Amadeus Latvija: Jaunu konkurentu parādīšanās tirgū un cīņa par klientu lojalitāti ir ļoti grūta 

SIA «Amadeus Latvija», kas nodrošina tūrisma industriju ar datorizētu aviobiļešu rezervēšanas sistēmu, apgrozījums pagājušajā gadā bija 2,865 miljoni eiro, kas bija par 4,4% vairāk nekā 2016.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Db.lv, 04.9.2018

Foto: pixabay

Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem samazinājās par 3,7%, salīdzinot ar gadu iepriekš, un 2017.gadā bija 608 tūkstoši eiro.

«Sabiedrībai ir izdevies realizēt biznesa plānā izvirzītos mērķus attiecībā uz rezervāciju skaitu un noturēt tirgus līdera pozīciju šajā nozarē,» uzņēmums norāda gada pārskatā. 2017.gadā uzņēmums ieviesa jaunus produktus un alternatīvas norēķinu iespējas klientiem. SIA «Amadeus Latvija» pagājušajā gadā arī ieguvis vairākus jaunus klientus, kas izvēlējās uzņēmuma sniegtos pakalpojumus.

Uzņēmuma darbinieku skaits pērn nemainījās, un tas nodarbināja septiņus cilvēkus.

Savukārt SIA «Amadeus Latvija» kopējie maksājumi valsts kopbudžetā pieauga par 49,4% un pērn veidoja 511 tūkstošus eiro.

SIA «Amadeus Latvija» norāda, ka jaunu konkurentu parādīšanās tirgū un cīņa par klientu lojalitāti ir ļoti grūta. Aviosabiedrības un viesnīcas vairāk uzmanības veltīs tiešai pārdošanai, bez tūrisma aģentūru starpniecības pakalpojumu izmantošanas. Taču uzņēmuma vadība ir pārliecināta, ka arī 2018.gads tā darbība būs veiksmīga, uzņēmumam izdosies strādāt ar peļņu, un tas saglabās savas līdera pozīcijas.

SIA «Amadeus Latvija» dibināta 1995.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 2828 eiro un tā vienīgais īpašnieks ir Spānijā reģistrētā kompānija «Amadeus IT Group S.A.».