Pašreizējā nekustamā īpašuma tirgus situācijā nelielu projektu attīstītājiem ir praktiski neiespējami patstāvīgi realizēt dzīvojamās platības savos projektos, tāpēc SIA BaltHaus aicina nelielu projektu attīstītājus apvienot spēkus.
Konsolidēšanos, kas šobrīd ieinteresējusi jau piecas kompānijas, tiek minēts, kā nākamais loģiskais solis efektīvai nekustamā īpašuma projektu virzīšanai, Db.lv informē SIA Balthaus mārketinga direktors Sergejs Volvenkins.
Vairumu problēmu plānots risināt veidot lielu un vienotu budžetu projektu virzīšanai, kā arī centralizēti izmantot dažādas pārdošanas stimulēšanas metodes. Šāda centralizēta projektu virzīšana katram attīstītājam ļaus samazināt mārketinga izdevumus. Bez tam, pirmo reizi Latvijas nekustamā īpašuma tirgus praksē projektu virzīšanā tiks radīts sinerģijas efekts, kad apvienošanās rezultātā tiek piesaistīts daudz lielāks potenciālo pircēju skaits, nekā tad, ja katrs attīstītājs realizētu savu projektu atsevišķi.
Lai konsekventi realizētu radīto ideju, SIA BaltHaus speciālisti ir izstrādājuši speciālo rīcības plānu – programmu BH AllianceTM. Rīcības plāns paredz izveidot nelielu projektu attīstītāju grupas veidošana; venota reklāmas ziņojuma un media-plāna izstrāde. Reklāmā tiek akcentētas gan priekšrocības, kas rodas dzīvojot nelielā projektā, gan labumi, kurus gūst pircējs no tā, ka visi šie projekti pieejami vienuviet, piemēram, īpaši radītā mājas lapā plaša izvēle, iespēja uzreiz novērtēt vairākus projektus un salīdzināt tos, tāpat arī klienta laika ekonomija u.c.); regulāra reklāmas kampaņu organizēšana gan specializētajos, gan centralizētajos masu saziņas līdzekļos; centralizētie noieta stimulēšanas pasākumi (projektu ekskursijas, atvērtās durvju dienas u.c.); darbs ar ieinteresētajiem klientiem; aktivitāšu rezultātu analīze.