MOOZ! peļņa un apgrozījums pērn sarucis 

Reklāmas aģentūra SIA MOOZ! 2017. gadā strādājusi ar neto apgrozījumu 1,046 miljonu eiro apmērā, kas bija par 3,5% mazāk nekā 2016. gadā, ziņo Lursoft Klientu Portfelis.

Sandra Dieziņa, 27.2.2018

Reklāmas aģentūras !MOOZ radošais direktors Ēriks Stendzenieks

Foto: Evija Trifanova/ LETA

Savukārt SIA MOOZ! peļņa pēc nodokļiem pērn bija 140 tūkstoši eiro, kas bija par 41,8% mazāk nekā gadu iepriekš. SIA MOOZ! gada pārskatā norāda, ka apgrozījums 2017. gadā saglabājies 2016. gada līmenī tāpēc, ka saasinājusies konkurence un Latvijas reklāmas industrijā bija novērojams cenu līmeņa kritums, kam uzņēmumam bija jāpielāgojas.

Kopējais aģentūras apkalpoto klientu un projektu skaits pērn saglabājies 2016. gada līmenī. 2017. gadā lielākie SIA MOOZ! projekti bijuši sadarbībā ar klientiem SIA RIMI Latvia, AS Latvijas Valsts Meži, Valsts Izglītības attīstības aģentūra, Nodarbinātības valsts aģentūra, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, AS Ceļu satiksmes drošības direkcija, un citiem.

Aģentūra nodarbināja 14 darbiniekus. Šogad uzņēmums plāno nostabilizēt finanšu plūsmu, stiprinot sadarbību ar esošajiem klientiem, kā arī piesaistot jaunus klientus, īpaši ārpus Latvijas. Kopumā SIA MOOZ! par mērķi 2018. gadam izvirzījis noturēt apgrozījuma un peļņas rādītājus 2017.gada līmenī.

SIA MOOZ! dibināta 1995. gadā, un reklāmas aģentūras pamatkapitāls ir 3600 eiro. 2016. gadā SIA MOOZ! apgrozījums bija 1,084 miljoni eiro un tās peļņa pēc nodokļiem bija 240 tūkstoši eiro. Uzņēmums nodarbināja 13 darbiniekus un nodokļos Latvijas valsts budžetā samaksāja 273 tūkstošus eiro.