"Paysera" akcionārs Kostas Noreika (pa kreisi) un "Paysera LT" vadītājs Vītenis Morkūns
Starptautiskā elektroniskās naudas iestāde "Paysera" neveido biznesu, lai ienāktu tirgū, piesaistītu maksimāli daudz klientu un dārgi pārdotu kompāniju. Uzņēmums nestrādā ar mērķi piesaistīt jebkuru klientu, arī riskantos, lai tikai strauji audzētu ienākumus, bet cenšas skatīties, kā var mainīt finanšu sektoru.
Tā intervijā žurnālam "Dienas Bizness" stāsta "Paysera" akcionārs Kostas Noreika un "Paysera LT" vadītājs Vītenis Morkūns.
"Kopš kompānijas dibināšanas katrs gads mums ir bijis labāks nekā iepriekšējais, un arī šis gads nav izņēmums," teic V. Morkūns. "Pēdējā gada laikā vērojama īpaši izteikta tendence, ka pie mums pārnāk daudz klientu no Latvijas – gan privātpersonas, gan uzņēmumi, un to var saistīt ar norisēm banku tirgū. Piemēram, oktobrī "Paysera" kontu atvēra aptuveni 400 uzņēmumiem no Latvijas," viņš atklāj.
"Pašlaik "Paysera" vairāk fokusējas uz darbību citās valstīs, nevis Lietuvā, kas ir mūsu mājas tirgus un kur pašreiz aptuveni 90% interneta veikalu sadarbojas ar mums," stāsta K. Noreika.
Turpmākie plāni paredz aktīvāk paplašināties Latvijā un Igaunijā.
Visu interviju lasiet žurnālā "Dienas Bizness".
Abonējiet, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās.