Pēc rekonstrukcijas ir atvērta Rīgas 84.pasta nodaļa, kas ir pirmā «Latvijas Pasta» pakalpojumu sniegšanas vieta, kurā darbs tiek organizēts pēc mūsdienīgiem principiem, nodrošinot klientiem draudzīgāku vidi un apkalpošanu. Rīgas 84.pasta nodaļas rekonstrukcijas izmaksas veido nepilnus 30 000 eiro, biznesa informācijas portālu db.lv informēja VAS «Latvijas Pasts» Ārējo komunikāciju vadības daļas sabiedrisko attiecību speciāliste Vineta Danielsone.
Rīgas 84.pasta nodaļa Ūnijas ielā 52 par pirmo jauna modeļa klientu apkalpošanas pasta pakalpojumu sniegšanas vietu tika izvēlēta, ņemot vērā tās atrašanās vietu un telpu izvietojumu. Turpmāk šajā nodaļā klientu apkalpošana tiks organizēta, izmantojot no līdzšinējās nodaļas atšķirīgus principus: pasta darbinieks sagaidīs klientu un sniegs nepieciešamo palīdzību, konsultējot, paskaidrojot, kā arī vajadzības gadījumā asistējot pakalpojuma saņemšanai nepieciešamo dokumentu aizpildīšanā.
«Latvijas Pastā» skaidro, ka ieviešot mūsdienīgus principus klientu apkalpošanā, uzlabosies pakalpojumu sniegšanas ātrums, samazinoties laikam, ko apmeklētāji velta, komunicējot ar operatoru un veicot darbības, kas jaunajā modelī tiks paveiktas jau līdz apkalpošanai kasē. Jaunā modeļa pasta nodaļai būs arī īpaša funkcija Latvijas Pasta jauno darbinieku apmācībai reālajā vidē, ko īstenos mentoru uzraudzībā.
«Latvijas Pasta» darbinieki jaunā modeļa nodaļā klientus apkalpo, tērpušies speciāli dizainētā darba apģērbā, – tam ir vienojošs un lietišķs stils, ko veidojusi viena no vadošajām Latvijas tērpu dizainerēm Dace Bahmane-Krieviņa.
Uzņēmumam ir plāni pārveidot arī citas pasta nodaļas, bet šāda tipa nodaļa patlaban būs vienīgā.
Rīgas 84.pasta nodaļa rekonstrukcijas rezultātā piedzīvojusi ievērojamas vizuālas un konceptuālas pārvērtības gan no vides pieejamības, gan mazumtirdzniecības piedāvājuma aspekta. Nodaļa ir ērti pieejama jaunajiem vecākiem, velobraucējiem un apmeklētājiem ar kustību ierobežojumiem, tajā izveidota speciāla pazemināta lete to klientu apkalpošanai, kas pārvietojas ratiņkrēslā. Turklāt 84.pasta nodaļa ir «Latvijas Pasta» jau ceturtā jaunajiem vecākiem draudzīgā nodaļa ar speciāla dizaina bērnu stūrīti no Latvijas kokmateriāliem, un devītā pasta nodaļa, pie kuras izvietota īpaša dizaina velonovietne.
Savukārt klientu zālē atrodas mazumtirdzniecības preču veikals, un par tajā iegādātajām precēm norēķināšanās plānota informatīvajā stendā, negaidot kopējā pasta pakalpojumu rindā.
«Latvijas Pasts» nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.«Latvijas Pasts» ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku.