoniem eiro.

«Uzņēmumam »Maxima Grupe« 2018. bija izaugsmes un integrācijas gads. Svarīgs solis uzņēmuma attīstībai bija Polijas mazumtirdzniecības ķēdes »Stokrotka« iegāde pagājušajā gada pavasarī. Līdz ar »Stokrotka« iegādi esam kļuvuši par lielāko Lietuvas kapitāla investoru Polijā. Vēl viens svarīgs sasniegums mūsu starptautiskajai izaugsmei bija kredītreitinga BB+ saņemšana un veiksmīga obligāciju emisija 300 miljonu apmērā ar 5 gadu obligāciju dzēšanas termiņu. Arī uzņēmuma ikdienas darbība 2018. gadā bija stabila. Pateicoties »Stokrotka« iegādei un apgrozījuma pieaugumam Baltijas valstīs un Bulgārijā, »Maxima Grupe« kopējais apgrozījums pērn audzis par vairāk nekā 22 procentiem. Pērn turpinājām veikalu tīkla izvēršanu un esošo veikalu rekonstrukciju, uzlabojot klientu apkalpošanu un ieviešot jaunus risinājumus,» saka «Maxima Grupe» valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors Justas Riauba.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Latvijas pārtikas ražotāji reaģē uz jauno tirgus situāciju

Lelde Petrāne, 09.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Orkla Latvija" sadarbībā ar ēdienu piegādes uzņēmumu "Wolt" sākusi piedāvāt iespēju pasūtīt uz mājām "Laimas", "Selgas", "Staburadzes", "Ādažu Čipsu", "Spilvas", "Pedro" un "Everest" produktus. Savukārt AS "Cēsu alus" uzsācis ražot roku un virsmu dezinfekcijas līdzekli.

Produkcija ar "Wolt" starpniecību tiek piegādāta Rīgā un Mārupē no trim "Laimas" saldumu tirdzniecības veikaliem Rīgā.

"Paplašinot mūsu sadarbības partneru loku ar "Wolt", mēs speram nozīmīgu soli mūsu produkcijas iegādes iespēju daudzveidībā. Tagad tortes "Cielaviņa", "Ādažu Čipsu" un citu mūsu produktu piegāde ar "Wolt" pie jūsu durvīm ir realitāte," stāsta "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Kā top? Torte Cielaviņa 

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties "Staburadzes"...

Šobrīd ir pieejami vairāk nekā 60 "Orkla Latvija" zīmolu "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Spilva", "Pedro" un "Everest" produkti, kurus iespējams pasūtīt, izmantojot "Wolt" ēdienu piegādes platformu, taču laika gaitā plānots piedāvāto produktu klāstu paplašināt, balstoties uz klientu pieprasījumu.

Lai veiktu pasūtījumu, nepieciešams reģistrēties "Wolt" ēdiena piegādes platformai telefona aplikācijā vai mājaslapā – https://bit.ly/Orkla_Wolt. Papildus tam "Orkla Latvija" produkcija ir pieejama pasūtīšanai arī dažādos sadarbības partneru internetveikalos "Barbora", "Nuko", kā arī "Rimi" e-veikalā un citos.

"Wolt" veic visus nepieciešamos pasākumus, lai mazinātu cilvēku tiešo kontaktu iespējamību, un nodrošinātu klientu, kurjerpartneru un restorānu darbinieku drošību. "Wolt" ir ieviesis iespēju pasūtītājam izvēlēties bezkontakta piegādi, kas nozīmē, ka kurjers piegādāto pasūtījumu atstāj pie durvīm.

"Orkla Latvija" pārstāv tādus zīmolus kā "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Taffel the Original Snacks", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Everest", "Latplanta" un citus.

Savukārt cits Latvijas ražotājs - AS "Cēsu alus", pielāgojoties jaunajai tirgus situācijai un vajadzībām, uzsācis ražot roku un virsmu dezinfekcijas līdzekli. "Santizer Forte" ir spēcīgs dezinfekcijas līdzeklis uz etilspirta (sastāvā 70%) un glicerīna bāzes, pildīts 500 ml tilpuma pudelē. Pirmajā partijā plānots saražot 70 000 pudeles dezinfekcijas līdzekļa.

Visas Cēsu alus skārdenes būs ar vāciņiem 

"Cēsu alus" turpmāk visiem saražotajiem dzērieniem skārdenēs izmantos folijas vāciņus. Reaģējot...

Eva Sietiņsone, "Cēsu alus" valdes priekšsēdētāja, informē: "Laikā, kad dezinfekcijas līdzekļi ir akūti nepieciešami, mēs vēlamies sniegt savu ieguldījumu un, izmantojot "Cēsu alus" speciālistu kompetenci un spēcīgo laboratorijas bāzi, nodrošināt dezinfekcijas līdzekļa pieejamību valstī. Daļu no saražotā dezinfekcijas līdzekļu apjoma – 5000 pudeles - mēs ziedosim Cēsu klīnikai, Vidzemes slimnīcai un Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Cēsu filiālei."

Izstrādājot dezinfekcijas līdzekli "Sanitizer Forte" ņemtas vērā "Pasaules Veselības organizācijas" norādes un to ir akreditējušas valsts uzraugošās iestādes - "Pārtikas Veterinārais dienests" (PVD) un "Latvijas vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs" (LVĢMC) - apstiprinot līdzekļa efektivitāti un atbilstošu etilspirta daudzuma koncentrāciju sastāvā vīrusu un baktēriju apkarošanai.

Iedzīvotājiem būs iespēja dezinfekcijas līdzekli "Sanitizer Forte" iegādāties attālināti "Cēsu alus" internetveikalā www.veikals.cesualus.lv, ar piegādi uz mājām visā Latvijas teritorijā, kā arī to varēs iegādāties mazumtirdzniecības vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Šā gada otrajā pusē Rimi uzsāks e-komercijas pakalpojumu,» atbildot uz biznesa portāla db.lv jautājumu, vai arī Rimi apsver ieviest pārtikas piegādi uz mājām, stāstīja mazumtirgotāja pārstāve Regīna Ikala.

Konkurējošā mazumtirgotāja Maxima internetveikals e-maxima darbu sāka jau 2012.gada martā. Pagājušajā gadā tas mainīja zīmolu, pievienojoties Baltijas pārtikas e-tirdzniecības platformai Barbora.

R. Ikala, komentējot Rimi plānus, skaidroja: «Lai turpinātu uzlabot klientu iepirkšanās pieredzi, mēs aktīvi sekojam līdzi tehnoloģiju attīstības iespējām. Par vienu no Rimi tīkla attīstības virzieniem esam izvēlējušies e-komerciju.» Līdz ar to šā gada gada otrajā pusē Rimi uzsāks e-komercijas pakalpojumu vienā no Baltijas valstīm, lai jau nākamgad tas būtu pieejams arī abās pārējās Baltijas valstīs.

Kā skaidroja R. Ikala, pagaidām nav zināms, kurā no Baltijas valstīm pirmajā tiks ieviests šis pakalpojums. Patlaban norit sagatavošanās process, un rezultāti varētu būt zināmi vasaras beigās. Teorētiski tā varētu būt arī Latvija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas valstīs lielākais mazumtirgotājs «Maxima grupe», kuru netieši kontrolē Lietuvas uzņēmējs Nerijus Numavičs, pirmajā pusgadā strādājusi ar 39,335 miljonu eiro peļņu, kas ir par 24,5% mazāk nekā janvārī-jūnijā pērn.

Grupas ieņēmumi no pārdošanas janvārī-jūnijā sasniedza 1,926 miljardus eiro, kas ir par 23,9% vairāk nekā šajā laika posmā pērn, liecina kompānijas finanšu pārskats. "Maxima grupa» finanšu direktors Vitalijus Rakovskis skaidroja, ka grupas peļņa pieaugusi Polijā, bet Lietuvā un Igaunijā sniegums bijis sliktāks nekā pirms gada. Grupas mazumtirdzniecības ieņēmumi Polijā šā gada pirmajā pusē sasniedza 423,93 miljonus eiro, kas ir 3,3 reižu vairāk nekā janvārī-jūnijā pērn.

Pieaugums saistāms ar to, ka pērn aprīlī «Maxima grupe» pārņēma Polijas mazumtirdzniecības tīklu «Stokrotka». Baltijas valstīs grupas mazumtirdzniecības ieņēmumi pirmajā pusgadā bijuši par 4,6% lielāki nekā šajā laika posmā pērn. Lielā mērā tas saistīts ar izaugsmi Latvijā, kur ieņēmumi kāpuši par 8,2%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc rekonstrukcijas un modernizācijas darbiem durvis vēris «Maxima XX» veikals Mūkusalas ielā 73, Rīgā. Kopējās investīcijas pārsniegušas 4,2 miljonus eiro.

Veikala ēkas rekonstrukcijas ietvaros ir pilnībā atjaunota telpu apdare un inženierkomunikācijas, kā arī mainīts tirdzniecības centra plānojums. Kopējā ēkas platība ir 7464 m2. No tiem 2408 m2 aizņem «Maxima XX» veikala tirdzniecības zāle un palīgtelpas 1149 m2 platībā, savukārt pārējā ēkas daļā atrodas koplietošanas zona, nomas platība un telpas pārtikas un sadzīves preču interneta veikala «Barbora» vajadzībām.

Palielinot ēkas kopējo energoefektivitāti ir uzstādīts energoefektīvs LED apgaismojums, jaunās paaudzes aukstuma sistēma un energoefektīvas ventilācijas iekārtas. Veikals pēc renovācijas ir aprīkots ar tādām tehnoloģijām kā multimediju svari, cenu pārbaudītāji un TV ekrāni pie vitrīnām. Veikalā turpmāk darbosies 11 pašapkalpošanās un 8 tradicionālās kases.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Nosaukti Latvijā labākie interneta veikali astoņās kategorijās

Laura Mazbērziņa, 25.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadīta Latvijā labāko interneta veikalu apbalvošanas ceremonija The Latvian Ecommerce Award 2018, informē digitālās mārketinga aģentūras iMarketings.lv pārstāvji.

Kopumā balvas tika piešķirtas astoņās kategorijās: apģērbi un apavi, elektrotehnika, auto rezerves daļas, skaistumkopšana, smaržas, pārtika un saimniecības preces, preces bērniem, biļešu tirdzniecība.

Visaugstāko pircēju novērtējumu un balvas kā labākie interneta veikali Latvijā saņēma: apģērbi un apavi – Membershop.lv, elektrotehnika – RD Electronics (rdveikals.lv), auto rezerves daļas – Trodo.lv, skaistumkopšana – Douglas.lv, smaržas – 220.lv, pārtika un saimniecības preces – Barbora.lv, preces bērniem – Babystore.lv, biļešu tirdzniecība – Bilesuserviss.lv.

Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs norāda, ka starp TOP5 veikaliem gandrīz katrā kategorijā bija ļoti sīva konkurence. «Tas norāda uz to, ka interneta veikaliem ir nemitīgi jāattīstās, lai noturētu līdera statusu. Regulāri ir jāpilnveido iepirkšanas pieredze, ieviešot jaunus un mūsdienīgus risinājumus mājaslapā, tādus kā papildināta realitāte, satura pielāgošana, izmantojot mašīnmācīšanās tehnoloģiju, ērts checkout, ātrākā piegāde, operatīvs lietotāju atbalsts tiešsaites režīmā utt. Ceram, ka pircēju augstais novērtējums un balvas saņemšana par labāko interneta veikalu būs nozares spēlētājiem vēl viens papildu stimuls attīstīties vēl augstākā līmenī,» rezumē S. Volvenkins.

Komentāri

Pievienot komentāru