Kā uzrāda ACNielsen Latvia jaunākais dati, 2007. gada aprīļa/maija periodā SIA Fazer maiznīcas kopējā maizes tirgus daļa pēc vērtības sasniegusi 20,6%, kas ir par 3,6% vairāk nekā pirms gada. Par 3,9% gada laikā pieaugusi arī uzņēmuma ceptās maizes tirgus daļa pēc apjoma, sasniedzot 19%
"Mērķtiecīgi esam turpinājuši strādāt pie tā, lai apmierinātu pircēju vēlmes pēc visgaršīgākās maizes, vienlaikus piedāvājot visaugstāko produkcijas kvalitāti. Esam Latvijas maizes tirgus līderi, jo regulāri piedāvājam jaunus un interesantus maizes produktus," saka Ivars Skrebelis, Fazer maiznīcas rīkotājdirektors.
"Mūsu uzņēmumā liela nozīme ir inovācijām un jaunu produktu attīstībai, tāpēc šobrīd patērētājus iepazīstinām ar Fazer Tumšo sēklu maizi un Fazer gaišo sēklu maizi," turpina Ivars Skrebelis.
Tirgus līderis
SIA Fazer maiznīcas kļuvusi par lielāko baltmaizes ražotāju valstī, jo uzņēmuma tirgus daļa pēc apjoma, gada laikā pieaugot par 5,4%, ir sasniegusi 28%, kas ir vairāk nekā otram lielākajam tirgus dalībniekam.
Uzņēmums gada laikā arī stabili nostiprinājis līdera pozīcijas tostermaižu segmentā, aizņemot 42,5% pēc produkcijas apjoma, kas ir par 4,2% vairāk nekā pirms gada. Spēcīga izaugsme bijusi arī bagešu segmentā, kur uzņēmuma tirgus daļa pēc apjoma pieaugusi par 6,9% sasniedzot 30,4%. Stabili palielinājusies arī Fazer maiznīcas tirgus daļa saldskābās maizes segmentā. Uzņēmuma ražotā produkcija pēc apjoma aizņēma 18,8%, kas ir par 4,6% vairāk nekā pirms gada.
Pašlaik tirgū tiek iepazīstināta Fazer Tumšā sēklu maize, kuras saturā ir kviešu un rudzu milti, kā arī saulespuķu, linsēklu, magoņu un sezama sēkliņas. Paralēli izstrādāta arī jaunā Fazer Gaišā sēklu maize, kuras saturā ir kviešu milti un 16% dažādu sēklu maisījuma. Jaunajās sēklu maizēs pavienots tauriņa vieglums un bagātīga sēklu piedeva - katra ar savām labajām īpašībām. Maize arī satur organismam tik nepieciešamo jodsāli.
Par SIA Fazer maiznīcas
Fazer maiznīcas ir otrā lielākā maizes ceptuve Latvijā, kas saviem pircējiem piedāvā plašas maizes izstrādājumu izvēles iespējas. Uzņēmuma produktu portfelī ir tradicionālā, gadu desmitiem atzītā maizīte ar zīmolu Druva un inovatīvā, ar bagātīgu garšu apveltītā maizīte ar zīmolu Fazer. Plašāka informācija par uzņēmumu atrodama www.fazermaiznicas.lv
Par Fazer Group
Fazer Group pirmsākumi meklējami1891. gadā Helsinkos dibinātā ģimenes uzņēmumā. Šodien Fazer Group piedāvā sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumus, maizes izstrādājumus, saldumus un darbojas deviņās valstīs. Tās darbība ir balstīta uz rūpēm par klientu vēlmēm, izcilu kvalitāti un komandas garu. Fazer Group darbojas četras apakšdivīzijās: Fazer Amica, Fazer Bakeries, Fazer Russia un Candyking. Fazer Amica ir vadošs sabiedriskās ēdināšanas uzņēmums, kas klientiem piedāvā garšīgus ēdienus un individuālus servisa risinājumus. Uzņēmums darbojas Ziemeļvalstīs, Latvijā, Igaunijā un Krievijā. Fazer Bakeries piedāvā svaigus un garšīgus maizes izstrādājumus un darbojas Somijā, Zviedrijā, Lietuvā, Latvijā un Igaunijā. Candyking ir Pick &Mix saldumu segmenta aizsācējs un līderis, kas darbojas Ziemeļvalstīs un Apvienotajā Karalistē. Fazer Russia, kas darbojas kopš 2007. gada 1. aprīļa, ir atbildīga par Fazer maiznīcu darbību Krievijā, kur tā ir viena no vadošajām nozares kompānijām. Fazer Group vissvarīgākā asociētā kompānija ir Cloetta Fazer AB, kas ir vadošā saldumu ražotāja Ziemeļvalstīs. Fazer Group apgrozījums 2006. gadā bija aptuveni 1 miljards EUR. Fazer Group strādā apmēram 15 000 cilvēku. Vairāk: www.fazergroup.com
Ivars Skrebelis, Fazer maiznīcas rīkotājdirektors
Papildinformācija:
Ingars Rudzītis, sabiedrisko attiecību konsultants