Lapā money.cnn.com apkopotas pagājušā gada neveiksmes biznesā, pavisam 101. Dažas no tām padevušās reklāmniekiem. Radiostacija WQHT Hot 97 Ņujorkā «iebraukusi auzās», izsludinot Smackfest. Festivāla gaidās sievietes tika aicinātas cīnīties par balvām - biļetēm un naudas prēmijām. Rezultātā jaunās lēdijas aizsākušas dūru cīņu, matu plēšanu un sejas skrāpēšanu. Ironija slēpjas faktā, ka Smackfest tika rīkots, lai vāktu līdzekļus un palīdzētu vērsties pret vardarbību mājās un ģimenē. Cīnoties pret Flagstāfas (Arizona) mēriju, kas ierosinājusi limitēt lielveikalu atrašanās vietas un līdz ar to skaitu, Wal-Mart publicēja reklāmu ar nacistiem un koncentrācijas nometni: «Vai valdīšana var noteikt, kādas grāmatas mums lasīt? Bet viņi grib noteikt, kur mums iepirkties!» Reklāma ieguva palamu «Šindlera iepirkumu saraksts», Wal-Mart dabūja atvainoties. Jūlijā Burger King aizsāka kampaņu eļļā vārītas vistas gaļas reklamēšanai ar izdomātas, patiesībā neeksistējošas metālistu grupas CoqRoq «palīdzību». Lapā Coqroq.com sākumā bija izvietoti attēli ar uzrakstiem «Groupies love the Coq» («meitenes mīl gailīšus»). Burger King runassieva Edna Džonsone žurnālam Advertising Age bija sacījusi, ka plakāts daļēji ticis veidots ar programmatūras palīdzību, kas uzlīmējusi sarkanu pleķi izdomātās grupas nosaukuma pēdējiem trim burtiem.