Dibināšanas brīdī pirms trim gadiem datu vizualizācijas rīka Infogr.am komandā bija trīs cilvēki, bet šobrīd to skaits pieaudzis par vairāk nekā 10 reizēm – jau 40, turklāt ne vien Latvijā, bet arī ASV, Brazīlijā un Japānā, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Pirms gada kompānija paziņoja par 1,34 miljonu eiro vērtu investīciju piesaisti. Šobrīd Infogr.am ir birojs Sanfrancisko, kur strādā divi cilvēki. Vēl pa vienam darbiniekam ir Brazīlijas pilsētā Bonito un Osakā Japānā. Uzņēmuma datu vizualizācijas rīkam ir apmēram divi miljoni lietotāju un 2,5 miljoni izveidotu infografiku, kuras mēnesī redz aptuveni 15 miljoni cilvēki. Infogr.am ir sākuši globālu iniciatīvu datu lasītprasmes apmācībā, lai izglītotu cilvēkus, kā pareizi veidot datu vizualizāciju. «Esam izveidojuši vēstnieku tīklu 60 valstīs. Viņi tiekas ar vietējo lietotāju kopienām, vada datu vizualizācijas darbnīcas vai citādi izplata informāciju par to, kā pareizi veidot datu vizualizācijas stāstus. Mēs nespiežam lietot Infogr.am, drīzāk vēlamies viņus iedrošināt strādāt ar datu vizualizācijām un ceram, ka mūsu piedāvātā kvalitāte un serviss ir tā vērts, lai mēs būtu tas, ko viņi lieto,» saka datu vizualizācijas kompānijas Infogr.am vadītājs Uldis Leiterts.
Arī citās valodās
Pēdējā gada laikā Infogr.am ieviesuši vairākas jaunas valodas – papildu angļu valodai tas ir pieejams arī latviešu, spāņu, portugāļu un japāņu valodā. Šobrīd uzņēmums strādā pie franču, vācu un krievu valodas. Vaicāts, kā jauna valoda maina klientu un lietotāju skaitu, U. Leiterts teic, ka valoda nenozīmē tūlītēju izaugsmi un tas ir kā labas gribas žests. «Ļoti bieži valoda ir barjera, kuras dēļ cilvēki produktu neiepazīst.
Katra jauna valoda nozīmē būvēt visu no jauna, tas nav tikai iztulkot, turklāt jāspēj kvalitatīvi atbildēt cilvēkiem uz viņu jautājumiem.
Visu rakstu Jābūt lokālam vienlaicīgi daudzās vietās lasiet 11. februāra laikrakstā Dienas Bizness.