Sākam biznesu: Esam radījuši jaunu tirgu 

Latviešu Arvja Bērziņa un Agneses Rozītes radīts luksus tenisa rakešu zīmols Bijou sāk gaitas Ņujorkā un cer iekarot savu vietu tirgū

Anda Asere, 28.2.2017
1/7

Foto: no personīgā arhīva

«Esam radījuši jaunu tirgu, kas bieži vien ir pat grūtāk, nekā ienākt jau esošajā. Paies laiks, kamēr cilvēki uzzinās un pieradīs pie tā, ka arī tenisā ir jauns segments. Nākotnes plāns ir augt, lai pēc pāris gadiem mazas meitenītes sapņotu, ka kādu dienu arī viņas varētu spēlēt ar Bijou raketēm. Nākošgad nāksim klājā ar jaunu sēriju, sāksim tirgot arī tenisa somas, kas šūtas no Itālijā iepirktās ādas,» atklāj Arvis Bērziņš, Bijou Global LLC līdzīpašnieks.

Arvis ieradās Ņujorkā pirms sešiem gadiem, kad viņš saņēma stipendiju, lai studētu Fairleigh Dickinson University Ņūdžersijā un spēlētu tenisu. «Jau no bērnības esmu spēlējis visu vecumu tenisa izlasēs, man ir bijuši labi sasniegumi pasaulē. Tā kā es negribēju kļūt par profesionāli, likās pareizs solis braukt uz ASV. Studijas tur maksā virs 50 tūkstošiem dolāru gadā, tāpēc tā bija lieliska izdevība izmantot manas tenisa prasmes, lai iegūtu izglītību par brīvu,» neslēpj Arvis. 2015. gadā pabeidzis universitāti, uz Latviju braukt viņš vēl negribēja, tāpēc sāka meklēt darbu finanšu sfērā Ņujorkā, kas vienmēr bijis viņa sapnis. Tomēr, pāris mēnešus pastrādājot kādā hedžfondā Piektajā avēnijā ar skatu uz Centrālparku, viņš secināja, ka nevēlas visu dzīvi pavadīt žurku skrējienā, bet, lai būtu patiesi laimīgs, viņam jāsāk savs bizness. Arvis aizgāja no darba un sāka strādāt Tenisa akadēmijā. Pa dienu palīdzēja bērniem, bet pa naktīm rakstīja biznesa plānu, lasīja grāmatas un kala idejas, lai īstenotu sapni un sāktu savu biznesu.

Visu rakstu Izcelties ar greznu raketi lasiet 28. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Šajā gadā vidējais atalgojums palielināsies tikpat strauji vai straujāk nekā pērn, uzskata...

2016. gadā mēneša vidējā bruto darba samaksa valstī bija 859 eiro, liecina...

Izvērtējot Latvijas nodokļu sistēmu, var secināt, ka nelielais iekasēto nodokļu īpatsvars attiecībā...

Pērn Latvijā reģistrēti 186 spēkrati, kas sasnieguši cienījamu vecumu – 30 un...

Šī gada pasaules spēcīgāko zīmolu sarakstu papildinājis Lego zīmols, kurš tajā...

Nepalaid garām

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Niks Jansons un Nora Legzdiņa strādā pie interneta platformas Janson, kur tirgot...

Uzvalku krāsu un audumu izvēles ziņā Latvijas iedzīvotāji ir kļuvuši mazāk konservatīvi...

Lielbritānijas uzņēmums Sorry as a Service, kura līdzīpašniece ir arī latviete Sabīne...

«Bieži vien tirgū pieejams labs dizains par nereāli augstu cenu, un to...

«Man stikls nozīmē daudz – tā ir mana kaislība, sirdslieta, un visa...

SIA Alina gatavo un pārdod māla piedevas ilgtspējīgu, videi un cilvēku veselībai...

Bērnu mēbeļu zīmols Tilibs&Lācis, sākot sērijveida ražošanu, mērķē uz tirdzniecības...

Digitālo produktu e-komercijas platforma Sellfy piecos darbības gados attīstījusies līdz 500 tūkstošu...

Laimīgus bērnus izaudzina laimīgi vecāki – lai sasniegtu šādu mērķi, apģērbu zīmola...

Tagad, kad Dream Room lampas iekarojušas Latvijas iedzīvotāju mājokļus, tās izgatavotāji...