Foto: LETA

Lielie tirgus spēlētāji ienāk mazā formāta veikalu sektorā 

Lielo tirgus spēlētāju ienākšana «conveniece store» jeb mazā formāta veikalu sektorā ir likumsakarīga, un saistīta ar pircēju paradumu maiņu, sacīja «Narvesen Baltija» valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

LETA, 2018. gada 30. maijs plkst. 8:31

Viņa teica, ka mazā formāta veikali, kuros pieejamas aktīvajiem un steidzīgajiem klientiem nepieciešamās lietas, tostarp ēdieni un dzērieni pa ceļam, ir globāla pasaules tendence, kas veiksmīgi attīstās arī Latvijā. «Šajā mazumtirdzniecības sektorā ir vērojama nemitīga attīstība, kuru vērtējam kā «dzīva» tirgus iezīmi, tādēļ arī uz lielo spēlētāju - degvielas uzpildes staciju veikalu, straujo attīstību un «Maxima» un «Rimi» ienākšanu «conveniece store» sektorā raugāmies kā likumsakarīgu,» pauda Judovica.

Pēc viņas minētā, Latvijā jau esošās lielās mazumtirdzniecības veikalu ķēdes raugās mazā formāta veikalu virzienā un attīstībā saistībā ar pircēju paradumu maiņu, ko ietekmējis mūsdienu cilvēku steidzīgais un dinamiskais ikdienas ritms un vajadzības.

Komentējot konkurences pastiprināšanos šajā segmentā, viņa norādīja, ka «Narvesen» ir strauji augošs mazumtirdzniecības tīkls, «convenience store» tirgus līderis un tendenču attīstības noteicējs šajā segmentā. «Tie ir vairāku gadu darba augļi, kad esam mērķtiecīgi strādājuši, uzlabojot veikalu tīklu, lai tas atbilstu mūsu pircēju vajadzībām un dzīvesveidam. Konkurence mazumtirdzniecībā ir ļoti sīva, taču tas mūs mudina neapstāties pie esošajiem sasniegumiem un ātrāk attīstīties. Arvien domāt par to, kas mūsu klientiem ir svarīgi ne tikai šodien, bet jau rīt, strādāt, lai uzlabotu gan piedāvāto pakalpojumu un veselīgāku ēdienu klāstu, gan apkalpošanas kvalitāti,» uzsvēra Judovica.

Viņa piebilda, ka liela loma ir «Narvesen» paveiktajam līdzi ņemamās kafijas segmenta izaugsmē. Tāpat kompānija ir pārliecināta, ka uzņēmuma piedāvātie ēdieni un dzērieni, kas arvien papildina sortimentu, būs par pamatu «Narvesen» pozīcijas stiprināšanai līdzņemamo ēdienu un dzērienu segmentā. «Mērķtiecīgi attīstām tieši veikala tipa tirdzniecības vietas, kas atbilst mūsdienu dzīves ritmam, klientu vēlmēm un ērtībām,» sacīja Judovica.

«Narvesen Baltija» valdes priekšsēdētāja arī atgādināja, ka pērn «Narvesen» tīkla attīstībā investēja 1,3 miljonus eiro, bet tuvāko divu gadu laikā izaugsmē plānots ieguldīt vēl trīs miljonus. Šajā laikā plānots izveidot 15 jaunas tirdzniecības vietas, kā arī rekonstruēt 15 esošās, ieviešot jauno grafisko identitāti un atjaunojot veikalu vizuālo pievilcību, atsvaidzinot fasādes, interjeru, pilnveidojot sortimentu un stiprinot klientu lojalitāti.

«Narvesen Baltija» pamatdarbība ir zīmola «Narvesen» vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība. Patlaban visas «Narvesen» tirdzniecības vietas vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata.

«Narvesen Baltija» reģistrēta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10,593 miljoni eiro. «Narvesen Baltija» pieder norvēģu uzņēmumam «Reitan Servicehandel». «Narvesen» iekļauts «Reitan» uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā «Narvesen», «Pressbyrån», «R-kiosk» un «7-Eleven».

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2015. gada 29. oktobris plkst. 12:07

Mazumtirdzniecības tīkla Narvesen attīstībā un jaunu tirdzniecības vietu izveidē šogad...

2015. gada 22. aprīlis plkst. 12:01

Pagājušajā gadā SIA Narvesen Baltija apgrozījums sasniedzis 64,05 miljonus eiro, kas ir...

2015. gada 02. marts plkst. 8:51

Arī iesācējs biznesā var kļūt par franšīzes ņēmēju, pierādot entuziasmu un gribu...

2015. gada 05. februāris plkst. 16:13

Februāra pirmajās dienās pieprasījums pēc Rīgas satiksmes e-taloniem Narvesen veikalos krities...

2014. gada 19. decembris plkst. 11:12

Vidēji ik dienu decembrī Narvesen tirdzniecības vietās iedzīvotāji iegādājas 3000 apsveikumu...

Nepalaid garām

«Es vēlos strādāt nozarēs, kur nav tādas regulācijas, nav tādas valsts iejaukšanās...

Vēstniecība, pārstāvniecība, savrupnams, kultūras un darījumu centrs, muzejs, izstāžu telpa,...

Eksports ir viens no galvenajiem valsts attīstības virzītājspēkiem, un uzņēmumiem tas ir svarīgs solis...

Āgenskalns pēdējo gadu laikā ir kļuvis par arvien pieprasītāku vietu dzīvošanai, nereti...

Viens no jaunākajiem nozares uzņēmumiem Liepājā ir SIA Sikksi, kas Latvijas kontekstā...

Bijušais NATO ģenerālsekretārs Anderss Fogs Rasmusens izglābj PNB Banku (bijušo Norvik Banku),...

No šīs sadaļas
2018. gada 29. maijs plkst. 9:03

Līdz ar akcīzes nodokļa pieaugumu martā par 51% un ieviestajiem PET iepakojuma...

2018. gada 24. maijs plkst. 15:27

Ceturtdien Rīgas centrā durvis vēra Baltijā pirmais «Maxima Express» veikals....

2018. gada 24. maijs plkst. 15:26

Celtniecības, remontdarbu un sadzīves preču tirgotājam AS «Kesko Senukai Latvia» trešdien, 23.maijā,...

2018. gada 24. maijs plkst. 7:27

Ceturtdien Rīgas centrā durvis vērs Baltijā pirmais Maxima Express veikals....

2018. gada 24. maijs plkst. 0:00

Ceturtdien Rīgas centrā durvis vērs Baltijā pirmais...

2018. gada 22. maijs plkst. 15:59

Vidzemes tirgū, kas atrodas Brīvības ielā 90A, notika apspriede par tirgus turpmākās...

2018. gada 22. maijs plkst. 12:54

Šogad Valsts policija ir saņēmusi vairāku iedzīvotāju iesniegumus, kuri, vēloties iegādāties...

2018. gada 21. maijs plkst. 11:04

Valmierā atklāšanai gatavojas Kool Latvija degvielas uzpildes stacija (DUS), novēroja Db.lv. Uzņēmuma...

2018. gada 19. maijs plkst. 13:09

Atzīmējot valsts simtgadi, Latvijas ražotāji izstrādājuši dažādus produktus. Tam esam veltījuši...

2018. gada 18. maijs plkst. 12:14

Topošajā Sporta 2 kvartālā Skanstes apkaimē Rīgā tiks rīkoti Slow Food tirdziņi,...