Radošā aģentūra DDB Latvija, uzsākot sadarbību ar Latvijas mobilo telefonu (LMT), ir atteikusies no tālākas sadarbības ar Zelta zivtiņu un tās zīmola attīstīšanu, skaidro DDB izpilddirektors Andris Rubīns.
Aģentūra DDB, kas vairāk nekā trīs gadus ir strādājusi ar telekomunikāciju uzņēmuma Tele2 zīmolu Zelta zivtiņa, no 1. februāra kļūs par LMT partneri mārketinga komunikāciju jomā. A. Rubīns uz laiku, kas tika pavadīts, strādājot ar Zelta zivtiņu, atskatās ar prieku un lepnumu, jo zīmola attīstībā ir ieguldīts milzīgs darbs. «Šis zīmols ir ieguvis ļoti stabilu pozīciju cilvēku prātos un sirdīs, un tas faktiski ir uzsācis dzīvot patstāvīgu dzīvi,» norāda A. Rubīns.
Db jau rakstīja, ka LMT un DDB vienojušies par sadarbības uzsākšanu mārketinga komunikāciju jomā. Plānots, ka DDB nodrošinās pilnu integrēto mārketinga komunikāciju pakalpojumu kopumu, sniedzot atbalstu LMT pozīciju stiprināšanai telekomunikāciju tirgus līdera statusā un zīmola ilgtermiņa attīstībai.