2007. gada pirmajos sešos mēnešos AS Gutta kopējais apgrozījums ir sasniedzis 7,12 miljonus latu, kas par 23% pārsniedz attiecīgos 2006. gada rādītājus, Db.lv informēja AS Gutta valdes priekšsēdētājs Didzis Zālītis.
Par 38% 2007. gada pirmajā pusgadā palielinājies ārvalstu tirgos realizētās produkcijas apjoms. Igaunijas tirgū realizācijas apjomi auguši par 43%, bet Lietuvā par 32%.
"Produktu realizācijas apjoma pieaugums par gandrīz ceturto daļu demonstrē, ka investīcijas ražotnes modernizācijā nes plānotos pozitīvos rezultātus," saka Didzis Zalītis, AS Gutta valdes priekšsēdētājs. "Pusgada darbības rezultātu apkopojums arī rāda, ka mūsu peļņa ir pieaugusi par 13%."
Uzņēmuma visvairāk pārdotais produkts ir Multiaugļu Gutta MAX, kura kopējie realizācijas apjomi Latvijas un ārvalstu tirgos auguši par 50,5% sasniedzot 683,5 tūkstošus latu.
AS Gutta, kas ietilpst NP Confectionary AB grupā, ir otrs lielākais sulu, nektāru, sulas dzērienu, dzeramā ūdens un gāzēto bezalkoholisko dzērienu ražotājs Latvijā un Igaunijā.
2006. gadā AS Gutta neto apgrozījums, salīdzinot ar 2005. gadu, pieauga par 15%, sasniedzot 11,5 miljonus latu. 56 % no uzņēmuma ražotās produkcijas tika realizēti Latvijā, pārējais - eksporta tirgū, no kuriem 21% Igaunijā un 17% Lietuvā. Kopā pērn pārdoti 60,5 miljoni litru AS Gutta bezalkoholisko dzērienu.