Uzņēmumi atklāj savu pieredzi, tirgojot atlaižu kuponus kolektīvās iepirkšanās portālos 

Liela daļa no skaistumkopšanas salonu apmeklētājiem reiz ir iegādājušies atlaižu kuponus kolektīvās iepirkšanās portālos, tomēr tikai neliela daļa no tiem kļūst par pastāvīgiem klientiem, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Kristīne Stepiņa, 28.4.2016

Avots: cherry.lv

Studija Mona Beauty ar kolektīvās iepirkšanās portāliem sadarbojas vairāk nekā četrus gadus. «Pēdējo gadu laikā ir izveidojusies tāda situācija, ka liela daļa skaistumkopšanas pakalpojumu izmantotāju meklē informāciju par jauniem pakalpojumiem nevis uzņēmumu mājas lapās, bet tieši šajos portālos. Īpaši izdevīgi ir piedāvāt kuponus jauniem pakalpojumiem, tā ir laba reklāma,» atzīst studijas Mona Beauty valdes locekle Viktorija Lazareva. Tiesa, tikai aptuveni 5% no kuponu izmantotājiem kļūst par pastāvīgiem klientiem.

«Kad atvērām daiļuma studiju, piedāvājām skaistumkopšanas pakalpojumus kolektīvās iepirkšanās portālos, taču lielas jēgas no šīm aktivitātēm nebija,» savukārt pauž daiļuma studijas Estra īpašniece Eva Strautmale. Pēc viņas domām, šādas akcijas nepalīdz piesaistīt pastāvīgu klientūru, jo cilvēki, kuri izmanto kuponus, reti kad atgriežas. Varētu pat teikt, ka tā ir īpaša publika, kas izķer lētos piedāvājumus un staigā uz visām iespējamajām procedūrām pēc kārtas. «Tie ir kuponu cilvēki, no kuriem bizness neko neiegūst. Labums no sadarbības ar kolektīvās iepirkšanās portāliem bija atpazīstamības veicināšana, – kas mēs tādi esam un ko piedāvājam,» konstatē E. Strautmale. Viņai piekrīt salona SPA Debess vadītāja Anna Lastovska. Trīs gados salons SPA Debess ar kuponu palīdzību ir piesaistījis aptuveni 4000 klientu, tomēr tikai kādi pieci cilvēki ir kļuvuši par pastāvīgiem klientiem.

Visu rakstu Noteikti mērķi un īpaša auditorija lasiet 28. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Atlaižu kuponi ir kļuvuši par populāru mārketinga rīku jaunu klientu piesaistīšanā....

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) izteicis ideju izveidot negodīgo interneta veikalu...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) padome ir pieņēmusi lēmumu anulēt SIA...

ASV ātrās ēdināšanas gigants McDonald's šā gada pirmajā ceturksnī strādāja ar...

Pirmdien, 25.aprīlī, izsludināti grozījumi Rīgas domes saistošajos noteikumos par braukšanas...

Cilvēku izpratne par zobu veselību un profilaksi pieaug, zobārstniecības klīnikas iegulda attīstībā,...

Latvijas Pasta (LP) valdes priekšsēdētājs Arnis Salnājs, kā arī pārējie valdes locekļi...

Cilvēki kļūst uzņēmīgāki un arvien biežāk profesionāļi izvēlas veidot savus uzņēmumus vai...

Noslēgusies konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu deviņās...

Sanjarmirza Abduvalievs ir students no Uzbekistānas, kurš studē Biznesa augstskolas Turība...

Kafejnīcas Frutever īpašniece Sofja Zaharova sapratusi, ka šī «nav mana lieta»...

Tūrisma aģentūra Latvia Tours turpmāk piedāvās noskatīties video vai bilžu 360 grādu...