ExpressCredit izveidojis jaunu distances kreditēšanas zīmolu 

2018. gadā 1. ceturksnī SIA ExpressCredit apgrozījums, salīdzinot ar 2017. gada attiecīgo periodu, ir palielinājies par 5,3%, sasniedzot 4,49 miljonus eiro.

Dienas Bizness, 03.05.2018

Foto: pixabay

savukārt, peļņa sasniedza 1,09 miljonus eiro.

Sekojot 2017. gadā ieviestajai iespējai slēgt distances aizdevuma līgumus un klientiem pārvaldīt savas saistības klientu portālā, 2018. gada 1. ceturksnī SIA «ExpressCredit» izstrādāja jaunu distances kreditēšanas zīmolu «VIZIA». «VIZIA» misija ir piedāvāt aizdevumus, kas būtiski atšķiras kategorijā, piedāvājot klientiem vienkāršus un viegli saprotamus pakalpojumus. Tas attiecas gan uz kredītiem kā produktu, gan aizņemšanās un atdošanas procesu. Uzņēmuma uzskata, ka «VIZIA» zīmola mārketinga stratēģija un pakalpojums būs konkurētspējīgs starp piedāvājumiem, ko sniedz esošie distances nebanku kreditētāji.

2018. gadā stājās spēkā jauns nodokļu regulējums, kas nosaka reinvestētās peļņas neaplikšanu ar uzņēmuma ienākuma nodokli. Minētās izmaiņas pozitīvi ietekmēs uzņēmuma finanšu rādītājus, palielinot peļņas apjomu un attiecīgi pašu kapitāla apjomu.

2018. gada 1. ceturksnī uzņēmums atbalstīja un parakstīja LAFPA ietvaros izstrādātu nozares maksātspējas vērtēšanas kodeksu, kas definē stingrus un vienotus kritērijus maksātspējas vērtēšanā. Periodā tika pabeigts darbs pie skoringa moduļa izstrādes, kas uzlabos uzņēmuma spēju labāk izvērtēt klientu maksātspēju. Attiecīgi, 2018. gadā ir apstiprināti tikai 15,2% jauno klientu kredītu pieteikumu, savukārt atkārtotiem klientiem – 75,2%.

2018. gada 1. ceturksnī uzņēmums sadarbībā ar LAFPA veica nozares risku izvērtējumu, lai nodrošinātu darbību atbilstoši izmaiņām Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likumā. Izvērtējums kalpos uzņēmuma risku noteikšanai un attiecīgi esošo procedūru pārskatīšanai un papildināšanai.

Jaunākais izdevums