Mazumtirdzniecība

Kā atšķiras H&M un Zara klienti?

Didzis Meļķis, 22.04.2016

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Es jau agri zināju, ka gribu nodarboties ar modi, bet dizaina skolai biju par jaunu – tur pieņēma tikai no 18 gadiem, tāpēc sākumā trīs gadus mācījos par drēbnieci. Tā kā es tiešām zināju, ko daru, no sākta gala,» saka apģērbu veikalu ķēdes H&M radošā konsultante Margarēta van den Boša

Fragments no intervijas:

Kas ir jūsu konkurētspējas šķautne?

H&M grupas iekšienē mums ir arī citi zīmoli un veikali – COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, tā kā piedāvājums ir dažāds. Tomēr uzskatu, ka klienti jebkurā gadījumā redz, ka mēs atšķiramies, piemēram, no Zara. Viņi noteikti ir ļoti labi savā darbā, tomēr mūsu klienti ir citi.

Droši vien esat mēģinājuši definēt šos savus klientus, ja?

Protams, ka esam. Arī Zara grupā ir daudzi atsevišķie zīmoli, bet ir redzams, ka tie ir vairāk domāti Dienvideiropai. Mēs strādājam tajos pašos segmentos, tomēr atšķirīgi. Es domāju, ka mūsu dizains ir ziemeļnieciskāks, arī mūsu klienti ir jaunāki. H&M veikalos ir dažādi cenu līmeņi, tomēr standarta kolekcijās mūsu preces noteikti ir arī lētākas.

Kādas ir iepirkšanās paradumu un mārketinga tendences?

Skaidrs, ka apgriezienus uzņem e-komercija, un mēs to piedāvājam aizvien vairākos tirgos. Tas dod iespēju pārdot arī vairāk, jo veikalu plauktos var izvietot vien tik, cik nu var. Par mārketingu runājot, var redzēt skaidru atšķirību starp mums un Zara, jo mums ir atšķirīga pieeja mārketinga kampaņām. Mums reklāmas ir gan TV, gan pilsētvidē, gan veikalos, lai gan ne visiem zīmoliem.

Visu interviju Modes pārmaiņas notiek līganāk lasiet 22. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru