Jaunākais izdevums

Coffee Inn kafejnīcu ķēde svin pirmo desmitgadi Baltijas valstīs - 2007. gada 27. martā Lietuvas galvaspilsētā Viļņā tika atvērta pirmā Coffee Inn kafejnīca. Tagad visos noietu tirgos tiek ieviests jauns zīmols - turpmāk Coffee Inn darbosies kā Caffeine Roasters.

Visām Coffee Inn kafejnicām, tostarp arī Latvijā, tiks nomainīts nosaukums, un rebrendingu tiek plānots pabeigt trīs mēnešu laikā. Tas nozīmē, ka vasaras vidū Rīgā visas vietas darbosies ar jauno nosaukumu.

Līdzīpašnieks Vigantas Maksele norāda: «Atjaunojot mūsu zīmolu un pārejot uz vienotu Caffeine Roasters zīmolu visos tirgos, tostarp arī Latvijā, mēs vēl vairāk izceļam savu būtību un uzņēmuma politiku. Līdz ar zīmola maiņu efektīvāka kļūs arī mārketinga un komunikācijas politika.»

Latvijā pirmā Coffee Inn kafejnīca tika atvērta 2010. gada 1. jūlijā Audēju ielā 15, Rīgā, un darbojas vēl joprojām.

Šobrīd Coffee Inn ir 60 kafejnīcas Baltijas valstīs. Kafejnīcu ķēde ir uzsākusi darbību arī pāri Atlantijas okeānam, verot pirmo kafejnīcu ASV.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Atļauj Narvesen īpašniekiem iegādāties kafejnīcu ķēdi ar preču zīmi Caffeine

Laura Mazbērziņa, 12.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome (KP) pieņēmusi lēmumu atļaut apvienošanos, ar kuru SIA Narvesen Baltija un SIA Preses Serviss īpašnieks A/S Reitan Convenience iegūst izšķirošu ietekmi pār UAB Keturi Kambariai, kurai pieder SIA Coffee Inn. KP nekonstatēja iespējamu kaitējumu konkurencei, tāpēc lēma par darījuma atļaušanu.

Reitan Convenience Latvijā ir izšķiroša ietekme pār SIA Narvesen Baltija, kas darbojas mazumtirdzniecības kioskos un citos nelielos veikalos, un netieša ietekme pār SIA Preses serviss, kura nodarbojas ar preses izdevumu vairumtirdzniecību. Savukārt UAB Keturi Kambariai piederošā SIA Coffee Inn veic darbību ātrās apkalpošanas kafejnīcu/restorānu tirgū Rīgas pilsētas teritorijā.

Izvērtējot uzņēmumu sniegto un KP rīcībā esošo informāciju, KP secina, ka apvienošanās rezultātā nemazināsies konkurence un neradīsies un nenostiprināsies dominējošais stāvoklis nevienā no tirgiem Latvijā, kur darbojas apvienošanās dalībnieki. Tāpēc apvienošanās darījums ir atļaujams.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Trīs biznesa inkubatoru dalībnieku pieredze uzņēmējdarbībā

Zane Atlāce - Bistere, 19.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrā (LIAA) turpinās biznesa inkubatoru 2020.gada pavasara uzņemšana, kuros var pieteikties jaunie uzņēmēji un biznesa ideju autori pirmsinkubācijas vai inkubācijas programmai.

Iedrošinot uzņēmējus un biznesa ideju autorus, savā uzņēmējdarbības pieredzē dalās trīs LIAA biznesa inkubatoru inkubācijas programmas dalībnieki - "Coffee Pixels", Laima Jurča un "Gizzo".

Coffee Pixels - batoniņi veselīgākai kafijas patērēšanai

Strādājot kafijas industrijā, SIA "Solid Coffee" līdzdibinātājs Raivis Vaitekūns uzzināja, cik atkritumu rada kafijas piegādes ķēde - no kafijas audzētavas fermā līdz pat kafijas dzērienam tasītē. Tad arī tika uzsākti meklējumi labākajam risinājumam, kas varētu novērst kafijas nozares radīto piesārņojumu vismaz lietotāja posmā. Tā kā uzņēmuma komandai bija labas zināšanas par kafiju, arī kvalitātes standarti bija augsti. Iepriekš iegūtā kompetence kafijas jomā ļāva radīt produktu, kas ir ne tikai videi draudzīgs, bet arī kvalitatīvāks par alternatīvām tirgū. Uzņēmums sāka saņemt komplimentus no cilvēkiem par produkta kvalitāti, un "Coffee Pixels" komanda saprata, ka idejai ir labs potenciāls, turklāt ļoti lielā nozarē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Baltic Coffee Holding saņēmusi 6,5 miljonu eiro aizdevumu Lietuvas uzņēmuma iegādei

Žanete Hāka, 01.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB banka ir piešķīrusi ilgtermiņa aizdevumu 6,5 miljonu eiro apmērā Latvijas uzņēmumam SIA Baltic Coffee Holding, lai finansētu Lietuvas uzņēmuma UAB Pardavimo Automatai iegādes darījumu.

Šī darījuma mērķis ir nostiprināt SIA Baltic Coffee Holding un tai piederošo uzņēmumu līderpozīcijas Lietuvas un Baltijas tirgos. SIA Baltic Coffee Holding, kam pieder uzņēmumi SIA Coffee Address, UAB Coffee Address un OU Coffee Address, nodarbojas ar kafijas automātu un pašapkalpošanās tirdzniecības automātu nomu, tirdzniecību, remontu un apkalpošanu. Uzņēmumu grupai ir līderpozīcijas savā tirgus nišā Baltijas tirgū.

Lietuvas uzņēmums Pardavimo Automatai bizness ir saistīts ar pašapkalpošanās tirdzniecības automātu un kafijas automātu nomu un servisu. SIA Baltic Coffee Holding valdes priekšsēdētāja Viktorija Meikšāne: «Šis darījums ir vēl viens solis uz priekšu mūsu biznesa stratēģijas mērķu īstenošanā – būt neapšaubāmam Baltijas tirgus līderim kafijas automātu tirdzniecības un servisa jomā. Tas ir augošs tirgus, jo arī Baltijas reģionā aizvien vairāk cilvēku novērtē kvalitatīvu kafiju un tās patērēšana kļūst par ikdienas sastāvdaļu. Augstu novērtējam SEB bankas uzticību mūsu biznesa stratēģijai un profesionalitāti, par ko esam pārliecinājušies iepriekšējos kopīgi īstenotajos projektos.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākts reorganizācijas process, kurā kompānijai SIA «Narvesen Baltija» pievienos kompāniju SIA «Coffee Inn», kurai pieder kafejnīcu tīkls «Caffeine Roasters» («Caffeine»), liecina pirmdien publicētais paziņojums oficiālajā izdevumā «Latvijas Vēstnesis».

Kreditori prasījumus var pieteikt mēneša laikā no publikācijas.

Konkurences padome 2018.gada decembrī atļāva «Narvesen Baltija» īpašniekam Nīderlandes «Reitan Convenience» iegādāties «Coffee Inn».

Izvērtējot uzņēmumu sniegto un Konkurences padomes rīcībā esošo informāciju, Konkurences padome secināja, ka apvienošanās rezultātā nemazināsies konkurence un neradīsies un nenostiprināsies dominējošais stāvoklis nevienā no tirgiem Latvijā, kur darbojas apvienošanās dalībnieki. Tāpēc apvienošanās darījums ir atļaujams.

«Reitan Conveniece» kafejnīcu ķēdi «Caffeine Roasters» iegādājās no investīciju kompānijas «BaltCap» investīciju fonda «Lithuania SME Fund», kam piederēja 70,5% «Caffeine Roasters» akciju, kā arī no Lietuvas «Keturi kambariai», kurai piederēja atlikušie 29,5% akciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēki ir izslāpuši pēc labas kafijas – ja uzņēmums atrod labu veidu un nišu, kā sevi prezentēt, var izveidot veiksmīgu biznesu

Tā uzskata lietuviešu kafejnīcu ķēdes Caffeine līdzīpašnieks Nids Ķuberis (Nidas Kiuberis). Šā gada beigās Baltijas lielākajā kafijas ķēdē būs 63 kafejnīcas, bet līdz 2022. vai 2023. gadam uzņēmuma mērķis ir to paplašināt līdz 100 kafejnīcām. Līdz šim uzņēmums attīstījies ar stratēģiskā investora BaltCap palīdzību, bet šobrīd meklē jaunu partneri, lai uzmirdzētu arī ārpus Baltijas. Pašlaik Caffeine ir divas kafejnīcas ASV, ko N. Ķuberis sauc par pilotkafejnīcām.

Fragments no intervijas, kas publicēta 29. jūnija laikrakstā Dienas Bizness:

Agrāk ražojāt reklāmas, tagad – kafiju. Kā jūs no reklāmas nonācāt kafijas industrijā?

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta ar FOTO: Hilton Garden Inn Riga Old Town plāno atklāt rudenī

Žanete Hāka, 11.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Hilton Garden Inn Riga Old Town» būs pirmā «Hilton» zīmola tīkla viesnīca Latvijā, un tās izveidē kopumā plānots investēt 23 miljonus eiro. Viesnīcu plānots atvērt šī gada rudenī, informē uzņēmuma pārstāvji.

Nupat par Latvijas «Hilton Garden Inn Riga Old Town» vadītāju iecelts Lauris Gedrovičs.

Lauris Gedrovičs vairāk nekā 10 gadus ir strādājis par dažādu starptautisku viesnīcu ķēžu direktoru un vadītāju Lielbritānijā, piemēram, «IHG», «Accor» un «Hilton». Iepriekš pildījis izpilddirektora pienākumus luksuss klases viesnīcu ķēdē «O»Callaghan Collection».

«Hilton Garden Inn Riga Old Town» plānots atvērt šī gada rudenī, kad viesiem tiks piedāvāti aptuveni 100 viesnīcas numuriņi, konferenču zāles un restorāns «Beef Room». Sākotnēji plānots izveidot 50 cilvēku lielu komandu, kas šobrīd tiek komplektēta. Plānotais šī brīža projekta investīciju apmērs – 13,5 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas pārtikas tehnoloģiju uzņēmums SIA Solid Coffee ar savu ēdamkafijas tāfelīti Coffee Pixel Cascara ® ieguvis Labākā Jaunā Produkta balvu pārtikas kategorijā pasaules kafijas industrijas lielākajā pasākumā World of Coffee izstādē Amsterdamā, informē SIA Solid Coffee.

«Coffee Pixel Cascara ®» ir 10g viegla kafijas tāfelīte, kas izgatavota no bioloģiska kakao sviesta, smalki maltas Etiopijas Arabikas kafijas un kaskaras - kafijas ķirša. Tā satur tikpat daudz kofeīna kā tase espresso, kā arī antioksidantus.

Žūrija balvas pretendentus vērtēja pēc sekojošiem kritērijiem: jauninājums, produkta dizains, izglītība un kafijas zinātne, agro-ekoloģija. «World of Coffee» ir pasaulē nozīmīgākais, ikgadējais kafijas industrijas pasākums, kas pulcina nozares pārstāvjus – no kafijas audzētājiem līdz iekārtu ražotājiem un patērētāju zīmoliem.

SIA «Solid Coffee» ir vietējā kapitāla pārtikas tehnoloģiju uzņēmums, kas ražo ēdamkafijas tāfelītes «Coffee Pixel Cascara ®» un «Coffee Pixel Milk ®». Uzņēmums darbībā koncentrējas uz eksporta tirgiem, un produkciju piegādā klientiem Japānā, Somijā, Igaunijā, Austrālijā un citur.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielveikalu plauktos pieejamajam kafijas piedāvājumam līdzās stājas vietējo kafijas grauzdētavu produkcija

Pēdējos gados darbu sākušas vairākas vietējās kafijas grauzdētavas, tostarp ir Andrito Coffee Roastery, Kalve Coffee, Strada, Stars Coffee, Tīrs Miers, Curonia Coffee Roasters, Rocket Bean Roastery. Jaunākie pieejamie Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati liecina, ka 2017. gadā tējas un kafijas pārstrādē darbojās 25 uzņēmumi, kas nodarbināja 196 cilvēkus. Salīdzinājumam – 2013. gadā šajā jomā darbojās 18 uzņēmumi, kas nodarbināja 167 cilvēkus. CSP sabiedrisko attiecību speciāliste Sanda Rieksta norāda, ka kafija ir ļoti iecienīta importa un eksporta prece jebkurā valstī, un Latvija nav izņēmums. Katru minūti Latvijā importē vairāk nekā 19 kg kafijas, bet eksportē teju 9 kg kafijas. Pēdējos gados vairāk nekā pusi no kopējā kafijas daudzuma ieved no Lietuvas, Polijas un Vācijas. Pavisam kafiju importē no 30 valstīm, starp tām arī no Brazīlijas, Kostarikas, Indijas, Meksikas, Peru, Ugandas. Lielākā daļa ir ES valstis. Kafijas eksportēšana no Latvijas ir tā saucamais reeksports jeb Latvijā ievestas kafijas izvešana uz citām valstīm. Lielāko daudzumu kafijas Latvijas uzņēmumi eksportē uz Lietuvu – vairāk nekā pusi no tās kopējā eksporta apjoma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien, 9.janvārī durvis vērusi viesnīca Park Inn by Radisson Rīga, Valdemāra, kas atrodas Pārdaugavā, blakus NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centram un iepretī Latvijas Bankas naudas glabātuvei.

Viesnīcas oficiālā adrese ir Krogus iela 1. «Mūsu otrās Park Inn by Radisson viesnīcas atvēršana Rīgā liecina par izaugsmes potenciālu un samērā augsto zīmola popularitāti, kurš īpaši radīts krāsu piešķiršanai ikdienā», saka Mišels Stalports (Michel Stalport), Carlson Rezidor Hotel Group Austrumeiropas un Krievijas reģionālais viceprezidents. «Esam lepni atvērt jau septīto viesnīcu Rīgā. Līdz ar veiksmīgi sadarbību ar viesnīcas īpašniekiem, mūsu jaunā Park Inn by Radisson Rīga, Valdemāra apliecina mūsu ciešo apņemšanos saglabāt līdera pozīcijas Baltijā piedāvājot mūsu viesiem izbaudīt lielisku viesmīlības pieredzi.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls db.lv veica eksperimentu, lai noskaidrotu, vai kafijas tirdzniecības vietas Rīgas centrā atbalsta dzēriena iegādi, ja klients to vēlas savā līdzpaņemtajā krūzē.

Apmeklētajās 10 tirdzniecības vietās Rīgā cenas par vienu standarta «latte» ir, sākot no diviem līdz pat vairāk nekā četriem eiro.

Ierodoties ar savu līdzpaņemto krūzi, vairumā kafijas tirdzniecības vietu atlaide netiek piešķirta, tomēr uzņēmumos - «Costa Coffee»,«Coffee Tower» un «Miit Coffee» atlaide tiek piešķirta 20 centu un 5% apmērā.

«Double Coffee» barista Strēlnieku ielā 1 pastāstīja, ka db.lv ir pirmie, kas kafiju vēlas iegādāties ar savu līdzpaņemto krūzi, un uz šādu jautājumu raudzījās skeptiski. «Mums ir savas krūzes ar zīmolu, un tas ir reklāmas mārketings, kurš reklamē kafijas uzņēmumu. Mēs par to maksājam naudu, tāpēc mēs lejam kafiju tikai tajās krūzēs. Pagaidām neplānojam klientiem piešķirt atlaidi, ja kafija tiek iegādāta ar savu krūzi,» skaidroja uzņēmuma «Double Coffee» pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pierīgā, Piņķos tapusi vēl viena kafijas bodīte "Coffee Stop", informē uzņēmuma īpašnieki Uģis Pinete un Mārtiņš Rozenbergs.

Kafijas namiņu Piņķos viņi plānoja atvērt jau vairāk nekā gadu. Pagājušajā pavasarī uzņēmēji nespēja ideju realizēt līdz galam, tādēļ šogad uzskatīja to par prioritāti.

"Piņķus jau no pašas idejas sākuma uzskatām par ļoti piemērotu vietu mūsu konceptam, priecājamies, ka arī vietējie iedzīvotāji novērtē mūsu kvalitāti," pauž uzņēmēji.

Coffee Stop paplašinās Rīgas mikrorajonā 

Iļģuciemā, Vecajā Buļļu ielā atvērta kafijas bodīte "Coffee Stop", biznesa portālam Db.lv...

Kafijas namiņa koncepts un izskats Piņķos ir palicis nemainīgs - tas izskatās tieši tāpat kā Mārupē. Iļģuciema projektā vizuālais izskats mazliet atšķiras, taču piedāvājums visās četrās vietās ir identisks. Arī "Coffee Stop" mērķauditorija ir palikusi nemainīga - cilvēki, kuri savu darba ikdienu grib papildināt ar kafiju, ģimenes ar bērniem, kā arī ikviens, kas savā brīvajā laikā, pastaigā, izbraucienā vēlas sevi palutināt ar dzērienu vai desertu.

Šobrīd darbojas četri "Coffee Stop" kafijas namiņi - Mārupē - Rožu ielā un Lielā ielā, Piņķos - Rīgas ielā un Iļģuciemā - Vecā Buļļu ielā.

"Protams, rādītāji katrā vietā atšķiras, lielu lomu spēlē laika apstākļi un citas nianses. Taču priecājamies, ka spējam noturēt gan pastāvīgos klientus, gan katru dienu piesaistīt kādu jaunu kafijas baudītāju. Tālākie plāni un redzējums mums, protams, ir! Ir pieprasījums no klientiem dažādās Rīgas un Pierīgas vietās, taču mūsu mērķis ir nezaudēt produkta un apkalpošanas kvalitāti, lai cilvēki vienmēr būtu priecīgi iegriezties pie mums. Šis noteikti nav pēdējais "Coffee Stop"," atklāj uzņēmēji.

Pirmo kafijas namiņu "Coffee Stop" M. Rozenbergs ar draugu Uģi Pineti atvēra 2018.gada rudenī Mārupē. Iepriekš M.Rozenbergam piederēja uzņēmums "Boldžas kafija" Bolderājā. Savukārt otra kafijas bodīte "Coffee Stop" Mārupē tika atvērta 2019.gada rudenī.

Db.lv jau rakstīja par M.Rozenberga izveidoto kafijas bodīti "Boldžas kafija" Bolderājā, kuras darbība ugunsgrēka dēļ 2018.gada vasarā tika apturēta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

FOTO: Kurta kafijas namiņš, kura peļņa tiks ziedota viņa rehabilitācijai

Laura Mazbērziņa, 12.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafijas namiņš «Kurts coffee» ir ģimenes bizness, kuru izveidoja Ketija un Ēriks Karlsoni. Kafijas namiņa mērķis ir ziedot tā peļņu savam sešus gadus vecajam Kurtam. Kurts ir bērns ar īpašām vajadzībām, jo viņš nestaigā, nerunā, bet mācās noturēt rokās priekšmetus. Ar «Kurts coffee» Kurtam varēs nodrošināt ikdienu, rehabilitāciju, atpūtu un veidot arī savu nākotnes uzkrājumu.

Krišjāņa Barona ielā 78A pagājušajā nedēļā tika atvērts kafijas namiņš «Kurts coffee». Ketija pēc profesijas ir skaistumkopšanas speciāliste, savukārt Ēriks ir interjera dizaineris. «Šis mums ir kaut kas jauns un svešs. Gribēju atrast hobiju, jo ikdiena ir smaga un piepildīta. Gribēju darīt kaut ko savam priekam. Sākumā biju izdomājusi, ka iešu mācīties metināšanu, bet visi par mani smējās. Beigās ar vīru nonācām pie tā, ka mēs varētu izveidot kaut ko savam dēlam Kurtam,» stāsta K. Karlsone.

Ideja radās Ērikam un, kā Ketija saka, viņa ir pielikusi klāt tikai klāt «putukrējumu» jeb kafijas namiņu padarījusi mājīgāku. «Kurts coffee» tapa no pašu līdzekļiem, taču kafijas namiņa atvēršana nav bijusi vienkārša. «Process virzījās diezgan ilgi, jo namiņu izīrējām jau pagājušā gada augustā/septembrī, bet sanāca tā, ka ātrāk nevarējām to atvērt. Strādāšanas laikā arī dabūju traumu, taču sapratu, ka padoties nevar. Šis kafijas namiņš Kurtam ir vajadzīgs, jo Kurts sevi nevar nodrošināt un ja viņam dzīvē kaut kas notiks, viņam nebūs nekādu līdzekļu. Valsts atbalsts šādiem bērniem ir ļoti niecīgs. Ja bērnu atstāj valstij, tad katram bērnam mēnesī piešķir 1000 eiro, bet, ja bērns paliek pie vecākiem, valsts piešķir 200 eiro mēnesī,» savās bažās dalās K. Karlsone.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mārupē atvērta vēl viena kafijas bodīte Coffee Stop, biznesa portālu Db.lv informē uzņēmuma līdzīpašnieks Mārtiņš Rozenbergs.

Brīdī, kad uzņēmums nolēma paplašināties un atvērt vēl vienu kafijas bodīti «Coffee Stop», tika izskatītas dažādas lokācijas vietas Rīgas rajonā. Pēc vairāku apstākļu noskaidrošanas, uzņēmēji Mārtiņš Rozenbergs un Uģis Pinete izvēlējās turpināt darbu Mārupē, galvenokārt klientu pieprasījuma dēļ un tādējādi arī izvairoties no sava veida konkurences. Pēc nepilniem diviem nostrādātiem mēnešiem uzņēmēji novērojuši, ka 80% ir jauni klienti.

«Mūsu «Coffee Stop» koncepts un nosaukums ir palicis nemainīgs, tādā virzienā arī turpināsim darboties. Nākamnedēļ aprit gads, kopš atvērām pirmo kafijas namiņu, un šā gada laikā esam apzinājuši savu mērķauditoriju, papildinājuši piedāvājumu un attīstījušies paši. Saprotam, ka strādājošo cilvēku ikdiena ir salīdzinoši noslogota, tāpēc mūsu mērķis ir būt ērti pieejamiem ikvienam Mārupes iedzīvotājam. Mēs esam padomājuši par dažādām gaumēm, piedāvājot gan vairāku veidu pienus, piemēram, mandeļu, kokosa, sojas un bezlaktozes, gan bezkofeīna kafiju. Arī gardumi, kas tiek pagatavoti speciāli «Coffee Stop» un piegādāti trīs reizes nedēļā, ir iemantojuši klientu atzinību,» pastāstīja M.Rozenbergs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcu pārvaldības uzņēmums «Apex Alliance Hotel Management» 18.septembrī Vecrīgā, Grēcinieku ielā atklāj pirmo Hilton zīmola viesnīcu Rīgā «Hilton Garden Inn Riga Old Town». Viesnīcas izveidē kopumā plānots investēt 23 miljonus eiro.

«Hilton Garden Inn Riga Old Town» viesiem piedāvās 100 numuriņus, konferenču zāles un restorānu «Beef Room». Sākotnēji plānots izveidot 50 cilvēku lielu komandu. Plānotais šī brīža projekta investīciju apmērs – 13,5 miljoni eiro.

Līdz pilnīgam projekta noslēgumam tuvāko 18 mēnešu laikā plānots izveidot 175 istabas. Istabas iedalītas King (divguļamā gulta), Twin (divas vienguļamās gultas), King istaba ar dīvānu un King Deluxe istaba ar skatu uz vecpilsētu. Kopējās investīcijas projektā ir 23 miljoni eiro.

Pašlaik «Apex Alliance Hotel Management» pārvalda «Hilton Garden Inn» Bukarestes vecpilsētas viesnīcu, «Courtyard by Marriott» viesnīcu Viļņas pilsētas centrā, jaunatklāto «Hilton Garden Inn» viesnīcu Viļņas vecpilsētas centrā. Šogad plānots atvērt vēl četras viesnīcas: «Hilton Garden Inn Riga Olda Town» Rīgas vecpilsētā, «Hilton Garden Inn» pie Bukarestes lidostas, «Courtyard Bucharest Floreasca» un «Moxy BucharestOld Town».

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Gatavojoties Rail Baltica, pie Origo būvēs jaunu viesnīcu

Natālija Poriete, 27.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vasaras beigās Rīgā plānots sākt būvēt operatora Radisson viesnīcu, kura strādās ar zīmolu Red, intervijā rus.db.lv pastāstīja kompānijas Astor Group finanšu direktors Māris Stafeckis.

Paredzams, ka būvniecība ilgs 18 mēnešus.

Viesnīca tiks būvēta Rīgas centrā – netālu no tirdzniecības centra Origo, līdzās vietai, kur būs Rail Baltica stacija. Patlaban tajā vietā atrodas Mildas tirdziņš, līdz ar to precīza viesnīcas atrašanās vieta būs starp Satekles, Elizabetes un Birznieka-Upīša ielām.

«Vēsturiski mums jau šī vieta pieder – zemes gabals un trīs uz tā atrodošās ēkas. Šīs viesnīcas atrašanās vieta būs labākā no visām mūsu viesnīcām. Līdzās Rail Baltic dzelzceļa terminālim , kas ir milzīgs infrastruktūras pluss,» viņš uzsvēris.

M. Stafeckis pastāstīja, ka viesnīcu pārvaldīs Rezidor Hotel Group, bet operators būs Radisson. Ja nesen atvērto viesnīcu zīmols ir Park Inn, tad jaunā viesnīca būs ar zīmolu Red, kas, pēc viņa teiktā, nav īpaši izplatīts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Marta sākumā Krišjāņa Barona ielā, Rīgā, tiks atvērta pirmā zero waste jeb bezatkritumu kafejnīca.

Café M izveidotāji Ulla Milbreta un Johans Safrajs (Yohann Saffray) iegūto pieredzi Singapūrā un Francijā atveduši uz Latviju, lai to iedzīvinātu Rīgā.

Pēdējos desmit gadus U.Milbreta ir veltījusi darbam muguras smadzeņu traumu jomā, bijusi prom no Latvijas. Tagad viņa kopā ar vīru – francūzi Johanu – un meitu ir atgriezusies. «Man vienmēr bija vēlme atgriezties. Es nebraucu prom, lai dzīvotu ārzemēs, bet devos prom, lai gūto pieredzi atvestu atpakaļ. Pirmo reizi vēlējos atgriezties mājās jau pēc doktorantūras, bet tad atradu darbu Singapūrā. Sapratām, ka jāizveido kaut kas, kas varētu šeit darboties. Aptuveni 80% cilvēku dzer kafiju, un ideja bija, ka caur kafiju varētu pasniegt to, ka ir iespējams dzīvot bez atkritumiem. Primārā ideja nav atvērt kafejnīcu, bet caur to stāstīt sabiedrībai to, kā var dzīvot zaļāk,» uzsver U. Milbreta. «Ar Café M projekta palīdzību vēlamies parādīt, ka šobrīd pasaulē jau eksistē daudzi inovatīvi risinājumi, kā piekopt videi draudzīgāku dzīvesveidu arī uzņēmumu līmenī, ka nepieciešamās izmaiņas atkritumu daudzuma samazināšanā neprasa nedz lielus finansiālus ieguldījumus, nedz arī kompromisu ierastajā ikdienas komfortā,» viņa akcentē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdamkafijas tāfelīšu «Coffee Pixels» ražotājs SIA «Solid Coffee» saņēmis 200 tūkstošus eiro lielu investīciju, kā arī uzņēmuma valdē iekļāvusi beļģu uzņēmēju, ekonomikas profesoru Gunteru Pauli.

G Pauli Latvijā iepriekš sadarbojies ar Koksnes ķīmijas institūtu un pasaulē ir zināms kā atjaunojamās ekonomikas aizstāvis.

Investīcijas uzņēmums izmantos, lai atvieglotu izejvielu piegādes ķēdi, iepērkot augstas kvalitātes kafiju un kafijas ķiršus tieši no kafijas audzētājiem. Nauda tiks ieguldīta arī produkta uzlabošanā, pienu aizstājot ar augu pienu, un cukuru ar veselīgāko mūkuaugļa (grosvenorijas) saldinātāju, kā arī zīmola nostiprināšanā mērķa tirgos.

Īsas un pārskatāmas piegādes ķēdes ir arī G. Pauli «zilās ekonomikas» pamatā. Šī biznesa filozofija balstās tajā, ka līdzīgi kā dzīvās dabas barības ķēde, arī ekonomika var būt reizē izdevīga un neradīt atkritumus. Ēdamkafijas tāfelītes tiek ražotas, izmantojot vērtīgu kafijas ražošanas procesa blakusproduktu - kafijas ķirsi, sniedzot iespēju patērētājiem uzņemt kofeīnu veselīgākā un ekonomiskākā veidā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iļģuciemā, Vecajā Buļļu ielā atvērta kafijas bodīte "Coffee Stop", biznesa portālam Db.lv pastāstīja uzņēmuma līdzīpašnieks Mārtiņš Rozenbergs.

"Šis projekts nāca ļoti negaidīti un paši to uztvērām kā eksperimentu, iespēju, kuru ir nepieciešams izmantot. Laiks rādīs, vai mūsu koncepts un pieeja būs piemērota Rīgas mikrorajonam. Varbūt tas atklās iespējas, par kurām līdz šim nemaz nebijām domājuši," stāsta M.Rozenbergs.

Viņš atzīst, ka, neskatoties uz to, ka šis ir trešais "Coffee Stop" kafijas namiņš, uzņēmuma īpašnieki uz to neskatās kā tikai uz biznesu. Strādā soli pa solim, lai pilnveidotos un sasniegtu pašu izvirzītos mērķus.

"Mūsu izveidotais tirdzniecības vietas koncepts ļoti labi pielāgojas ārkārtas situācijas ierobežojumiem, tādēļ nevaram sūdzēties par apgrozījuma kritumu. Cilvēki vairāk laika velta pastaigām svaigā gaisā, un mēs spējam nodrošināt, lai šīs pastaigas papildina dzērieni. Šajos krīzes apstākļos pieņēmām Iļģuciema izaicinājumu. Tas notika labvēlīgu apstākļu sakritības dēļ, jo nebija nepieciešamas salīdzinoši lielas investīcijas un cits mūsu projekts, kas tiek plānots jau ilgāku laiku, mazliet ir aizkavējies," komentē M.Rozenbergs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafijas, tējas un šokolādes vairumtirgotājs SIA «Paulig Coffee Latvia» pagājušajā gadā strādājis ar apgrozījumu 2,495 miljonu eiro apmērā, kas bija par 10,2% mazāk nekā 2016.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Pērn uzņēmums turpinājis strādāt ar zaudējumiem, kuri trīskāršojušies salīdzinot ar gadu iepriekš, un sasniedza 196 tūkstošus eiro.

2017.gadā pieauga SIA «Paulig Coffee Latvia» ieņēmumi no produkcijas pārdošanas, kas veidoja 1,030 miljonus eiro, kā arī ieņēmumi no kafijas aparātu iznomāšanas un citi ieņēmumi. Savukārt uzņēmuma ieņēmumi no servisa pakalpojumiem un kafijas aparātu pārdošanas samazinājās.

Uzņēmums gada pārskatā atzīmē, ka tas pērn pabeidza vadības komandas restrukturizāciju, kas pozitīvi ietekmēja izdevumu samazināšanu un finanšu rezultātu. Pagājušajā gadā SIA «Paulig Coffee» turpinājis veikt lielas investīcijas kafijas aparātu iegādē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Preses nama ēkā atvērs pirmo InterContinental Hotels Group viesnīcu Latvijā

Lelde Petrāne, 18.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

IHG (InterContinental Hotels Group) atvērs pirmo viesnīcu Latvijā.

Tiek plānots, ka Rīgā, bijušajā Preses nama ēkā 2022. gada septembrī tiks atvērta IHGgrupas zīmola Holiday Inn viesnīca. Holiday Inn ir lielākais viesnīcu zīmols pasaulē. Projekts tiek īstenots kopā ar Lords LB Asset Management.

Jaunajā Holiday Inn Riga būs 280 numuri. Viesnīcā Holiday Inn Riga darbosies viens restorāns, un tā tiks veidota pēc Holiday Inn atvērtā tipa koncepcijas. Tās dizains, kas apvieno reģistrācijas vietu, plašu foajē, restorānu, bāru, atpūtas zonu un biznesa centru, sniedz viesiem iespējas ieturēt maltīti, atpūsties, strādāt un izklaidēties vienā integrētā telpā.

Viesnīcā paredzēts ierīkot arī konferenču/banketu zāli, kas varēs uzņemt līdz 400 personām, sešas sanāksmju telpas, autostāvvietu, fitnesa centru. .

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Divu Park inn by Radisson viesnīcu izveidē Rīgā investēti 25 miljoni eiro

Zane Atlāce - Bistere, 23.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 23.martā Rīgā oficiāli atklātas divas jaunās Park Inn by Radisson tīkla viesnīcas - Park inn by Radisson Residence Riga Barona un Park Inn by Radisson Riga Valdemara, informēja The Rezidor Hotel Group reģionālais viceprezidents Mišels Stalports (Michel Stalport).

Viesnīcu izveidē Rīgā investēti 25 miljoni dolāru. M.Stalports informēja, ka tuvākajā laikā Rīgā plānots atklāt vēl vienu Radisson tīkla viesnīcu. Sīkāka informācija par šo ieceri vai plānotajām investīcijām netiek atklāta, lai nekavētu vai neizjauktu pārrunu procesu, kurā iesaistītas gan bankas, gan pilsēta. Aģentūrai LETA ziņo, ka tā varētu būt viena no uzņēmuma pārvaldīto zīmolu Quorvus Collection, Radisson RED vai Prizeotel viesnīcām. Nosauktie zīmoli līdz šim Latvijā nav pārstāvēti.

Db.lv jau rakstīja, ka janvārī durvis vēra viesnīca Park Inn by Radisson Rīga, Valdemāra, kas atrodas Pārdaugavā, blakus NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centram un iepretī Latvijas Bankas naudas glabātuvei. Viesnīcā izveidoti 178 numuri, trenažieru zāle, restorāns, daudzfunkcionāls konferenču centrs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Par starptautiskās viesnīcu ķēdes Radisson jauno ģenerālmenedžeri kļuvis Džerards Kellijs

Žanete Hāka, 30.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par starptautiskās viesnīcu ķēdes Radisson jauno ģenerālmenedžeri kļuvis Džerards Kellijs (Gerard Kelly), kurš turpmāk būs atbildīgs arī par vairākiem Radisson Hotel Group īpašumiem Rīgā.

Pēc vairāk nekā 10 viesnīcas menedžera amatā aizvadītiem gadiem Īrijā, Apvienotajā Karalistē, Vācijā un Krievijā tagad viņa pārziņā būs arī Latvijā esošo viesnīcu Radisson Blu Daugava Hotel, Radisson Hotel Old Town Riga, Park Inn by Radisson Riga Valdemara un Park Inn by Radisson Residence Riga Barona vadība un biznesa attīstība, ko Kellijs ikdienā pārraudzīs no uzņēmuma centrālā biroja Rīgā.

Džerardam Kellijam ir vairāk nekā 13 gadus ilga pieredze viesmīlības nozarē, un viņš savas profesionālās darbības laikā ir pieredzējis neskaitāmu Eiropas viesnīcu atklāšanas un renovācijas. 2006. gadā viņš pievienojās Radisson komandai kā bāra vadītājs Park Inn Dundalk viesnīcā Īrija, trīs mēnešus vēlāk tika paaugstināts par operāciju menedžeri un pēc tam vien sešus mēnešus vēlāk tika iecelts par ģenerālmenedžeri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijas kafijas grauzdētava Kalve Coffee atzīta par otro labāko Eiropā

Zane Atlāce - Bistere, 13.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas kafijas grauzdētāju sacensībās "Roast Master", kas pagājušās nedēļās nogalē risinājās Itālijas pilsētā Milānā, Latvijas kafijas grauzdētava "Kalve Coffee" ieguvusi 2.vietu 30 Eiropas labāko kafijas grauzdētāju konkurencē.

No pirmās vietas - Parīzes grauzdētavas "Belleville Brulerie" - Latvijas grauzdētava atpalikusi vien par dažiem punktiem.

Sacensību dalībnieku vidū bija tādi atpazīstami uzņēmumi kā "Five Elephant" no Vācijas, "Young Cup Coffee" no Itālijas, "Belleville Brulerie" no Francijas, "Mok Specialty Coffee" no Beļģijas un citi pasaules līmeņa ražotāji.

Grauzdētavas tika vērtētas trīs disciplīnās. Visiem dalībniekiem iepriekš tika nosūtīta vienāda kafija, lai to sagrauzdētu un iesniegtu tiesnešiem aklajā degustācijā. Otrajā posmā dalībniekiem bija jārada jauns espresso kafijas maisījums, kas būtu komerciāli pieejams un tirgum saistošs, taču arī ļoti gards un augstvērtīgs. Bet finālā dalībniekiem bija jārada tiesnešiem unikāla kafijas pieredze un jāuzbrūvē kafija kādā alternatīvā pagatavošanas veidā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Coca-Cola Co.» piektdien paziņoja, ka tas panācis vienošanos, lai iegādātos Lielbritānijas kafejnīcu tīklu «Costa Coffee».

Uzņēmums norāda, ka «Costa Coffee» no tā Lielbritānijas īpašniekiem «Whitbread» tiks iegādāts par 3,9 miljardiem sterliņu mārciņu (4,3 miljardiem eiro).

«Karstie dzērieni ir viens no retajiem atlikušajiem segmentiem, kurā «Coca-Cola» nav globāla zīmola. «Costa Coffee» sniedz mums piekļuvi šim tirgum ar spēcīgu kafejnīcu tīklu platformu,» vēsta «Coca-Cola».

Šāds lēmums pieņemts laikā, kad «Coca-Cola» un konkurents «PepsiCo» saskaras ar grūtībām palielināt atspirdzinošo dzērienu tirdzniecības apjomu, ņemot vērā satraukumu par aptaukošanos un mākslīgajiem saldinātājiem.

«Whitbread» iegādājās «Costa Coffee» 1995.gadā, un šobrīd uzņēmumam pieder aptuveni 2400 kafejnīcas Lielbritānijā un vēl apmēram 1400 visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Coffee Address Holding", tirdzniecības automātu un kafijas pakalpojumu sniedzējs Baltijā, kas pazīstams ar zīmolu "Coffee Address", iegādājies kafijas automātu nomas un servisa uzņēmumu SIA "Kafe Serviss", informē "BaltCap".

"Darījums tika parakstīts 2019.gada decembrī un noslēgts gandrīz gadu vēlāk, 2020.gada 17.novembrī. Covid-19 pandēmija ietekmēja Latvijas Republikas Konkurences padomes lēmumu pieņemšanas grafiku un makroekonomiskā nenoteiktība ietekmēja darījuma pabeigšanu," komentē "BaltCap" partneris Sandijs Āboliņš-Ābols.

"Apvienojot spēkus ar "Kafe Serviss" komandu, mēs varēsim piedāvāt ievērojami labāku pakalpojumu un produktu klāstu mūsu esošajiem un potenciālajiem klientiem Latvijas tirgū. Es priecājos, ka abas puses ticēja darījuma abpusējiem ieguvumiem un spēja veiksmīgi pārvarēt ar Covid-19 saistītos izaicinājumus," sacīja Viktorija Meikšāne, "Coffee Address Holding" valdes priekšsēdētāja.

Komentāri

Pievienot komentāru