Dabas dots iekļuvis Vācijas veikalos 

Tējas dzērienu «D’Tea» ražotājs «Dabas dots» sācis sadarbību ar veikalu tīkliem «Edeka», «Rewe», «Globus» un «Dennree» un šobrīd uzņēmuma produkcija ir nopērkama 48 Vācijas veikalos.

Anda Asere, 2019. gada 01. augusts plkst. 16:34

Foto: no uzņēmuma arhīva

No septembra tā būs pieejama jau 300 veikalos visā Vācijā, bet 2020. gadā plānots sasniegt 500 līdz 600 veikalus Vācijā. «Esam spēruši ļoti lielu soli un sākuši eksportu uz Vāciju. Lielu uzmanību un resursus veltām eksporta attīstībai un ļoti strādājam, lai iesāktā sadarbība būtu veiksmīga. Pagaidām Vācija ir vienīgā eksporta valsts, taču, kā zināms, tā ir bagātākā ekonomika Eiropā un viena no lielākajām nācijām, tādēļ tur ir ļoti daudz, ko darīt,» norāda Rolands Briņķis, SIA «Dabas dots» īpašnieks.

Uzņēmums nesen kā veicis produkta zīmola maiņu un tagad strādā ar nosaukumu «D’Tea». «Zīmola maiņa prasa ļoti lielu uzmanību, līdzekļus un darbu, lai informētu klientu par veiktajām izmaiņām,» saka R. Briņķis. Viņš norāda, ka zīmola maiņa bija nepieciešama divu nozīmīgu faktoru dēļ. Pirmkārt, liela daļa Latvijas pircēju iepriekšējo iepakojumu asociēja ar piena produktu. Gaišais dizains un nosaukums «Dzeramais» bija iemesls, kādēļ produkts tika pārprasts. Otrkārt, jau sākotnēji stratēģiski svarīgākais bija produkcijas eksports ārpus Latvijas, tādēļ tika nolemts mainīt zīmolu un palikt tikai pie starptautiski «nolasāma» dizaina. Iepakojumu izstrādāja «Diena pirms Jāņu nakts» un «Inovāciju aģentūra» iepakojuma dizaineri.

Šobrīd uzņēmuma sortimentā ir sākotnējie tējas dzērieni – piparmētru tēja ar upenēm, kumelīšu tēja ar rabarberiem un pelašķu tēja ar aronijām. Tos papildina divas jaunas garšas – ābolu tēja ar avenēm un bumbieriem un priežu skuju tēja ar pīlādžiem. «Vēl esam sākuši ražot savu produkciju stikla iepakojumā, lai produkts būtu interesants arī viesmīlības kompānijām,» norāda R. Briņķis. Šobrīd uzņēmums strādā pie jaunajiem produktiem un gatavojas starptautiskajām izstādēm «Anuga 2019» un «BioFach 2020».

Runājot par Latviju, R. Briņķis norāda, ka «D’Tea» ir nišas produkts un to izvēlās veselīga un dabīga dzīvesveida piekritēji. «Produkts ir absolūti dabīgs un vārīts tikai no dabīgām izejvielām. Tas ir garšīgs un veselīgs, tādēļ lielākais izaicinājums ir par to informēt potenciālo klientu,» viņš saka.

Latvijā 2018. gadu SIA «Dabas dots» noslēdza ar 72 tūkstošu eiro apgrozījumu. «Jaunam uzņēmumam un jaunam nišas produktam tas nav slikti,» uzskata R. Briņķis. Šā gada sākumā bija neliels apgrozījuma kritums saistībā ar zīmola maiņu, taču tagad uzņēmums ir atpakaļ pie plānotās izaugsmes. Lai Latvijā un Igaunijā kļūtu pieejamāki un atpazīstamāki, kā arī palielinātu apgrozījumu, drīz iecerēts sākt strādāt ar vienu no lielākajiem izplatītājiem Baltijas valstīs.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Nepalaid garām

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

Darbu sākusi latviešu uzņēmēju dibināta nekustamo īpašumu aģentu platforma «Big Bang Realty»,...

Kompāniju pārņemšanas un apvienošanās (M&A) darījumu jomā lielu aktivitāti tuvākajā laikā...

Lūšu dravā viesos aicina tos, kuri vēlas ko vairāk uzzināt par bišu...

Par spīti lietotāju skaita sarukumam, sociālais tīkls draugiem.lv vēl joprojām ir pelņu...

Sekojot pieprasījumam, zivju pārstrādātāji maina paradumus un pielāgojas klientu prasībām, kas...

No šīs sadaļas
2019. gada 23. jūlijs plkst. 14:30

Investējot 55 tūkstošus eiro, Rīgā atvērta vēl viena franču maiznīca «Cadets de...

2019. gada 22. jūlijs plkst. 9:56

Ja ir ideja, kas neļauj gulēt, tad ir jādara, uzskata Laura Kalniņa,...

2019. gada 17. jūlijs plkst. 6:32

Sporta ekipējuma novietnes ražojošais skolēnu mācību uzņēmums Wheelift Latvia atzīts par šajā...

2019. gada 10. jūlijs plkst. 8:56

Informācijas tehnoloģiju kompānijas Burti izstrādātā aplikācija Good Job Pal! ļauj pateikt kolēģiem...

2019. gada 03. jūlijs plkst. 11:41

Balstoties pašas vajadzībās, izmantojot pieredzi modes biznesā un pirmsinkubatora «IdeaLAB» atbalstu,...

2019. gada 27. jūnijs plkst. 13:32

Lai palielinātu porcelāna izstrādājumu veidošanas apjomu, zīmola Piece of Touch radītāja māksliniece...

2019. gada 26. jūnijs plkst. 6:59

Liepājniece Kristīne Dekovice šuj rotaļlietas – jautrus un neglītus zvēriņus no otrreiz...

2019. gada 20. jūnijs plkst. 10:07

Uzsākot amatniecības biznesu, ir jārēķinās, ka tirgus nav liels un ir jāizvēlas...

2019. gada 18. jūnijs plkst. 7:05

SIA Babbit and Friends piedāvā mūzikas atskaņošanas iekārtu, kuras vadībai tiek izmantotas...

2019. gada 13. jūnijs plkst. 6:50

Sarežģītas lietas bērniem māca vienkārši un aizraujoši....